Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG MED 2 FRÆKKE PIGER I VEJLE DEN 20. OKTOBER - mulighed for analsex og sex uden kondom med begge!!

Recommended Posts

så er det besluttet - jeg tager alle 5 timer - det skal sgu prøves

Der er sgu en mandfolkebeslutning :-) God fornøjelse, jeg har ikke helt styr på bytte af vagtplan endnu så jeg ved ikke om jeg kan være med...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

så er det besluttet - jeg tager alle 5 timer - det skal sgu prøves

og hvad er prisen på 5 timer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og hvad er prisen på 5 timer ?

jeg er ikke sikker på at jeg må skrive det officielt - så kan du ikke spørge dem selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kommer - men har ikke besluttet om det bliver til alle 5 timer, selvom det kunne være en suveræn oplevelse

lucky you.. (kun lidt misundelig:-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Er jeg den eneste der ikke kan vente til imorgen ?

Jeg har oplevet de to piger hver for sig og de var de bare skide søde, mega frække og vilde med pik .. så at opleve dem sammen, bliver da dørtærsklen til himmerige :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desværre ikke fra mig - skulle ellers have været afsted, men måtte sende afbud til morgen - håber virkelig de prøver igen en anden gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Jeg kan godt lige smide et kort referat - og lad mig starte med konklusionen: SUVERÆNT

Der var "dækket op" med to dobbeltsenge ved siden af hinanden og på hver tronede en sex dronning. Der var ikke overfyldt overhovedet og alle kunne komme til - og pigerne fik hvad de kom efter ;-) og det gjorde mændende så rigeligt også ;-)

mit gæt er, at der må have været i nærheden af 20 deltagere over de 5 timer det fandt sted - jeg var der i to timer og der var, da det gik højest for sig 6 mand (til to piger). Som altid var omgivelserne bare i top. Rent, godt med plads, drikkevarer, mulighed for bad før og efter, ordnede forhold ..... jeg er stensikker deltager, når og hvis de to gangbang dronninger slår sig sammen igen  .. tja ... jeg kommer sgu nok også hvis de holder hver for sig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svingersnedker
Guest MM40 skrev, den 7/10/2015 at 09:17:

Så bliver det sgu da ikke meget bedre ....

https://annoncelight.dk/showad/194186

Gangbang-sexfest med de to ultra frække piger fru anne og julie ....

 

 

Guest Smoking skrev, den 7/10/2015 at 14:14:

Har tilmeldt mig, det bliver ikke bedre, fantastisk.

Hej hvad var det for piger der hold dette GB og måtte man ha sex med dem ude gummi 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svingersnedker skrev, den 21/2/2018 at 11:33:

 

Hej hvad var det for piger der hold dette GB og måtte man ha sex med dem ude gummi 

 

Ved ikke lige, men har du set dette var noget der foregik i 2015 ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herre Gud, det er da bedre at skrive videre i tråden, end at starte en ny, når man har et spørgsmål om selve arrangementet.

I allerførste indlæg står der, at pigerne vil være Fru Anne og Julie.

Fru Anne kender alle GB-elskere også som DinaG, så hun vækker sikkert genkendelsens glæde hos mange.

Julie kender jeg ikke, men ifølge de efterfølgende indlæg, så skulle hun også havet været dejlig som GB-pige.

Dermed er dit ene spørgsmål besvaret.

Det andet kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, da jeg ikke selv deltog i sexfesten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ikke selv med til lige dette GB, men Fru Anne aka DinaG gør kun med gummi, da hun passer på sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...