Hop til indhold

Striptease i realityfjernsyn

Featured Replies

Skrevet

og det er licens-betalt.....

Skrevet

det er sportslørdag også...................

Skrevet

det er sportslørdag også...................

ja. Alt det der kan sendes på de kommercielle kanaler, burde sendes der. Så kan DR sende public service. Niche programmer på østlollandsk osv.

At sportslørdag også betales af licenskroner er direkte konkurrence forvridende, og burde stoppes.

Skrevet

Det er godt nok ikke meget sport der sendes på DR- kanalerne og dermed er licensfinansieret 

Skrevet

Det er godt nok ikke meget sport der sendes på DR- kanalerne og dermed er licensfinansieret 

Og heldigvis for det. Men de sender stadig masser af programmer som lige så vel kunne findes på de kommercielle kanaler. Og det er jo simpelt hen staten der forvrider konkurrencen. Og usmageligt.

Skrevet

Hvis folk siger man bare kan lade være med at klikke på politik trådene, hvordan skal man så kunne undgå sådan et indlæg her ?!?

Ja jeg kunne klikke ind på  "hyggesnak" også se hvem der havde startet tråden  - men nu klikkede jeg ind via forsiden. 

Redigeret af Donderdag

Skrevet

ja. Alt det der kan sendes på de kommercielle kanaler, burde sendes der. Så kan DR sende public service. Niche programmer på østlollandsk osv.

At sportslørdag også betales af licenskroner er direkte konkurrence forvridende, og burde stoppes.

Flertallet af kommericelle sportsprogrammer er under al kritik.

Det er DR traditionelt også omend VM sidste sommer var nogenlunde...

De sande mestre med ægte respekt for den PROFESSIONELLE SPORT er dog svensk SVT = Public service 

Redigeret af McQueen

Skrevet
  • Author

Et sådant link tør jeg ikke klikke på. Men måske du kan beskrive, hvad det indeholder, for det her lugter lidt af smadret computer?

Skrevet

Et sådant link tør jeg ikke klikke på. Men måske du kan beskrive, hvad det indeholder, for det her lugter lidt af smadret computer?

Det linker kun til fjolsbog og intet andet. Det kan vi  alligevel ikke se.

Venligst Landsbytossen - nu med smart- phone

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.