Hop til indhold

Er de grimme piger også smukke?

Featured Replies

Skrevet

Vi skal simpelthen have flere desperate piger iblandt os!  

Helt klart!!! Og gå målrettet efter det ved ikke at komplimentere Pigernen m.m.!!!! rigtig god ide som jeg virkelig synes alle Mænd som læser denne tråd skal tage til sig!!

p.s så er der flere Piger til os andre :cool:

• Svar 77
  • Visninger 5.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• "Sandheden" er vist ret så individuel for skønhed afhænger som bekendt af øjnene der ser....  Jeg havde en kæreste engang... han vidste sgu godt han havde trukket nitten i gen-poolen når han kiggede i

• Er de grimme piger også smukke? De piger du synes er grimme, dem er der heldigvis nogen andre der synes er lækre. Længe leve mangfoldigheden

• Så fordi de er grimme - så burde de gide snakke med en liderlig stodder???  Hvis ikke engang grimme piger gider bruge 2 sekunder på dig.... hmmm..... hvad mon dog årsagen kan være???  bare en tanke ?

Postede billeder

Skrevet

Helt klart!!! Og gå målrettet efter det ved ikke at komplimentere Pigernen m.m.!!!! rigtig god ide som jeg virkelig synes alle Mænd som læser denne tråd skal tage til sig!!

p.s så er der flere Piger til os andre :cool:

hahaha.. så du er den skyldige! Stop det så med det samme!

Skrevet

Generelt tror jeg på det smukke i alle mennesker og jeg må blankt erkende at det er yderst få kvinder jeg ikke vil komme i den specifikke kategori. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.