Hop til indhold
Anonymsex

Dumt spørgsmål

Recommended Posts

Kun drenge bedes svare!

Hvordan føles det at bolle en jomfru type?

Altså hvordan skete det? Hvordan gik det igang?

Jeg står nemlig med en jomfru type som siger hun godt vil ha sex, men når hun mødes så har hun ikke lyst eller så skal jeg starte :D ??

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Hvordan føles det at bolle en jomfru type?

Akavet.. ellers ligesom alle andre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja fordi jeg tænker bare hmmmmmmmmm....skal eller skal ikke? haha

Jeg vil foreslå dig at bruge kondom - ellers kan det blive dyrt i længden - eller ihvertfald i 18 år :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja fordi jeg tænker bare hmmmmmmmmm....skal eller skal ikke? haha

Hvis det er den 15 årige som du som 20 årig spurgte om var "lovlig at kneppe", så synes jeg at du skal vælge "skal ikke". Og lade hende få sin første oplevelse med en jævnaldrene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad pokker er en "jomfru-TYPE"??? 

Jomfru er en rimelig digital funktion - enten er man eller også er man ikke..... så hvad er en "type" ???? 

Har hun haft sex men det ente skidt så hun stadig er "jomfru-agtig"?? 

Har hun selv sprængt den så hun ikke er "jomfru" men bare aldrig har knaldet ?? 

 

Men jeg sidder lidt og tænker.... hvis man virkelig føler sig nødsaget til at spørge et sted som EG om man skal deflorere en ung usikker pige - så skal man IKKE!!!!!!! for så er man bare SLET ikke den rigtige til opgaven.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig haft en jomfru type. Jeg har haft en jomfru. Og selvom det er en evighed siden husker jeg det som akavet. Det kan være at jeg er for gammel og gammeldags. Men synes nu at jomfruer skal defloreres af en anden end en der blot har lyst til en jomfru.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg sidder lidt og tænker.... hvis man virkelig føler sig nødsaget til at spørge et sted som EG om man skal deflorere en ung usikker pige - så skal man IKKE!!!!!!! for så er man bare SLET ikke den rigtige til opgaven.... 

Nu havde manden jo advaret om, at det var et dumt spørgsmål... ;) :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun drenge bedes svare!

Hvordan føles det at bolle en jomfru type?

Altså hvordan skete det? Hvordan gik det igang?

Jeg står nemlig med en jomfru type som siger hun godt vil ha sex, men når hun mødes så har hun ikke lyst eller så skal jeg starte :D ??

Hvordan starter sex normalt for dig? Plejer du at være passiv?

Uanset hvor "jomfru-type" hun er eller ikke er - så plejer jeg at starte med kys (undtagen hos GP, der ikke vil) - forud for kys er det noget med blikke og måske berøring (hos GP: betaling :-))- fx bare hænder der rør hinanden. Resten plejer at komme "naturligt" ved at læse hinandens signaler. Foreløbigt lyder hendes signaler til at være "jeg er usikker". 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil foreslå dig at bruge kondom - ellers kan det blive dyrt i længden - eller ihvertfald i 18 år :wink:

Self. bruger jeg kondom

Og igen, Piger jeg læser ikke jeres svar ^^ så i spilder bare jeres tid

Jomfru = Ikke haft sex hvis i ikke lærte det i folkeskolen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun drenge bedes svare!

Hvordan føles det at bolle en jomfru type?

Altså hvordan skete det? Hvordan gik det igang?

Jeg står nemlig med en jomfru type som siger hun godt vil ha sex, men når hun mødes så har hun ikke lyst eller så skal jeg starte :D ??

 

 

Hvordan det føles?: Stramt?!?.........kan sgu ikke lige huske det, for det var også første gang for mig, og jeg var SÅ tændt at hele kroppen rystede og da de få ml. blod der ikke var i pikken, var det kroppen som minimum skulle bruge for at overleve, så tænkte jeg ikke så meget på detaljerne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Self. bruger jeg kondom

Og igen, Piger jeg læser ikke jeres svar ^^ så i spilder bare jeres tid

Jomfru = Ikke haft sex hvis i ikke lærte det i folkeskolen

Hvor gammel er hun? hvor gammel er du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super spørgsmål Bear, det kunne jeg da også godt tænke mig at vide?

Bare et vildt gæt kan man læse svaret her?:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

......

Jomfru = Ikke haft sex hvis i ikke lærte det i folkeskolen

.....

Jeg står nemlig med en jomfru type som siger hun godt vil ha sex, men når hun mødes så har hun ikke lyst eller så skal jeg starte :D ??

Nu sagde du jo "jomfru type" og ikke "jomfru", men stavning eller høflighed lærer man heller ikke i folkeskolen, så du er tilgivet for begge dele.

Medmindre i er tilnærmelsesvis jævnaldrende vil mit bedste bud være: fingrene af fadet, medmindre du ønsker at give hende en oplevelse, hvor hun i fremtiden tænker om dig som "ham der, der udnyttede mig".  (hint: hvis hun er 15 og du er 20 er i ikke jævnaldrende).

Bare fordi man kan eller blot fordi det er lovligt, er det ikke nødvendigvis noget man skal gøre.

Der er et kort vindue i ens liv, hvor man har chancen for at være sammen med en jomfru og når den tid er gået skal man bare glemme det.

Så vigtigt eller fantastisk er det heller ikke, at kunne sige at man har været sammen med en jomfru.

"..men når hun mødes, så har hun ikke lyst..". Nu skal jeg nok lade være med at tale ned til dig, selvom det er fristende.

Men hvad siger den sætning dig, som du selv har skrevet? Hun er nok ikke moden eller klar nok - og lad nu være med at se det som din opgave at overbevise hende om det fantastiske i at hun skal miste sin mødom til dig. 

 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slet tråden, hun er væk nu

*fnis* - alle der er helt vildt overraskede rækker nu hånden op....... hvad??? slet ingen...  ej det kan jeg sleeeeeeeeeeet ikke forstå hvorfor..... hmmmm... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det er den 15 årige som du som 20 årig spurgte om var "lovlig at kneppe", så synes jeg at du skal vælge "skal ikke". Og lade hende få sin første oplevelse med en jævnaldrene.

Der er da absolut intet galt i en 20-årig der har sex med en 15-årig jomfru. Det er et problem synes jeg, hvis hun bare "skal kneppes". Medmindre det er det hun selv har lyst til. Men en der er 20 år kan da sagtens give hende en fantastisk debut. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun drenge bedes svare!

Hvordan føles det at bolle en jomfru type?

Altså hvordan skete det? Hvordan gik det igang?

Jeg står nemlig med en jomfru type som siger hun godt vil ha sex, men når hun mødes så har hun ikke lyst eller så skal jeg starte :D ??

 

 

Det er nok du fordi du er en klam type i virkeligheden end på dit profilbillede. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er nok du fordi du er en klam type i virkeligheden end på dit profilbillede. ;)

Du er da godt nok aggressiv - har du dit personlige raid i gang?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er da godt nok aggressiv - har du dit personlige raid i gang?

 

Prøv engang at følge 'Anonymsex's aktivitet her på forum.. så finder du forklaringen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...