Hop til indhold
Gæst

Sidste besøg

Recommended Posts

...altidbederevidende...

Ovenstående er endnu ikke, af Dansk Sprognævn optaget som en del af vort Danske sprog.

Er du ikke bare dødglad, for endelig at få håndfaste, brugbare oplysninger i tråden?.  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ovenstående er endnu ikke, af Dansk Sprognævn optaget som en del af vort Danske sprog.

Er du ikke bare dødglad, for endelig at få håndfaste, brugbare oplysninger i tråden?.  :wink:

Kære KF,

Jeg tror at du får travlt i fremtiden hvis du skal kommentere alle glemte mellemrum mellem 2 ord, alle stavefejl, alle manglende ord, kommaer, punktummer, og ord, der forkert er skrevet med stort osv osv, så et godt og brugbart indlæg fra dig. Held og lykke med din fremtidige mission. Du er allerede en uge bagud.Men det var måske slet ikke din dagsorden? :-o

Men hvis du forfølger den strategi vil du få travlt og snart overhale både BX, Nille og Jernsvinet i antal af indlæg.

Mht de andre indlæg på denne tråd viser de jo bare, at rigtig mange ikke forholder sig til det, der skrives, men udelukkende til den, der skriver, desværre ikke noget nyt på EG

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis du forfølger den strategi vil du få travlt og snart overhale både BX, Nille og Jernsvinet i antal af indlæg

Bare rolig, Tilbagekomst, jeg skal nok bistå FK i hans mission.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig, som er ved at blive bekymret for Ledvogterens velbefindende? 

Hvem går lige over og ringer på, og finder ud af om han er modererings parat? 

Han er nok kommet til at trykke på den forkerte sletteknap og selv røget hinsidan :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare rolig, Tilbagekomst, jeg skal nok bistå FK i hans mission.

Beroligende indspark fra dig, Boring X.

Det bliver sikkert også nødvendigt med lidt kyndig hjælp. ;-)

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære KF,

... et godt og brugbart indlæg fra dig...

Kære Smo-Back (Nu hvor vi er begyndt at hilse kærligt).

Tak for de rosende ord.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig, Tilbagekomst, jeg skal nok bistå FK i hans mission.

XB,

Tak for tilbuddet, jeg vender tilbage om det bliver aktuelt. Taler vi om pro-bono biståelse?

FK/KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...