Hop til indhold
Gæst

Sidste besøg

Recommended Posts

Gæst

Umiddelbart vil jeg tro at ovennævnte besked på min profil betyder at der var sidste gang jeg var logget ind som anonym. Men sådan er det ikke.

 

Jeg har været logget ind hele aftenen som anonym, men alligevel står der på min profil at jeg senest har været logget ind kl 22.48.

Og jeg kan se jeg ikke har skrevet indlæg mellem  22.09 og 23.04

Kan admin forklare dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder som om du keder dig?

Måske. Men i så fald savner jeg et svar fra en, der ved hvad, det drejer sig om, så du er nok ikke ligefrem på Top 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at logge ind som bruger  'smo', så er du ovre det lille problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv at logge ind som bruger  'smo', så er du ovre det lille problem. 

Så må du fortælle mig hans password, ellers fungerer det nok ikke.

Redigeret af comeback
Manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en udmærket funktion, til folk der har glemt deres password. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart vil jeg tro at ovennævnte besked på min profil betyder at der var sidste gang jeg var logget ind som anonym. Men sådan er det ikke.

 

Jeg har været logget ind hele aftenen som anonym, men alligevel står der på min profil at jeg senest har været logget ind kl 22.48.

Og jeg kan se jeg ikke har skrevet indlæg mellem  22.09 og 23.04

Kan admin forklare dette?

Get a life !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Get a life !

Du glemte din altidbederevidende smiliey i dit ubrugelige svar, ikke overraskende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har du fået nogen brugelig svar ? Hvorfor går du altid op i petitesser og smålighed... går du i for små sko.

.

På det første spørgsmål så nej og det forventer jeg heller ikke en fredag aften/nat.

Mht resten af dit svar er det nok som forventet, helt ubrugeligt. Hvorfor bekymrer du dig om  det, hvis det ikke ligefrem for at promovere dine ca 50-100 daglige indlæg uden andet  indhold end et par smileys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da helt juleferie! Her er nok en, der har hygget sig gevaldigt i aftes og i nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en udmærket funktion, til folk der har glemt deres password. 

Fair nok, men det kræver, at man har den anden persons mailadresse for at kunne 'mis'bruge deres password.

Og jeg håber da ikke, at du synes at det er acceptabelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da helt juleferie! Her er nok en, der har hygget sig gevaldigt i aftes og i nat.

Typisk BX, Intet relevant, men et plus på indlægskontoen i forhold til Nille, og det er så det. :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken relevans – dit yndlingsord – har du egentlig selv? Du bruger det meste af en streng til at udgyde din galde over et eller andet, der tilsyneladende har bragt dig i grumt humør fredag aften. Hvor relevant er det lige for os andre? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvilken relevans – dit yndlingsord – har du egentlig selv? Du bruger det meste af en streng til at udgyde din galde over et eller andet, der tilsyneladende har bragt dig i grumt humør fredag aften. Hvor relevant er det lige for os andre? :shock:

Men du virkelig at man kun skal skrive indlæg, der har relevans for andre? Så har du da noget at leve op til.

Men i øvrigt står det da dig frit for at springe indlæg over, der er vist ingen pligt at kommentere, især ikke når man egentlig ikke har noget at skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men du virkelig at man kun skal skrive indlæg, der har relevans for andre? Så har du da noget at leve op til.

Men i øvrigt står det da dig frit for at springe indlæg over, der er vist ingen pligt at kommentere, især ikke når man egentlig ikke har noget at skrive.

Du er godt i gang med at afspore din egen tråd pga. din antipati mod BX. Det var vel ikke meningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Comeback, burde kun skrive indlæg i Hyggesnak, for de ender altid med at blive til underholdning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Comeback, burde kun skrive indlæg i Hyggesnak, for de ender altid med at blive til underholdning :) 

Tjah. Når man bliver gammel bliver man enten bitter eller tosset. I meget sjældne tilfælde begge dele - åbenbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha er dette en mudderkastningstråd ?

Mon "Kom Igen" har fået noget ud af denne tråd...

Bruger han ikke alle tråde til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig, som er ved at blive bekymret for Ledvogterens velbefindende? 

Hvem går lige over og ringer på, og finder ud af om han er modererings parat? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...