Hop til indhold
FynskBjørn

Spørgsmål til de mere erfarne

Recommended Posts

Jeg er ny i dette game og har brug for et par gode råd.

Mine penge vokser ikke på træerne, men jeg ønsker også at være fair.

1. Derfor vil jeg spørge, om nogen af de erfarne kan vejlede mig lidt omkring prisniveauet,

når vi snakker body-to-body....

2. Har jeg ret i, at der egentlig ikke er noget sex i body-to-body, men at det blot er en mere intim form for kropsmassage end den, man kan få med hænder og arme?

Hvilket vel betyder, at man ud over b-t-b massagen skal aftale en afslutning også?!?

3. Er der nogen, der har mod på at beskrive, hvad man faktisk kan forvente, at kvinden gør?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender mest til btb prisniveauet i København området, men der koster btb vel en 600-800 kr for en halv time og 800-1000 kr for en hel, men der skal nok være nogen der har fået det billigere.

Du har ret i at de fleste steder er der ikke egentlig sex med i btb, men hos de piger der er gode til btb føler man at man er tæt på. De fleste steder må man nok forvente 1000-1500 (har betalt op til 1800 hos den legendariske Nina fra Thai Skye og syntes at jeg fik noget for pengene) for 1 time btb inklusive afslutning, HJ eller sex.

Du kan forvente at pigen starter med noget almindelig olie massage med dig liggende på maven, men flertallet af dem der tilbyder btb er ikke de allerbedste massører teknisk set, så det vil oftest være en lidt ligegyldig massage. Det går så gradvist over i at pigen smører sig i olie og lægger sig oven på dig. De mere forbeholdne ligger mest på tværs, så det mest er bryster mod ryg/mave, ikke så spændende, hvis de ligger på langs er der bedre kontakt krop mod krop, bedre udsigt når man er kommet om og ligger ryggen og bedre muligheder for at røre ved pigen. Nogen masserer faktisk din pik med deres skamlæber, det føles tæt på samleje u/g og man skal have en stærk karakter for ikke at komme. Det er nu også noget man skal være varsom med, jeg vil tro at risikoen for at få en kedelig sygdom med hjem nærmer sig risikoen ved ubeskyttet sex, men det sker jo at det nederste hoved overtager styringen fra det øverste hoved. Og til sidst, hvis du kunne holde til ovenstående uden at komme, så er det tid til afslutningen hvis du har betalt for den.

Som i alt i denne branche er der langt fra top til bund, med den rigtige pige der ikke er bange for berøring m.v. og kemi mellem dig og pigen, kan btb være noget af det allerdejligste, men det kan også være en ret ligegyldig oplevelse. Jeg foreslår at du læser anmeldelserne for dit område, så får du en fornemmelse for hvilke piger der yder en god btb.

God fornøjelse

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan få B2B hos 123Thaimassage til 700 kr. for en halv time inkl. afslutning med hånd. En hel time koster 900 kr. og blowjob koster 100 kr. ekstra. Sabaidee på Rugårdsvej har samme pris men tilbyder kun 1 time ved B2B.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...