Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har før set Mylenas annonce, men har egentlig ikke følt mig specielt fristet. Så kom jeg ind i dette forum og så at hun fik meget positiv omtale og tænkte at det måske skulle forsøges. Jeg sendte en besked i tirsdags og hun svarede kort efter og vi lavede en aftale til torsdag formiddag. Jeg har ikke før lavet aftaler flere dage frem i tiden, så jeg havde gået og bygget forventningerne højt op. Det gjorde mig også lidt nervøs for, hvad der ventede. Jeg blev heldigvis ikke skuffet. Mylena er en meget flot kvinde. Smag er forskellig, men jeg ville kigge efter hende, hvis jeg så hende på gaden i det outfit. Høje hæle og en kort sort kjole, der sidder på en flot veltrænet krop. Vauw. Og det største og sødeste smil oveni. Og det bliver bedre. Mylena er meget nærværende og opmærksom, så man føler sig meget afslappet og velkommen. det var simpelthen høj klasse. Jeg havde et helt fantastisk besøg der langt oversteg mine forventninger. Jeg håbet ikke det bliver mit sidste besøg hos Mylena. Hun er simpelthen i en klasse for sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før set Mylenas annonce, men har egentlig ikke følt mig specielt fristet. Så kom jeg ind i dette forum og så at hun fik meget positiv omtale og tænkte at det måske skulle forsøges. Jeg sendte en besked i tirsdags og hun svarede kort efter og vi lavede en aftale til torsdag formiddag. Jeg har ikke før lavet aftaler flere dage frem i tiden, så jeg havde gået og bygget forventningerne højt op. Det gjorde mig også lidt nervøs for, hvad der ventede. Jeg blev heldigvis ikke skuffet. Mylena er en meget flot kvinde. Smag er forskellig, men jeg ville kigge efter hende, hvis jeg så hende på gaden i det outfit. Høje hæle og en kort sort kjole, der sidder på en flot veltrænet krop. Vauw. Og det største og sødeste smil oveni. Og det bliver bedre. Mylena er meget nærværende og opmærksom, så man føler sig meget afslappet og velkommen. det var simpelthen høj klasse. Jeg havde et helt fantastisk besøg der langt oversteg mine forventninger. Jeg håbet ikke det bliver mit sidste besøg hos Mylena. Hun er simpelthen i en klasse for sig. 

jep det er high class-men sig det endelig ikke til andre. Vi helst have hende for os selv:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og det bliver bedre. Mylena er meget nærværende og opmærksom, så man føler sig meget afslappet og velkommen. det var simpelthen høj klasse. Jeg havde et helt fantastisk besøg der langt oversteg mine forventninger. Jeg håbet ikke det bliver mit sidste besøg hos Mylena. Hun er simpelthen i en klasse for sig. 

Hun blev min farvoritpige for snart en del år siden. Jeg oplevede netop også noget der dels oversteg mine forventninger og dels en kvinde i særklasse både menneskeligt men også på det erotiske område.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men så flyttede hun til fastlandet :sad:

Ja det gjorde hun. :) På den anden side vil en lille rejse til "Gylland"  jo kunne beriges med både frisk luft og et skønt besøg hos My. Og Til Borende X - Der er vist også interessante kirker der ovre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men så flyttede hun til fastlandet :sad:

Så absolut een af de bedste ting som er sket, siden sexen blev opfundet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du siger du sendte en besked, men hun frabeder sig jo netop

at man skriver til hende, vil det sige man fremover bare kan sms e

hende fremfor at prøve et utal af opringninger..

og ja hun er også min favorit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det gjorde hun. :) På den anden side vil en lille rejse til "Gylland"  jo kunne beriges med både frisk luft og et skønt besøg hos My. Og Til Borende X - Der er vist også interessante kirker der ovre. :)

Ja, det er der. Jeg har f.eks aldrig set Viborg Domkirke med Skovgaards billedudsmykning, men det er ikke så nemt sådan lige at smutte over i den anden ende af landet, komme tilbage og lade som om, man har været hjemme hele dagen ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er der. Jeg har f.eks aldrig set Viborg Domkirke med Skovgaards billedudsmykning, men det er ikke så nemt sådan lige at smutte over i den anden ende af landet, komme tilbage og lade som om, man har været hjemme hele dagen ;-).

Hej BX.

Du, skriver jo du ofte er på kurser, det kunne jo så gå til dejlige jylland. Og kurset kunne så omhandle sex. :lol:

Som borende, må du være scorenede, og lade My smy sig om dig i varme. Så du til sidst, kan larme, og komme og din lomme bliver tomme.

KOM NU BARE AFSTED DA BX. :lol:

God fredag og god weekend.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BX.

Du, skriver jo du ofte er på kurser, det kunne jo så gå til dejlige jylland. Og kurset kunne så omhandle sex. :lol:

Som borende, må du være scorenede, og lade My smy sig om dig i varme. Så du til sidst, kan larme, og komme og din lomme bliver tomme.

KOM NU BARE AFSTED DA BX. :lol:

God fredag og god weekend.

KK

 

Tak i lige måde.

Helt så nemt er det ikke dog ikke, men ladyen skal ikke have bevæget sig ret mange meter ind på Sjælland, før jeg ligger på lur :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak i lige måde.

Helt så nemt er det ikke dog ikke, men ladyen skal ikke have bevæget sig ret mange meter ind på Sjælland, før jeg ligger på lur :grin:

Jamen igen en undskyldning :lol::lol: Det hele skal, ikke være snak. Kombardo jylland bider ikke. Og tror bestemt MY er klar til et besøg af dig. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen igen en undskyldning :lol::lol: Det hele skal, ikke være snak. Kombardo jylland bider ikke. Og tror bestemt MY er klar til et besøg af dig. 

KK

Det sidste tror jeg også ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Det sidste tror jeg også ;-)

yeppper...jamen så kom du nu bare afsted...mon ikke du har tid til en lille fortælling om oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Scott71

Tusind tak for dine flotte ord & roser :)

Hvor er jeg glad for, at du alligevel bliv fristet til et frækt møde, så du & jeg ikke gik glip af oplevelsen ;)

Sikke en dejlig torsdag !

Jeg er desuden utrolig glad for at jeg opfyldte alle dine forventninger... & lidt til.

Du er i særdeleshed velkommen igen når du finder tid & lyst.

Du ringer bare ;)

 

Rigtig skøn weekend til dig.

~ Kys fra Mylena ~

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Hey Scott71

Tusind tak for dine flotte ord & roser :)

Hvor er jeg glad for, at du alligevel bliv fristet til et frækt møde, så du & jeg ikke gik glip af oplevelsen ;)

Sikke en dejlig torsdag !

Jeg er desuden utrolig glad for at jeg opfyldte alle dine forventninger... & lidt til.

Du er i særdeleshed velkommen igen når du finder tid & lyst.

Du ringer bare ;)

 

Rigtig skøn weekend til dig.

~ Kys fra Mylena ~

savner i den grad den time i perfekt harmoni 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jep det er high class-men sig det endelig ikke til andre. Vi helst have hende for os selv:-P

Hey Aarhuselsker

Tak skal du ha' :)

Omvendt oplever jeg også Jeres frække besøg & selskab som værende i høj klasse, der gør, at jeg helst vil ha' Jer for mig selv ;)

Dejlig dag til dig.

~Kys fra M~

PS : Jeg gemmer stadig på noget som er dit, Aarhuselsker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun blev min farvoritpige for snart en del år siden. Jeg oplevede netop også noget der dels oversteg mine forventninger og dels en kvinde i særklasse både menneskeligt men også på det erotiske område.

Hey Blue

At blive betragtet som en kvinde i særklasse, både hvad angår det menneskelige & det erotiske, er meget stort for mig.

Sikke et kompliment !

Et varmt & stort tak til dig ;-)

~Mylena~

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så absolut een af de bedste ting som er sket, siden sexen blev opfundet :)

Andreas... Taaak ! 

Nu smigrer du mig & gir mig røde kinder... igen..igen  ;)

Ha' en vidunderlig dag.

~Kys til dig fra mig~

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

du siger du sendte en besked, men hun frabeder sig jo netop

at man skriver til hende, vil det sige man fremover bare kan sms e

hende fremfor at prøve et utal af opringninger..

og ja hun er også min favorit

Hey Knajten

Hvor er jeg glad for at jeg din favorit pige.

Selv har jeg nydt hvert minut af dit dejlige selskab & glæder mig til dit næste besøg ;)

 

Mht. SMSer, så frabedes disse & besvares ikke.

Men hvis du foretrækker at skrive, er du altid velkomen til at sende en hilsen i min Gæstebog.

Bare venligst skriv i god tid, så jeg kan nå at arrangere til et frækt besøg til det tidspunkt du kunne tænke dig.

Jeg får rigtig mange opkald & henvendelser, hvilket jeg er meget beæret over, men kan til tider desværre ikke altid nå at besvare dem alle.

Det beklager jeg dybt.

Så jeg bliver glad, hvis du/I er ihærdige & ringer igen indtil jeg fanges ;)

 

Du ønskes en herlig dag, Knajten :)

~Knus fra M~

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen igen en undskyldning :lol::lol: Det hele skal, ikke være snak. Kombardo jylland bider ikke. Og tror bestemt MY er klar til et besøg af dig. 

KK

Hey Kanon

Du har total ret.... Jeg er bestemt klar til Borende X, den dag han kommer på disse Jyske kanter :-D

Hyg dig søde Kanon.

 

Borende X :

Viborg Domkirke er en stor fryd for øjet. Selv vil jeg gerne gense & genopleve kirken.

Så hvis du en dag ønsker at at aflægge mig et dejligt visit, så gir jeg gerne en tur til smukke Viborg Domkirke :wink:

Ja, kom nu...!

Intet pres... jeg lokker bare.. hi..hi.. :grin:

 

Ha' det skønt til vi snart ses, Borende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Kanon

Du har total ret.... Jeg er bestemt klar til Borende X, den dag han kommer på disse Jyske kanter :-D

Hyg dig søde Kanon.

 

Borende X :

Viborg Domkirke er en stor fryd for øjet. Selv vil jeg gerne gense & genopleve kirken.

Så hvis du en dag ønsker at at aflægge mig et dejligt visit, så gir jeg gerne en tur til smukke Viborg Domkirke :wink:

Ja, kom nu...!

Intet pres... jeg lokker bare.. hi..hi.. :grin:

 

Ha' det skønt til vi snart ses, Borende ;)

Dén kan jo være meget svær at modstå, så ved første lejlighed, jeg sætter foden på jysk jord .......... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dén kan jo være meget svær at modstå, så ved første lejlighed, jeg sætter foden på jysk jord .......... :wub:

Elegancen hvormed Lady'en replicerer lægger et niveau der absolut gør et møde meget interessant:), men samtidig bliver man måske lidt utryg ved om man kan matche og være tilsvarende stilfuld :wub:

Venligst

Spunsen/Bundstokken

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

savner i den grad den time i perfekt harmoni 

Hey Jesper... øøhh jeg mener Jepser :-D

Ja, det er godt nok længe siden vi sidst stak hovederne & andet sammen ;)

Håber vi mødes igen til perfekt harmoni :P

Hold dig varm til da.

~Knus fra M~

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Hey Jesper... øøhh jeg mener Jepser :-D

Ja, det er godt nok længe siden vi sidst stak hovederne & andet sammen ;)

Håber vi mødes igen til perfekt harmoni :P

Hold dig varm til da.

~Knus fra M~

åh ja tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...