Hop til indhold
Anonymsex

Bolleven?

Recommended Posts

Når jeg tænker på den titel tænker jeg GRATIS bolleven

Venner som boller for sjov eller sådan

Er der nogen der kender nogen?

Overalt i landet

øhh. Ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en veninde, som jeg elsker højere end alt andet på jorden. Desværre vil hun hverken være kæreste eller bolleven med mig.

hvis man elsker sin bolleven(inde) vil jeg også mene at man har misforstået konceptet...  så det er nu fornuftigt nok hun ikke vil være b-ven når hun har besluttet at hun ikke vil være din kæreste

hun tænker sig om og passer på dine følelser.... hatten af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

øhh. Ja.

Kære Anonymsex;)

- bolleven - er jo mange ting:idea: - jeg kan nævne det jeg selv har prøvet

kollegaer på arbejdspladsen der knalder :P  - den utro ægtefælle (gælder både M og K) der knalder ved siden med en ditto utro ægte fælde:P eller single K eller M.:P Singler K og M der knalder med hinanden på kryds og tværs:P - og et særligt godt jagtterræn er datingsiderne :P - swingerklubber:P -  Nudist badestrande :wub:  - - - - og ellers åben øjne og brug fantasien -MAND

Og det der er fælles for de ovennævnte er, at "driftsudgifter" er små - nogle liter benzin til bilen, kaffe og kage = og frem og tilbage. For husk kvinder betaler ikke for at få pik - forstå det.

Og så lige den lidt specielle, single kvinder der tager "syd på" - ned til siesta - sol - sommer - strand  ( og mørke/mørklødede pikke) - for MANGE af disse turistpiger er drømmen altså også sex - hvor mange af dem det så lykkedes for er nok mere begrænset.  Så derfor bør det nok mere lyde sådan :  "syd på" - ned til siesta - sol - sommer - strand - og sex. - og de betaler stadig ikke for sex.

Jeg kan huske fra min studietid i Kbh. at vi drillede singlepigerne, når de skulle alene afsted til det sydlige siesta - sol - sommer - strand:) - så fik de denne: "- har du husket de 3 p-er ???  -- hvad for noget ? - ja dit pas - dine penge - og dine p-piller ;-)   - braavvd bland dig udenom. Dernede har de græske strandgigoloer, lyse nordiske bolleveninder:wub:

Der er også det ved "bolleven  -veninde"  - at det er noget kortvarigt, det er for det meste noget mekanistisk - upersonligt - platonisk, det er i hvert fald mine erfaringer; men så er der grobund for at støve noget nyt op:P ; men kæreste - ægtefælle er og bliver de bedste

"På med vanten" og åben dine øjne:shock:

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

ville også gerne møde dem

- ja ud og "flashe" din liderlighed:P  -  så kan det være du møder dit kvindelige "spejlbillede"

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg gik og troede, at en bolleven M/K var en sengekammerat, man havde fast over længere tid, og hvor der ikke var følelser involveret, men kun fælles fysisk velvære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, jeg har 3, som jeg har mødtes med inden for de sidste 1-2 år, men frekvensen er kun på 2-4 gange om året med hver af dem, så jeg vil snarere kalde dem bollebekendte, når vi ikke ses så tit. De er alle bosiddende på øer - hahaha jeg skal ikke risikere noget på fastlandet, når jeg er en gift mand - hæhæ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, jeg har 3, som jeg har mødtes med inden for de sidste 1-2 år, men frekvensen er kun på 2-4 gange om året med hver af dem, så jeg vil snarere kalde dem bollebekendte, når vi ikke ses så tit. De er alle bosiddende på øer - hahaha jeg skal ikke risikere noget på fastlandet, når jeg er en gift mand - hæhæ.

- -  din snedige radB) - den har du regnet:idea: godt ud =  :wub:  :wub:  :wub:

- og tilmed ingen nysgerrige :shock:  - og fred og ro til nødvendige :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der giver Blowjobs? gratis

I må gerne henvise mig til Bolledamerne

Eh bolledamerne? Hvis det bolleveninder du mener, så uden af være ekspert på område, så tror jeg det nogen man finder selv:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eh bolledamerne? Hvis det bolleveninder du mener, så uden af være ekspert på område, så tror jeg det nogen man finder selv:shock:

Bolledamerne optræder næppe herinde på EG. I hvert fald ikke med annonce. De opererer i et helt andet univers, hvor tilfældigheder nok spiller en vis rolle. Mon ikke mange "bollerter" opstår på arbejdspladsen? Blot en fornemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg gik og troede, at en bolleven M/K var en sengekammerat, man havde fast over længere tid, og hvor der ikke var følelser involveret, men kun fælles fysisk velvære.

Der tager du fejl... en bolleven tager også opvasken :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der tager du fejl... en bolleven tager også opvasken :D

Nej, for så avancerer hun jo til kæreste :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der giver Blowjobs? gratis

I må gerne henvise mig til Bolledamerne

Der er noget du helt har misforstået. De lader til du tror at en bolleven(inde) er en gratis GP, dvs en der boller med de fleste der spørger. Sådan fungerer det ikke.

Kort fortalt bygger bollevenskab typisk på gensidig tiltrækning og sympati og på at begge parter får noget ud af det seksuelt. Ingen af de ting behøver at indgå ved et GP-besøg.

Derfor kan ingen henvise dig til en bolleveninde. Men du kan selv oprette en profil på dating.dk eller scor.dk og prøve at finde en. Held og lykke.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg gik og troede, at en bolleven M/K var en sengekammerat, man havde fast over længere tid, og hvor der ikke var følelser involveret, men kun fælles fysisk velvære.

Nogle følelser må der jo være involveret, medmindre begge er psykopater. Derfor stopper det som regel også igen efter et stykke tid.

Det er mit indtryk at en del af den slags starter skævt, hvor den ene vil mere end den anden. Her tænker jeg dog på de forhold der ikke opstår via on-line annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...