Hop til indhold
Gæst

Diskretion

Recommended Posts

Gæst

Jeg havde en skuffende oplevelse med en SB fornylig, som udleverede en del personlige detaljer om sine andre kunder/gæster. Der var især en kunde, hvor detaljerne var så specifikke at jeg nemt ville kunne finde ud af hvor vedkommende bor. Det giver sig selv, at det var rigtig uproffesionelt og dumt af hende at snakke om andre kunder, men spørgsmålet er om det også er mit ansvar at sige fra? 

Det er selvfølgelig altid nemt at være bagklog, men hvis jeg kunne ændre det, så havde jeg fortalt hende at jeg ikke gad at høre personlige deltajer om hendes andre kunder. Det går selvfølgelig lidt tæt på, da hun fortalte nogle frastødende detaljer om nogle af hendes kunders hygiejne standard, men det var langt værre at hun ikke selv kan se, hvilken potentiel skade hun kan gøre for sig selv og andre ved at udlevere disse detaljer. 

Jeg har oplevet en enkelt indiskret GP engang, men det var aldrig så specifikt, at jeg var istand til at identificere vedkommende. Det er generelt mit indtryk at GPs er meget diskrete, men de er jo også professionelle. 

Jeg er ikke ude på at pege fingre af nogen og måske tager jeg fejl, men synes også, at der er mange kunder/gæster i denne branche (inklusiv mig selv) som har svært ved det med diskretion, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at diskutere, hvad diskretion handler om og hvor går græsen mellem at være diskret og indiskret? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først vil jeg sige, at det selvfølgelig ikke er så blæret, at den pige du har mødt, har fortalt så personlige ting om andre mænd, at du ligefrem kan finde frem til, hvem de er... Det synes jeg er over grænsen. 

Men jeg kan altså heller ikke undgå at se den lidt humoristiske vinkel... Det er en SB! I vil gerne have, at det er amatører og alt det der... Så kan man vel heller ikke forvente at de kender til branchens uskrevne regler om diskretion ;) For de er jo ikke i branchen... Eller noget :huh: :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Først vil jeg sige, at det selvfølgelig ikke er så blæret, at den pige du har mødt, har fortalt så personlige ting om andre mænd, at du ligefrem kan finde frem til, hvem de er... Det synes jeg er over grænsen. 

Men jeg kan altså heller ikke undgå at se den lidt humoristiske vinkel... Det er en SB! I vil gerne have, at det er amatører og alt det der... Så kan man vel heller ikke forvente at de kender til branchens uskrevne regler om diskretion ;) For de er jo ikke i branchen... Eller noget :huh: :D 

Ja du har ret.

Jeg har været naiv i forhold til SBs og slet ikke overvejet, at det kunne være et problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gammel var hun – hvis ikke det er for indiskret at spørge? Jeg har nemlig en fornemmelse af, at disse SB'ere fortrinsvis er yngre elementer, hvorfor de måske kan mangle en del i modenhed og livserfaring. Hvilket bl.a. kan give sig udslag i manglende fornemmelse for diskretion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først vil jeg sige, at det selvfølgelig ikke er så blæret, at den pige du har mødt, har fortalt så personlige ting om andre mænd, at du ligefrem kan finde frem til, hvem de er... Det synes jeg er over grænsen. 

Men jeg kan altså heller ikke undgå at se den lidt humoristiske vinkel... Det er en SB! I vil gerne have, at det er amatører og alt det der... Så kan man vel heller ikke forvente at de kender til branchens uskrevne regler om diskretion ;) For de er jo ikke i branchen... Eller noget :huh: :D 

 

:D:D

Måske den oppustelige sex dukke får comeback...  Altid klar på hygge, sladrer ikke unødigt, og er villig til at gå bareback :D 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke ude på at pege fingre af nogen og måske tager jeg fejl, men synes også, at der er mange kunder/gæster i denne branche (inklusiv mig selv) som har svært ved det med diskretion, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at diskutere, hvad diskretion handler om og hvor går græsen mellem at være diskret og indiskret? 

 

Diskretion handler om at man kan tale om ting GP og gæst imellem, uden at være nervøs for at det kommer videre.

Grundlæggende bør man nok under første møde føle hinanden lidt på tænderne, og så finder man jo hurtigt ud af om man kan hive familiealbummet frem, eller der ikke skal siges mere end man kan tåle at høre igen fra anden side.

Dit første indlæg er nok et skoleeksempel på indiskretion......her havde jeg for det første sagt til pigen at hun burde holde disse oplysninger for sig selv, dernæst havde jeg klappet i som en østers. For kan hun videregive oplysninger af den art til dig, så ved du også at hun kan gøre det same om dig til andre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskretion handler om at man kan tale om ting GP og gæst imellem, uden at være nervøs for at det kommer videre.

Grundlæggende bør man nok under første møde føle hinanden lidt på tænderne, og så finder man jo hurtigt ud af om man kan hive familiealbummet frem, eller der ikke skal siges mere end man kan tåle at høre igen fra anden side.

Dit første indlæg er nok et skoleeksempel på indiskretion......her havde jeg for det første sagt til pigen at hun burde holde disse oplysninger for sig selv, dernæst havde jeg klappet i som en østers. For kan hun videregive oplysninger af den art til dig, så ved du også at hun kan gøre det same om dig til andre.

Det er såmænd ikke bare privat piger der foretager sig den slags, det er så sandelig også professionelle piger. Bare læs et par tidligere tråde herinde - NOT.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er såmænd ikke bare privat piger der foretager sig den slags, det er så sandelig også professionelle piger. Bare læs et par tidligere tråde herinde - NOT.

Link, så vi ikke falder i det samme hul, plz. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link, så vi ikke falder i det samme hul, plz. :)

Altid til tjeneste, gode herre.:)

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej at forglemme omvendt diskretion er mindst ligeså vigtigt. 

MINDST lige så vigtigt oven i købet ?? Ikke bare lige så vigtigt ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

MINDST lige så vigtigt oven i købet ?? Ikke bare lige så vigtigt ??

Intet over eller under :-D lige på - så vigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er såmænd ikke bare privat piger der foretager sig den slags, det er så sandelig også professionelle piger. Bare læs et par tidligere tråde herinde - NOT.

Nu var det ikke kun pigen jeg mente skulle være diskret, om hun så kalder sig det ene eller andet, er amatør eller professionel. Det gælder jo også for gæsten.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

 

:D:D

Måske den oppustelige sex dukke får comeback...  Altid klar på hygge, sladrer ikke unødigt, og er villig til at gå bareback :D 

 

 

Ja det er så fin. Den har heller aldrig "skæg" der kradser, hverken foroven elle "fornejen". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er så fin. Den har heller aldrig "skæg" der kradser, hverken foroven elle "fornejen". 

Husk også selv at undgå stubbe......ellers kunne det ende med at junior får et større knald end man lige regnede med.

Og vi har vel alle prøvet at stå med en lidt bagudblæst frisure efter at have pustet en ballon liiiidt for hårdt op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det ikke kun pigen jeg mente skulle være diskret, om hun så kalder sig det ene eller andet, er amatør eller professionel. Det gælder jo også for gæsten.

Det er vi IKKE uenige om, men hvad pigen får at vide i fortrolighed, forbliver i fortrolighed. og det plaprer hun IKKE ud med, til hverken andre kollegaer eller kunder.Se DET er diskretion, 

Det er ligesom når jeg og mine kollegaer, i vores bijob får kendskab til adskillige ting. Det forbliver fortroligt, ellers var vi hurtig forhenværende.

Redigeret af BigDick
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk også selv at undgå stubbe......ellers kunne det ende med at junior får et større knald end man lige regnede med.

Og vi har vel alle prøvet at stå med en lidt bagudblæst frisure efter at have pustet en ballon liiiidt for hårdt op.

Hvis jeg forstår det markerede rigtigt, kan det være en fordel med stubbe, hvis hun pladrer fissen til med 1 L glidecreme, ellers tager vi sgu da armbåndet og smider om dilleren, det kaldes glide crems kæder.:D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg forstår det markerede rigtigt, kan det være en fordel med stubbe, hvis hun pladrer fissen til med 1 L glidecreme, 

Hvis hun er en dukke, der kan sprænges som en ballon, så pladrer hun nok ikke ret meget med glidecreme. ;)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun er en dukke, der kan sprænges som en ballon, så pladrer hun nok ikke ret meget med glidecreme. ;)

Mvh,   /Gina.

Er der noget jeg er gået glib af. Læste det ikke som værende en dukke, men et levende individ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der noget jeg er gået glib af.

Tilsyneladende. :D Hvis du følger Holstebronx, Aarhuselsker og Butch (sidstnævnte er den du svarede på), så er der tale om en sexdukke i de indlæg. :)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilsyneladende. :D Hvis du følger Holstebronx, Aarhuselsker og Butch (sidstnævnte er den du svarede på), så er der tale om en sexdukke i de indlæg. :)

Mvh,   /Gina.

Tak for oplysningen -God weekend til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...