Hop til indhold
Gæst

Spørgsmål.. hvis man må

Recommended Posts

Med og uden? Hvis pigen gør det uden med en afgrænset skare hvor fyrene betaler f.eks. 1500 -, Så er risikoen kun teoretisk, dels er folk sorteret, og dels er det meget lidt sandsynligt at en smitte bliver overført. Hvis man begynder at rode med anal med og uden er det en helt anden sag.   

Der er bare det at dem, der efterspørger samleje uden - også gør det alle andre steder og derfor er det mere risikofyldt at dyrke sex incl. oral med disse personer!

Analsex ville jeg ikke engang dyrke privat uden gummi!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan man mene. Min pointe er at personer der ikke vil eller kan give 1500 for fisse, går til billige udlændinge og narkomaner. Jeg kan ikke dokumenter det - det er teori, men hvad med oralsex uden - endog med sperm i mund?????? Jeg har hørt om et tilfælde hvor en montør kom hjem til konen og måtte forklare hende om at han ikke måtte dyrke sex i tre uger. Ja så kan man risiker at miste familien, jobbet, huset mm. Derfor er man særlig hys hos gifte mænd. Vi andre kan tage risikoen om end den er meget - meget lille. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...