Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Oktober, 2015 Hey AarhuselskerTak skal du ha' Omvendt oplever jeg også Jeres frække besøg & selskab som værende i høj klasse, der gør, at jeg helst vil ha' Jer for mig selv Dejlig dag til dig.~Kys fra M~PS : Jeg gemmer stadig på noget som er dit, Aarhuselsker Ja jeg husker det. Lægger grumme planer for brugen af det Det var ret sjovt og dejligt at bruge den første halvdel af det. Mumsss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 20. Oktober, 2015 Elegancen hvormed Lady'en replicerer lægger et niveau der absolut gør et møde meget interessant, men samtidig bliver man måske lidt utryg ved om man kan matche og være tilsvarende stilfuld VenligstSpunsen/Bundstokken Tusind tak Bundstokken Men der er bestemt ingen grund til en følelse af utryghed & et umatch ved et besøg hos mig.Når en mand blot finder sine bedste sider frem & fremtræder med en høflighed, blandet med en fin portion pli & maner, et smil, åbenhed & dejlig charme, så er en mand med disse kvaliteter for mig, en Gentleman med stort G som indeholder både stil & swagger... & som jeg gerne åbner døren for Det koster intet... men betyder alverden.Rigtig skøn dag til dig.* Mylena * 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg