Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Oktober, 2015 Aand en af demDet er egentlig ganske pudsigt at denne tråd pludselig er drejet over på denne gamle sag om min dobblet profil. Sjovt at Krone lige kommer med det input. så sent i tråden? Det minder lidt om gamle dage, da vi havde føreren og alle lakajerne. Krone var ikke med, der var en der hed Kronehjort, men det er sikkert en anden? Se det har aldrig været en hemmelighed at jeg havde profilen Aand for - er det to eller tre år siden? Årsagen var at jeg havde fået at vide, at der blev lagt skumle planer om mobning på chatten. Mobning af mig og et par andre, der havde det med at plæderer for at der andvendtee et ordentligt sprog overfor pigerne, og at man omtalte dem pænt. Det var dengang begreberne Hvid Ridder, Røvslikker og Damecykler blev flittigt anvendt. Sjov nok var der altid larmende tavshed når jeg gik på chatten med Århuselsker. Chatten var dog dengang lavet således at man i nogle få sekunder kunne se hvad der havde været af aktivitet, umiddelbart inden man loggede ind. Der havde altid været gang i den, men når jeg loggede ind, så blev der total tavshed. Så fik jeg naturligvis den fifie ide at lave et ekstra alias, og gå på chatten med det. Der kom artige ting frem, som jeg af hensyn til andre personer, ikke vil komme nærmere ind på. Den aften der hentydes til, hvor moderator stoppede min aktivitet, skete der det at jeg loggede ind som Århuselsker - døds stille chatten. Så logge jeg ud, og ind som Aand. Jeg skal love for der blev konspireret. Moderator stoppede mig, da jeg blandede mig i diskussionen, og forsøgte at få enkelte til at genoptage "svineriet" fra før jeg loggede ind som Aand.Det var faktisk ikke på det tidspunkt i modstrid med EGs regler at gøre det jeg gjorde, så vidt jeg husker. Moralsk var det naturligvis ikke ikke fint i kanten, men når der anvendes ufine metoder, må man sommetider svare igen i samme modus. Om jeg har andre profiler. Ja jeg har en der hedder Alf. Jeg kan faktisk ikke huske hvorfor jeg oprettede den, og jeg har vist kun brugt den en gang for laaaaangt tid siden. Jeg kan ikke huske passwordet i øvrigt kan jeg ikke forstå hvordan man kan spionerer på chatten? Det er da et åbent forum for registrerede EG brugere. Spion ordet kommer vel kun i anvendelse, såfremt man foretager sig noget andre ikke må se???? Men jeg vil gerne vende tilbage og gentage mit udsagn om at jeg ikke kan se der er ondskab på forum - om det stadig er på chatten kan jeg ikke sige, da jeg ikke er der. Jeg har været logget ind på chatten 3-4 gange, når jeg har trykket forkert på min mobil, men altid logget af med det samme. Så er den ged barberet fra min side, og kan vi så vende tilbage til tråden mine herrer?? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2015 (edited) Den aften der hentydes til, hvor moderator stoppede min aktivitet, skete der det at jeg loggede ind som Århuselsker - døds stille chatten. Så logge jeg ud, og ind som Aand. Jeg skal love for der blev konspireret. Moderator stoppede mig, da jeg blandede mig i diskussionen, og forsøgte at få enkelte til at genoptage "svineriet" fra før jeg loggede ind som Aand. Jeg husker tydeligt fra den aften at Aand ville spørge ind til hvad brugerne mente om Aarhuselsker, jeg mente og mener ikke det var fair, at man logger ind anonymt med et andet navn for at udspørge andre om sig selv. Derudover vil jeg påpege at du loggede ud som Aarhuselsker og der gik ikke mindre end 1-2 minutter før du var inde som Aand. Der var nogle trælse bemærkninger har du ret i, men det var ret begrænset hvad folk havde nået at skrive fra du var logget ud som Aarhuselsker og logget ind som Aand Redigeret 6. Oktober, 2015 af Moderator Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 6. Oktober, 2015 jeg har aldrig påstået sjatten er ondskabsfuld.LOL 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Oktober, 2015 Jeg husker tydeligt fra den aften at Aand ville spørge ind til hvad brugerne mente om Aarhuselsker, jeg mente og mener ikke det var fair, at man logger ind anonymt med et andet navn for at udspørge andre om sig selv. Derudover vil jeg påpege at du loggede ud som Aarhuselsker og der ikke mindre end 1-2 minutter før du var inde som Aand. Der var nogle trælse bemærkninger har du ret i, men det var ret begrænset hvad folk havde nået at skrive fra du var logget ud som Aarhuselsker og logget ind som Aand nej det er ikke fair-det er heller ikke fair, at grisse en ikke tilstedeværende til på en åbent chat. Eller lægge planer for mobning mv som det var sket i dagene og ugerne før. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2015 nej det er ikke fair-det er heller ikke fair, at grisse en ikke tilstedeværende til på en åbent chat. Eller lægge planer for mobning mv som det var sket i dagene og ugerne før. Selvfølgelig er det ikke er fair at lyve om andre herinde, sprede rygter om andre herinde, lave planer om mobning, true andre osv. Det var uanset om det skete på chatten, via pms eller mails, som det også skete. Der var nogle grupperinger herinde dengang, hvor begge sider bekrigede hinanden og begge sider lavede ting der ikke var fine i kanten for at sige det mildt. Men det er heldigvis fortid, vil jeg da håbe og opfordre til !Dertil skal siges at det ikke er min viden at Aarhuselsker har lavet noget der ikke er fint i kanten, det med chatten hører til i den milde afdeling i forhold til hvad der ellers foregik dengang. Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. Oktober, 2015 Chat er noget pjat. Det er vist 10. gang jeg skriver det.Jeg har aldrig været på chatten og har ikke ønsker om det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. Oktober, 2015 Hvilke løgne? Hold nu op med at spille dum og spørge igen. Er det, det bedste du kan komme med ? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. Oktober, 2015 3 profiler, er det i overensstemmelse med EG ' S regler????? Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 6. Oktober, 2015 (edited) Der er dage hvor Arto er på væsentligt højere niveau end teenagefnidder - og - så er der der dage hvor teenagefnidder er på markant højere niveau end EG..Det her er en af de dage.....man nægter at tro at der kan være så mange hormoneltudfordtede præpubertetsfænomener samlet på så begrænset et område som den her debat viser ...men det er vist desværre rigtigt nok - naturligvis anført af sites residerende dramaqueens - hvoraf end ikke 1 er af hunkøn Redigeret 6. Oktober, 2015 af Heine Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. Oktober, 2015 Chat er noget pjat. Det er vist 10. gang jeg skriver det.Jeg har aldrig været på chatten og har ikke ønsker om det.Så lad være, vi hygger os på chatten og alle er velkommen. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 6. Oktober, 2015 Der er dage hvor Arto er på væsentligt højere niveau end teenagefnidder - og - så er der der dage hvor teenagefnidder er på markant højere niveau end EG..Det her er en af de dage.....man nægter at tro at der kan være så mange hormoneltudfordtede præpubertetsfænomener samlet på så begrænset et område som den her debat viser ...men det er vist desværre rigtigt nok - naturligvis anført af sites residerende dramaqueens - hvoraf end ikke 1 er af hunkønHvad laver en moden mand som dig på Arto? 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. Oktober, 2015 nej det er ikke fair-det er heller ikke fair, at grisse en ikke tilstedeværende til på en åbent chat. Eller lægge planer for mobning mv som det var sket i dagene og ugerne før. Ej hvor ironisk, du bringer selv chatten på banen i denne tråd og sviner folk på chatten til ved at konkludere at folk på chatten er ondskabsfulde. Du spiller dum/naiv og skrev at du aldrig kom på chatten. (det er jo løgn !)Men nu kom det frem at du har været på chatten og endda blevet taget i at have dobbelt profil på EG og chatten for at lokke informationer ud om dig selv.Har du mere til dig forsvar, jeg tror de fleste kan se du er lang ude i hampen med dine søforklaringer - du har et troværdighedsproblem.Hvad var grunden til at folk mobbede dig eller konspirere mod dig ? Ingen ild uden røg vel Jeg kan kun ryste på hovedet af dig... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Oktober, 2015 Strengen her kommer vist ikke tilbage på rette spor, eller rettere den er kørt noget af sporet, og kører på det personlige nu og har gjort det i de sidste mange, mange indlæg. Så den lukkes nu, så vi kan komme videre. Del dette indlæg Link til indlæg