Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG MED 2 FRÆKKE PIGER I VEJLE DEN 20. OKTOBER - mulighed for analsex og sex uden kondom med begge!!

Recommended Posts

Ja hver sin smag, kan se at de kan nydes uden kondom, jeg tænker blot er alle danske mænd blevet vanvittige, de 2 utvivlsomt skønne kvinder har vel dyrket ubeskyttet sex med rigtigt mange mænd på disse GB Party, hvor stor mon chancen er for at få alle mulige sygdomme med hjem til kæresten/konen.... Jeg har deltaget i flere udemærkede GB, men alle var med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja - det må være op til den enkelte om man vil have sex med eller uden kondom - jeg tror såmænd ikke risikoen er overvældende, det er vist mest klamydia der spøger pt, og primært blandt teenagere - og en klamydia ordnes med 2 piller - jeg tager gladeligt chancen

Redigeret af Trofast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld men aner du hvad Klamydia er...Det er bla. en sygdom du ikke ved du har, såfremt du ikke bliver testet, men du til gengældt gør andre kvinder sterile når du så har samleje med dem.

Jeg kunne tilføje kønsvorter, prøv at Google og se billeder, dem kan man så også have i kroppen uden udbrud på dig selv, til gengæld smitter du alle du efterfølgende er sammen med. Derudover er der svamp, gonorre, syfilis der pt. er i kraftig stigning, især blandt mænd, det er også en sniger sygdom, du kan have i kroppen, uden du ved det, men god fornøjelse.

Jeg er smule rystet over din uvidenhed må jeg indrømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Trofast og Reknas

Debatten som I lige er ved at få gang i er efterhånden blevet gennetæsket adskillige gange på eroguide, og jeg synes måske i skulle tage at se på hvad der tidligere er skrevet op ad stolpe og ned ad døre i stedet for at gøre denne tråd til et nyt debatforum med dette teme

Det er en personlig afgørelse om pigerne vil have sex uden kondom, og ligeledes en personlig afgørelse om mændene vil deltage med eller uden.

Min oplevelse er at hver gang den ene mener at kunne dokumentere noget der er til hans fordel, så kan den anden hurtigt finde noget der peger den anden vej - I bliver nok aldrig enige alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg vil afholde mig fra at kommentere yderligere på emnet, som Peter anmoder om - det er jo ikke det, som denne tråd drejer sig om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Jeg deltager og jeg gør det med kondom. og jeg deltager med et bredt smil på mine læber :-)

og for lige at få tråden tilbage på rette spor ... kors det er nogen lækre billeder der er på annoncen ....

har du ikke deltaget i gangbang før, så kan jeg kun anbefale at du prøver med disse to første gang .. de er seriøst nogen søde (og ret så frække) piger ..

stemningen er altid god, godt sted ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg deltager og jeg gør det med kondom. og jeg deltager med et bredt smil på mine læber :-)

og for lige at få tråden tilbage på rette spor ... kors det er nogen lækre billeder der er på annoncen ....

har du ikke deltaget i gangbang før, så kan jeg kun anbefale at du prøver med disse to første gang .. de er seriøst nogen søde (og ret så frække) piger ..

stemningen er altid god, godt sted ...

Ja det er bare de fedeste fotos

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Trofast og Reknas

Debatten som I lige er ved at få gang i er efterhånden blevet gennetæsket adskillige gange på eroguide, og jeg synes måske i skulle tage at se på hvad der tidligere er skrevet op ad stolpe og ned ad døre i stedet for at gøre denne tråd til et nyt debatforum med dette teme

Det er en personlig afgørelse om pigerne vil have sex uden kondom, og ligeledes en personlig afgørelse om mændene vil deltage med eller uden.

Min oplevelse er at hver gang den ene mener at kunne dokumentere noget der er til hans fordel, så kan den anden hurtigt finde noget der peger den anden vej - I bliver nok aldrig enige alligevel.

Hej Peter - det er ok, jeg tænkte mig ikke lige om, men selvfølgelig hører den debat til et andet sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Peter - det er ok, jeg tænkte mig ikke lige om, men selvfølgelig hører den debat til et andet sted

;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være der oftes skrives om at alle de lækre piger kun er på sjælland. Men hold nu op hvor er der mange frække gangbangs i Jylland. 

 Jeg håber det bliver en (endnu) fræk oplevelse.

 

Misundelses hilsner fra Sjælland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan godt være der oftes skrives om at alle de lækre piger kun er på sjælland. Men hold nu op hvor er der mange frække gangbangs i Jylland. 

 Jeg håber det bliver en (endnu) fræk oplevelse.

 

Misundelses hilsner fra Sjælland :)

jeg hørte at det var svært at få deltagere til GB's på Sjælland - fra en Københavnsk deltager ved det sidste GB jeg var til.

Han var ved at tale om at arrangere noget fælleskørsel til jylland, men jeg ved ikke om han har gjort mere ved det

Del dette indlæg


Link til indlæg

nøøøj hvor jeg glæder mig :-D de 2 skønne kvinder på samme tid :grin: 

Normalt tager jeg 2 timer til gangbangs , men denne gang snupper jeg alle 4 timer :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nøøøj hvor jeg glæder mig :-D de 2 skønne kvinder på samme tid :grin: 

Normalt tager jeg 2 timer til gangbangs , men denne gang snupper jeg alle 4 timer :-P

som jeg læser det, så er der 5 timer i alt. Vil du undvære den sidste time? :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nøøøj hvor jeg glæder mig :-D de 2 skønne kvinder på samme tid :grin: 

Normalt tager jeg 2 timer til gangbangs , men denne gang snupper jeg alle 4 timer :-P

hvad er du oppe i ved alle timerne (om det så er 4 eller 5)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

he he :grin: jo selvfølgelig 5 timer og jeg tager alle 5.

Ang. hvad jeg er oppe i syntes jeg du skal skrive til pigerne og høre.

fair nok ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

he he :grin: jo selvfølgelig 5 timer og jeg tager alle 5.

Ang. hvad jeg er oppe i syntes jeg du skal skrive til pigerne og høre.

Spurgte pigerne - godt nok lidt af en udskrivning - men ok, hvem ved hvornår man får chancen igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

opdager så lige at alle deres priser er incl. analsex - så er det faktisk ikke så galt - slet ikke når man tager i betragtning at de er 2 piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg kommer - men har ikke besluttet om det bliver til alle 5 timer, selvom det kunne være en suveræn oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...