Hop til indhold
Rejsenetværk

Åbent PD eller bordel

Recommended Posts

Ja, man kunne godt forestille sig at et bordel kørte nogle timer en dag om ugen med et FKK-arrangement, næste uge Flattrate, 3. uge GangBang, 4 uge må man tage konen med til swingerparty og leje hende ud mod betaling til de andre mænd osv.

Der er da faktisk flere og flere steder der tilbyder Sexparties over 2-4 timer flere gange årligt... 3-4 piger ... Men så er prisen også kr 2.000+.

De rige har mange glæder ... He he

Del dette indlæg


Link til indlæg

@McQueen

Om en FKK klub kan være rufferi, har vi diskuteret så mange gange før, og egentlig havde jeg helst forbigået dit indlæg, og jeg håber ikke vi skal have den debat igen.

Jeg har altid påpeget at det under rufferiloven udgør en kalkuleret risiko at drive bordel, men samtidig fremhævet at velrenommerede bordeller, hvor pigerne betaler for at arbejde, har formået at eksistere i årevis, på trods af at man formelt ikke må tjene på pigerne.

Noget kan tyde på at myndighederne prioriterer pragmatisk, og undlader at fokusere på de mest respekterede steder, med de mest velordnede og rimelige forhold for pigerne, hvor pigerne af egen drift selv foretrækker at arbejde.

Mit argument har så altid været, at der da med langt mindre rimelighed kan postuleres rufferi, når pigerne betale 0 kr, en klub derfor ikke tjener på pigerne, men kun på mændene der gennem entre, og eller kontingenter alene betaler klubbens udgifter, hvor pigerne gæster mændene, hvor de helt legalt sælger sex, og mændene helt legalt køber sex.

Personligt så jeg gerne et FKK tilbud som en nonprofit foreningskonstruktion, der ingen indtægter har, men som bliver kontingent og entre/donations finansieret, herunder for eksempel løn til en bestyrer og personale.

Hvis der kom en dygtig advokat, og revisor indover, kan jeg ikke se at det ikke skulle kunne lade sig gøre med en konstruktion, der ikke kan komme i konflikt med rufferiloven, når adskillige dybt respekterede massageklinikker, der modtager betaling af pigerne for at de kan have deres vagter, har formået at overleve i årevis på trods af rufferiloven.

Mon ikke myndighederne primært har fokus på indicier på åger, grådighed og pression, og yder dem der mindst af alle står for samme en vis uofficiel goodwil - jeg tror det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@McQueen

Om en FKK klub kan være rufferi, har vi diskuteret så mange gange før, og egentlig havde jeg helst forbigået dit indlæg, og jeg håber ikke vi skal have den debat igen.

Jeg har altid påpeget at det under rufferiloven udgør en kalkuleret risiko at drive bordel, men samtidig fremhævet at velrenommerede bordeller, hvor pigerne betaler for at arbejde, har formået at eksistere i årevis, på trods af at man formelt ikke må tjene på pigerne.

Noget kan tyde på at myndighederne prioriterer pragmatisk, og undlader at fokusere på de mest respekterede steder, med de mest velordnede og rimelige forhold for pigerne, hvor pigerne af egen drift selv foretrækker at arbejde.

Mit argument har så altid været, at der da med langt mindre rimelighed kan postuleres rufferi, når pigerne betale 0 kr, en klub derfor ikke tjener på pigerne, men kun på mændene der gennem entre, og eller kontingenter alene betaler klubbens udgifter, hvor pigerne gæster mændene, hvor de helt legalt sælger sex, og mændene helt legalt køber sex.

Personligt så jeg gerne et FKK tilbud som en nonprofit foreningskonstruktion, der ingen indtægter har, men som bliver kontingent og entre/donations finansieret, herunder for eksempel løn til en bestyrer og personale.

Hvis der kom en dygtig advokat, og revisor indover, kan jeg ikke se at det ikke skulle kunne lade sig gøre med en konstruktion, der ikke kan komme i konflikt med rufferiloven, når adskillige dybt respekterede massageklinikker, der modtager betaling af pigerne for at de kan have deres vagter, har formået at overleve i årevis på trods af rufferiloven.

Mon ikke myndighederne primært har fokus på indicier på åger, grådighed og pression, og yder dem der mindst af alle står for samme en vis uofficiel goodwil - jeg tror det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Var dig selv der skrev om "en god forretning for Trine Tease"....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rejse,

Som andre allerede har skrevet så prøv at fatte dig i korthed.;)

Jeg tror at mange, ligesom jeg, simpelthen dropper at læse dine lange epistler. Jeg er helt sikker på, at du har mange gode pointer i dine indlæg, men de når aldrig frem til modtageren, der er simpelthen for lang vej fra start til slut.

Prøv at formulere dine ideer kort og klart, det vil sikkert være en fordel. Så kan du altid tage den mere detaljerede diskussion på basis af reaktionerne.

Bare min beskedne mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange kan nok genkende den, og bare mene at jeg ikke hører efter.

Måske og måske ikke. I min ungdom havde jeg det også sådan; jeg ville være sikker på at alle forstod mig og kunne derfor ikke begrænse mig, alt blev penslet ud i detaljer. Det var ingen succes, det blev alt for omstændeligt, så jeg fik rådet at at skrive kort og klart og så tage den derfra. Og det hjalp. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke ung længere comeback, så jeg må finde på andre undskyldninger :huh:


Det er jeg heller ikke, men derfor er der da ingen grund til at finde på undskyldninger. Livserfaring er da en god ballast både i dette miljø og generelt i livet, og jeg er sikker på at dette også gælder dig,

Dit problem er måske nok at du vil så meget at du ind imellem mister overblikket (set fra mit synspunkt), men helt sikkert ingen tvivl om dit engagement. Måske en kort pause hvor du samler trådene op og slapper af vil være godt, ingen grund til hastværk.

Mvh

Comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Rejse.

Håber du får succes med Ungpige arrangementet, for du har nok tabt nogle af os gamle tøser i svinget. 

Back up tråden gjorde mig egentligt ret trist...  

Der blev skrevet at deltagerne kunne se fordelen med reducerede udgifter,...  Ergo ville de højst sandsynligt gerne være med på noget mere fast i fremtiden.

Men ved næste arrangement skulle der være færre og yngre piger, så altså alle dem som gjorde pioner arrangementet muligt ville ikke kunne deltage pga. alder ! Inklusiv arrangøren ! 

Tak for en hyggelig dag, må man nok sige!  :( 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har fulgt din tråd lidt.

I den forbindelse vil jeg give Trine T stor kredit for hendes for hendes medvirken til nye tiltag. Jeg synes det stort hun har lagt så meget energi og timer i Jeres projekt.

Rejsenetværk

Din ildsjæl og passion bliver af nogle kvælende, jeg finder det faktisk opløftende. Kæmp du bare din passion for unge piger og selve konceptet selvom jeg godt kan sætte mig ind i de andres tanker vedrørende din aktive ildsjæl. Jeg håber det lykkes dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg prøvede dette arrangement af, af ren nysgerrighed og fordi at det kunne have haft potentiale til noget mere fast på længere sigt.

Jeg lagde meget energi og en del penge osv i det.

Jeg har besvaret uendeligt mange mails og brugt langt over 100 timer minus de mange timer på selve dagen.

Og nu sidder jeg med en rigtigt grim følelse af at være udsat for et forsøg på at blive manipuleret og opdage at der i virkeligheden hele tiden var en skjult dagsorden.....nemlig at samle et hold af 21 årlige ungpige modeller.

Jeg bliver flov over at have fået overtalt voksne piger til at tage med , med åbent sind...... Når de så skal læse sådan en omgang l... 

Der var heldigvis flest glade mænd som sætter pris på kvinder i alle aldre med....og Tak for jer :-)

Selve dagen var mega hyggelig - og det var den ikke mindst pga de voksne piger som gjorde alt for at alle skulle hygge sig :-)

Jeg ønsker Alle en god weekend :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trine

Jeg kan godt følge dig, kan godt læse mellem det uskrevne og finder det også forkert de / dem der er tilhængere af ungpige modeller ikke har lagt rene kort på bordet. Det er spild af din tid og energi og mere end det, du har fravalgt en vagt hvor egen indtjening havde været meget større.

Jeg forstår dig, hvis og hvis der skal være endnu et arrangement til december vil jeg gerne støtte dig velmærket vi henvender os til et andet publikum.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Louise-N

Jeg er også Trine Tease meget taknemmelig, men hun og jeg har bare ikke de samme grunde til at ville prøve FKK, og jeg er lidt overrasket over så meget engagement hun var villig til at lægge i et arrangement, der mindst af alt kom hende selv til gode, men mest af alt kom alle os andre til gode, der kunne deltage takket være Trine.

Hvis hun virkelig gør det igen til december, vil det igen vær helt uegennyttigt, og jeg ville bare ønske at der kunne bygges videre, sådan at alt det arbejde der bare kommer os mænd til gavn, også komme dem til gavn vi kan takke for at vi får muligheden for denne oplevelse.

Nu fik jeg meget kritik for min tråd om en backup support, den har jeg taget til efterretning, og derfor går jeg nu en anden vej med denne tråd.

Jeg må prøve om jeg kan samle nogle mænd om at efterspørge noget andet i det små, af værdi for både os mænd, og en pige, to eller tre.

Jeg har hele vejen bakket op om at der deltog voksne kvinder, og kritiseret at der ligefrem var nogle der havde krav til hvilke piger der skulle deltage, men har heller aldrig lagt skjul på hvilke præferencer jeg selv har primært.

Jeg ville også have spurgt om en sceance med en moden type, og brugt pengene til det hvis jeg havde fået ja, og det har jeg hele tiden skrevet at jeg før har prøvet som en positiv oplevelse.

Jeg har hele tiden været, og jeg er taknemmelig for at alle piger stillede op, og har hele vejen ikke skrevet andet.

Jeg er sgu ked af at jeg bliver tolket på nogen anden måde, men da der stillede 2 unge piger op de sidste par dage inden arrangementet, ja så var det jo også dem jeg havde min primære interesse for at være sammen med, mens andre mænd prioriterede modsat mig, og det var jo kun alt sammen godt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede dette arrangement af, af ren nysgerrighed og fordi at det kunne have haft potentiale til noget mere fast på længere sigt.

Jeg lagde meget energi og en del penge osv i det.

Jeg har besvaret uendeligt mange mails og brugt langt over 100 timer minus de mange timer på selve dagen.

Og nu sidder jeg med en rigtigt grim følelse af at være udsat for et forsøg på at blive manipuleret og opdage at der i virkeligheden hele tiden var en skjult dagsorden.....nemlig at samle et hold af 21 årlige ungpige modeller.

Jeg bliver flov over at have fået overtalt voksne piger til at tage med , med åbent sind...... Når de så skal læse sådan en omgang l... 

Der var heldigvis flest glade mænd som sætter pris på kvinder i alle aldre med....og Tak for jer :-)

Selve dagen var mega hyggelig - og det var den ikke mindst pga de voksne piger som gjorde alt for at alle skulle hygge sig :-)

Jeg ønsker Alle en god weekend :-) 

 

Ok- så er det ikke mig alene der sidder tilbage med en følelse af at dit gode tiltag er blevet highjacket - og at der er nogen der forsøger at stille sig på skuldrene af dig for at "mele deres egen kage" :( 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... nu sidder jeg med en rigtigt grim følelse af at være udsat for et forsøg på at blive manipuleret og opdage at der i virkeligheden hele tiden var en skjult dagsorden.....nemlig at samle et hold af 21 årlige ungpige modeller.

Jeg bliver flov over at have fået overtalt voksne piger til at tage med , med åbent sind...

Trine

Det er jo kun Rejsenetværket, det har udtalt sig om behovet for de 21-årige. Resten af deltagerne synes som du, at det var et godt og anderledes arrangement.

Koncentrer dig om det og glem en enkelt person med et anderledes fokus.

Jeg tror ikke på, man kan manipulere dig, for du er både en klog og erfaren kvinde.

God weekend.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse

Jeg kender ikke nogen som dig, der kan snakke sine egen gode ideer ihjel. Prøv nu bare for EN gangs skyld st trække vejret, og lade tingene udvikle sig.

Straks efter det første fkk København skal du udvikle og bygge videre. Lad nu andre komme til og hør på deres input. Din ide med kun for dem og kun de unge piger, skiller rigtig mange fra. De lidt ældre piger har meget mere erfaring i at få sådanne ting til at ske. Uden Trine hjælp havde starten på din Drøm aldrig blevet til noget. Og læs så også hvad andre skriver, Trine var villig til at prøve en gang til i december, men straks får du nye og store tænker om hvordan det skal være fremad rettet.

Lad nu bare tingene ske naturligt, nu er det i gang.

God weekend

Kayano

Del dette indlæg


Link til indlæg

@‌Goodfun

Jeg har da i alt hvad jeg har skrevet i tråden om arrangementet før det blev afholdt, og i min anmeldelse af arrangementet efterfølgende, givet udtryk for som alle andre at det var et godt og et anderledes arrangement.

Hvis man går hele den lange tråd igennem om arrangementet, er der flere hints omkring at der kun ville deltage modne kvinder, og jeg har fulgt alle disse hints op med en opfordring til at deltage, uanset om man delte præference herfor eller ikke, og påpeget at det ville jeg selv gøre.

Hele hensigten med tråden om en backup-support, var at samle dem jeg måtte kunne, om hvis muligt at kunne bidrage til at Trine kunne følge hurtigt op på den interesse der nu er skabt for arrangementet.

Det viste sig så, at det ikke var ønsket sådan som vi havde tænkt os at arrangere os, og i respekt herfor tog jeg det til efterretning.

Denne tråd om åbent PD eller klinik har jo intet at gøre med at kapre et godt initiativ, men er jo alene udtryk for om muligt nogle mænds interesse i at få et tilbud, om en måde at kunne mødes med pigerne på, som på ingen måde kan træde i stedet for det som et egentligt hyppigt tilbud om en FKK klub vil kunne tilbyde os, og som også er det vi ønsker os, bare oftere en et par gange om året.

Som jeg skrev, det smager da lidt af fugl.

Noget lignende har jeg forsøgt før, og nu gør jeg det bare igen, vi mødes nogle stykker privat og så ser vi om vi kan finde ud af noget sammen, som nogle piger vil være med til eller ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Rejse.

Håber du får succes med Ungpige arrangementet, for du har nok tabt nogle af os gamle tøser i svinget. 

.... men I er velkomne her på plejehjemmet, gnæk, gnæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@‌Goodfun

Jeg har da i alt hvad jeg har skrevet i tråden om arrangementet før det blev afholdt, og i min anmeldelse af arrangementet efterfølgende, givet udtryk for som alle andre at det var et godt og et anderledes arrangement.

Hvis man går hele den lange tråd igennem om arrangementet, er der flere hints omkring at der kun ville deltage modne kvinder, og jeg har fulgt alle disse hints op med en opfordring til at deltage, uanset om man delte præference herfor eller ikke, og påpeget at det ville jeg selv gøre.

Hele hensigten med tråden om en backup-support, var at samle dem jeg måtte kunne, om hvis muligt at kunne bidrage til at Trine kunne følge hurtigt op på den interesse der nu er skabt for arrangementet.

Det viste sig så, at det ikke var ønsket sådan som vi havde tænkt os at arrangere os, og i respekt herfor tog jeg det til efterretning.

Denne tråd om åbent PD eller klinik har jo intet at gøre med at kapre et godt initiativ, men er jo alene udtryk for om muligt nogle mænds interesse i at få et tilbud, om en måde at kunne mødes med pigerne på, som på ingen måde kan træde i stedet for det som et egentligt hyppigt tilbud om en FKK klub vil kunne tilbyde os, og som også er det vi ønsker os, bare oftere en et par gange om året.

Som jeg skrev, det smager da lidt af fugl.

Noget lignende har jeg forsøgt før, og nu gør jeg det bare igen, vi mødes nogle stykker privat og så ser vi om vi kan finde ud af noget sammen, som nogle piger vil være med til eller ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejsenetværk

Jeg forstår ikke, hvorfor du adresserer dette indlæg til mig?

Jeg er enig i, at du har rost Trines arrangement, og jeg har aldrig påstået andet. 

Jeg har på intet tidspunkt bebrejdet dig din fokus på 21-årige kvinder eller dit forsøg på at skabe dit eget ungpigearrangement.

Endelig har jeg ikke beskyldt dig for at kapre noget.

Jeg har alene sagt, at Trine ikke skal forveksle dit fokus med de øvrige deltageres og at hun ikke er udsat for nogen manipulation.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rejsenetværk

Tusind tak Louise-N

Jeg er også Trine Tease meget taknemmelig, men hun og jeg har bare ikke de samme grunde til at ville prøve FKK, og jeg er lidt overrasket over så meget engagement hun var villig til at lægge i et arrangement, der mindst af alt kom hende selv til gode, men mest af alt kom alle os andre til gode, der kunne deltage takket være Trine.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er så lidt, jeg håber det lykkes dig. 

Det er jo næsten selvskrevet I ikke har samme grunde til at afprøve FKK. Din tankevirksomhed har været præget af ungpigemodellen i det efterfølgende spil, det skal du selvfølgelig ikke anklages for. Din lyst, din tid.

Men hvad med andres tid? Jeg vil helst ikke overordnet tale om Trine idet hun faktisk bare er hjælpsom og stiller tid, energi og lokalitet til rådighed, men samtidig skal være det bærende element for andres skjulte lyster. Jeg forstår godt hendes følelse af " spildtid og andet " havde folk bag ønsket om en FKK i København gjort mere ud af deres lyster til f.eks. ungpigemodeller havde betingelserne og udsigten været planlagt på bedre måde.

Forstår du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... havde folk bag ønsket om en FKK i København gjort mere ud af deres lyster til f.eks. ungpigemodeller, havde betingelserne og udsigten været planlagt på bedre måde.

Louise

Hvilke andre "folk" end Rejsenetværket taler du om, hvad angår ønsket om ungpigemodeller?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Louise

Hvilke andre "folk" end Rejsenetværket taler du om, hvad angår ønsket om ungpigmodeller?

GF

Dem der udover Rejsenetværk ønskede den model. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...