Hop til indhold
Mr. Bigglesworth

Hvad gjorde jeg forkert?

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg havde en pudsig oplevelse, da jeg telefonisk forsøgte at arrangere et besøg hos en glædespige på sjælland.
Hele samtalen, fik mig til at føle, at jeg var meget meget forkert på den, og, jeg kunne egentligt godt bruge jeres andres syn på, om jeg havde part i, at samtalen udviklede sig, som den gjorde.
Hendes profil siger, at hun har åbent fra 10-?, og, kl ca 01, en lørdag aften, telefonerede jeg til hende. Jeg kom ikke igennem første gang, hvorfor jeg forsøgte 5 minutter senere:

Da hun tog telefonen, var hendes tonefald hele tiden, som en irriateret kommunalansat:
Hende: "ja?"
Mig: "Godaften, du taler med ......"
Hende: "ja?"
Mig: "Jeg ringer, angående din annonce på nettet?"
Hende: "ja? hvad vil du vide?"
Mig: "Jeg er nysgærig for, hvor længe har du åbent?"
Hende: "Vi er altså nogen der sover om natten, står der måske døgnåbent i min annonce?"
Mig, "Jeg beklager, hvis jeg har ringed på et tidspunkt, som er ubelejligt for dig, men, der står fra 10-? i din annonce, derfor tillod jeg mig at ringe"
Hende: "Nja,,, Så, hvor er du fra?"
Mig: "Jeg holder på Amager nu, og ville være klar til at køre ud til dig, hvis du har åbent"
Hende: "Det vil jo tage dig 2 timer, at køre ud til ...... , det gidder jeg altså ikke bruge hele natten på, du må ringe igen en anden gang."
Mig: "Jeg er virkelig ked af, at jeg har forstyret dig, på et uheldigt tidspunkt, jeg kontakter dig, næste gang jeg er på sjælland"
Hende: "Ja, du kan ringe til mig på søndag, helst i kirketiden"
Mig: "Jeg ringer til dig, næste gang, jeg er på sjælland, god aften"
Hende: "Farvel"

I hele samtalen, havde hun samme "holdning"/tonefald, som "Bente fra kommunen", når man 3. gang på en uge, kommer og ber om et nyt nemid-nøgle-kort, fordi man har forlagt det gamle.
Da hun ikke skrev, hvor længe hun havde åbent til, havde jeg troet det var ok, at ringe og spørge, hvor længe hun havde åbent. Og, jeg havde da regnet med, at glædespigerne slukkede deres arbejdstelefon, hvis de var gået i seng, eller på andre tidspunkter, hvor de ikke ønskede at modtage opkald.
Jeg ringer fra et nummer, der kan slåes op på krak, og, jeg forsøgte at være så høflig som mulig, men, samtalen efterlod mig med følelsen af, at det var mig der var gal på den.
Jeg følte mig virkelig somom jeg havde gjort noget forkert, men, på den anden side, så kan jeg ikke rigtigt se, hvad jeg kunne ha gjorn anderledes i situationen.
Hvis nogen af jer, kan se, hvad jeg har gjorn galt, er jeg meget lydhør overfor det. Ligeledes ville kommentare på, hvordan i havde håndteret situationen, og lignende, være yderst værdsat.

Med Venlig Hilsen
Rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et link ville hjælpe så andre er fri for den tone.

I min optik har du intet gjort forkert, du har fulgt anvisningen i annoncen og samtidig været høflig ved din henvendelse. Der er desværre nogen piger der er nogle arrogante "bitches" når der ringes til dem. Hun kunne sgu da i det mindste præcisere i hvilket tidsrum der er åbent. Herre Jemini en elendig kost.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej BigDick.

Tak for kommentarene.

Jeg har med vilje udeladt detaljer, for at undgå, at hun kan "genkendes". Hvis jeg har gjorn noget forkert, eller, hvis jeg bare fangede hende på et højest uheldigt tidspunkt, synes jeg ikke, det skal afspejle negativt på hende.
Derudover, så er jeg klar over, at vi ikke har nogen som helst mulighed for at vide, hvad situationen har været i hendes ende. Hun kan ha haft en rigtig dårlig dag, eller ha glemt at slukke telefonen, inden hun gik i seng, e.l. der kunne påvirke hendes sindsstemning i negativ retning.

Med Venlig Hilsen
Rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm - med sætningen:

Mig: "Jeg er nysgærig for, hvor længe har du åbent?"

indikerer du, at du bare er en spørge-jørgen/pikspiller, da der jo står i annoncen at hun næsten har døgnåbent - eller måske mest fra kl. 10 om formiddagen.

Havde du nu istedet sagt: at du gerne ville komme og besøge hende - og at du kunne være der om ca. 2 timer - så havde hun måske været mere venlig og fået tid til at vågne op og gøre sig klar inden du kom frem.

Men helt klart, burde hun jo undlade at tage telefonen, når hun ikke gider tale med kunderne - og så regne med at dem som finder hende interessant - ja, de ringer såmænd nok igen og bestiller tid, fremfor alle mulige spørgsmål :wink:

Men det at hun tager telefonen kr. 01 om natten kunne også indikere at hun måske - ikke uden grund - og med sin telefonkultur, ikke har alt for mange kunder og derfor er nødt til at tage det der kommer :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja "vi" slukker telefonen, når vi ikke er på vagt. Og havde hun evt. glemt at slukke den, så kunne hun jo vælge at lade være med at tage den, når den alligevel ringede udenfor "åbningstid" ;)

Men når det er sagt, så får vi mange useriøse opkald, så det er en rigtig god idé at være meget konkret i sin forespørgsel. Der er dog ingen undskyldning for at optræde ubehøvlet overfor en evt. kunde. Jeg er selv meget bevidst om at et førstehåndsindtryk er enormt vigtigt for den der overvejer at få besøg af mig.

Find du dig en anden (sød) pige, hvis ikke pigen kan tage ordentligt imod dig i telefonen, så kan hun nok heller ikke når/hvis du møder op :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, hun skulle have ladet telefonen ringe og ikke taget den.. Men, altså, hvad havde du forventet? Hun har åbent fra kl 10 og du ringer kl 01 og forespørger om en tid kl 03.. Det kan umuligt komme bag på dig at den ikke helt holder..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring med telepigerne der tager telefonen er at de er meget kolde og afvisende og det skal være MIN indledende replik der i form af en meget konkret forespørgsel skal bryde isen, ellers er jeg klassificeret som "stønner" :-?.

Jeg husker engang jeg ringede kl ca. 22:30 til en klinik der havde åbent til midnat, tonefaldet var IKKE indbydende :-? - da jeg dukkede ½ time senere efter at den gamle 4x4 have drønet gennem byen på to hjul i krydsene  fra Amager, blev jeg modtaget med et dybt overrasket "hva' faen - kom du?" - underforstået: "man kan ikke stole en skid på folk der ringer - og slet ikke når de ringer sent" :sad:

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man skriver man har åbent fra 10-??, mon så ikke det er fordi, hvis hun alligevel har en kunde sent så kan hun lige så godt tage en mere? Men når man åbner kl. 10 indikerer man jo også at man ikke har døgnåbent. Så for mig lyder det som om hun bare skulle have haft slukket sin telefon.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne ikke finde på at ringe så sent. Umiddelbart har jeg også lidt svært ved at forstå den gruppe, der ringer så sent, og samtidigt ønsker at køre 1 time eller 2 efter sex. Det lyder lidt panisk, hvor man har støvsuget alle annoncer i håb om at finde en pige der tager imod.

Har man det således kan det vil ikke komme som en overraskelse, at man i løbet af en lørdag aften eller nat får kriller i blyanten, og hvad ville så være en naturlig ting at gøre ?

Ringe noget tidligere eller bruge lidt tid i ugen op til lørdag på at finde den rigtige pige, og ikke bare noget tilfældigt. I øvrigt er det mit indtryk, at skulle pigen have glemt at slutte sin telefon, så oplever rigtig mange piger, at folk ringer uagtet hvad der måtte stå i en annonce - Sagt lidt anderledes: der er mange useriøse der ringer på de sene timer.

Jeg er dog enig i at 10-? kan tolkes meget forskelligt, alt afhængig af egen lyst. Jeg tolker det mere som fra kl 10 til jeg ikke gider mere. Jeg antager ligeledes at hvis man åbner kl 10, så betyder spørgsmålstegnet nok ikke "jeg tager også imod om natten".  Så kan man sige "Jeg tager lige chancen". Fint nok, men så kan det vel heller ikke komme som en overraskelse, at man kan risikere at møde en noget afdæmpet modtagelse.

Så ligger det en meget på sinde, at man ikke gør noget forkert, ja så bør man nok ikke tage den chance, som du gjorde. Pigen var jo heller ikke decideret sur, bare ikke særlig interesseret i en nataftale. Jamen når hun så alligevel tager telefonen, skal hun så på et splitsekund kunne påtage sig "sex-killing-rollen" ? Er det ikke lidt naivt at tro, at pigen er ligeså frisk som var tidspunktet 10.00 dut.

Konklusion: I forhold til pigen har du nok ringet for sent. Pigen er ikke mere sur end, at du er velkommen til at ringe indenfor hendes mere normale åbningstid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Folkens.

Tak for svarene. De er taget til efterretning.
Hvor sent, vil i mene, det i tilfældet, ville være seneste tidspunkt at ringe?
Lige for at presicere et par ting. I følge gps/krak, ville det tage højest halvanden time, at køre fra der hvor jeg holdt, og til den by, hvor jeg tror hun tilbyder fra. Og, ift det var midt om natten, ville jeg nok kunne køre det på en times tid.
Til dem der undre sig, hvorfor jeg kl øv om natten, var parat til at køre det stræk, så var jeg endelig blevet færdig med dagens programpunkter, og var parat til at vende snuden mod jylland, hvorfor jeg ville komme meget tæt forbi det område, hun holder til i. Og, hun var nøje udvalgt, ud fra hendes profil og billeder (og anmældelser herinde). Og, jeg var helt ædru, som jeg altid er.

Ja, hele problematikken omkring de falske opkald, er rigtig rigtig træls. Og, endnu mere træls er det, at det smitter af på os andre reelle kunder. Min fornemmelse er, at det er op imod halvdelen, af de opkald, en glædespige modtager, som er falske. Jeg ville sådan ønske, at der kunne sættes en stopper for det.
Men, jeg havde ikke troet, at en forespørgsel om, hvor længe hun har åbent, ville kunne få en til at blive betragtet som falsk. Jeg havde synes, at det havde virket uhøftligt, at gå direkte til, at spørge til en aftale, uden først at vide, om hun havde åbent. Er det mig, der tolker høflighed forkert, i denne sammenhæng?

Mvh
Rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun lå sikkert og sov og havde glemt at slukke mobilen. Væk mig uden at ha en kop kaffe og så skal i opleve en hel ny form for angst.

lang tråd om noget der sikkert bare er morgen surhed, og hvem kender ikke dét? :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lå sikkert og sov og havde glemt at slukke mobilen. Væk mig uden at ha en kop kaffe og så skal i opleve en hel ny form for angst.

lang tråd om noget der sikkert bare er morgen surhed, og hvem kender ikke dét? :P

Jo, og trådstarters eneste fejl er, at han blev liderlig på et helt forkert tidspunkt :P:grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr. B. Nu pigen var nøje udvalgt, kunne du ha ringet om formiddagen og spurgt til åbningstider, og fortalt at du gerne ville ha en tid senere, men ikke kendte præcist tidspunkt endnu. 

Hvad tid der ville være passende at ringe afhænger jo af den enkelte pige, ikke hvad vi mener. For mig er en arbejdsdag et sted ml 8 og 13 timer, alt efter hvor jeg er. Og jeg undrer mig ofte over alle de opkald jeg får udenfor åbningstiden, også midt om natten. Sommetider tager jeg telefonen, blot for at informere om, hvornår jeg træffes næste gang og lige spørge om de evt har læst min profil og vagtplan ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske jeg bare er umådelig mistroisk :D men jeg har aldrig fattet det med døgnåbent... hvem fanden besøger et sted midt om natten, med mindre vi snakker Kbh. eller måske Aarhus.

Ok den var lidt bagvendt... det jeg mener er at er der overhovedet grund til at holde døgnåbent med mindre at det er i Kbh ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Hej Folkens.

Tak for svarene. De er taget til efterretning.
Hvor sent, vil i mene, det i tilfældet, ville være seneste tidspunkt at ringe?
Lige for at presicere et par ting. I følge gps/krak, ville det tage højest halvanden time, at køre fra der hvor jeg holdt, og til den by, hvor jeg tror hun tilbyder fra. Og, ift det var midt om natten, ville jeg nok kunne køre det på en times tid.
Til dem der undre sig, hvorfor jeg kl øv om natten, var parat til at køre det stræk, så var jeg endelig blevet færdig med dagens programpunkter, og var parat til at vende snuden mod jylland, hvorfor jeg ville komme meget tæt forbi det område, hun holder til i. Og, hun var nøje udvalgt, ud fra hendes profil og billeder (og anmældelser herinde). Og, jeg var helt ædru, som jeg altid er.

Ja, hele problematikken omkring de falske opkald, er rigtig rigtig træls. Og, endnu mere træls er det, at det smitter af på os andre reelle kunder. Min fornemmelse er, at det er op imod halvdelen, af de opkald, en glædespige modtager, som er falske. Jeg ville sådan ønske, at der kunne sættes en stopper for det.
Men, jeg havde ikke troet, at en forespørgsel om, hvor længe hun har åbent, ville kunne få en til at blive betragtet som falsk. Jeg havde synes, at det havde virket uhøftligt, at gå direkte til, at spørge til en aftale, uden først at vide, om hun havde åbent. Er det mig, der tolker høflighed forkert, i denne sammenhæng?

Mvh
Rasmus

Jeg vil sige 90 % er fake og måske 50% af dem bestiller tid og kommer ikke.

Måske jeg bare er umådelig mistroisk :D men jeg har aldrig fattet det med døgnåbent... hvem fanden besøger et sted midt om natten, med mindre vi snakker Kbh. eller måske Aarhus.

Ok den var lidt bagvendt... det jeg mener er at er der overhovedet grund til at holde døgnåbent med mindre at det er i Kbh ?

Der kommer jævnligt opkald mellem 22 - 6 også selvom der står i ens profil man træffes mellem 8 - 22

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det også utrolig svært at erstatte spørgsmålstegnene med to tal der indikere lukketidspunktet, det kan jeg godt forstå. Det må være helt umuligt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil sige 90 % er fake og måske 50% af dem bestiller tid og kommer ikke.

Der kommer jævnligt opkald mellem 22 - 6 også selvom der står i ens profil man træffes mellem 8 - 22

Der kan man bare se :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser kun at der er en der har et problem og det er den pågældende GP.  Vælger hun at tage mobilen på det sene tidspunkt kan hun som det mindste vælge ganske høfligt at informere dig om at hun desværre har lukket men at du er velkommen til at ringe en anden gang uden at snerre. Ellers havde hun jo mulighed for at undlade at tage mobilen og endnu bedre at indtale på sin svare hvilken tidsrum hun træffes på ellers ring inden kl 20 da mange GP der starter kl 10 ofte arbejder til kl 22.

Men kan kun give Annette6 ret i at der er ufattelig mange useriøse opkald i løbet af en vagt . Husker at da jeg i sin tid startede og tilbød tidsbestilling og hvor 7-8 ud af 10 blev væk holdet det kun ganske kort og sløjfede den tidsbestilling prompte. Har derfor aldrig tidsbestilling på kun til mine faste gæster som har den mulighed at lave tidsbestilling men som planlægges uden for åbningstiden og det fungere super.

Men uanset så fremmer en god tone en god forretning og oplevelse for nye som faste gæster for hvem gider besøge en sur kælling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Alt det her minder mig en oplevelse jeg havde for nylig. Der ligger et bordel tæt på Bruuns Galleri i Århus, og det har ligget der i årtier.

Der var en pige der på gebrokkent dansk på deres telefonsvarer oplyste at hun havde åbent fra kl. 13, som jeg hørte det, og oplyste et mobil nummer hvis man ønskede at bestille tid. Jeg ville gerne bestille tid, så jeg ringede kl 13.40 for at bestille tid.

Startede med pænt at sige at jeg gerne ville bestille tid. Så fik jeg læst og påskrevet om at hun først åbnede kl 15 (tre) og om jeg ikke havde hørt telefonsvaren. Men hendes gebrokne dansk gjorde at jeg troede hun sagde kl tretten og ikke klokken tre på telefonsvaren.

Hun smed røret på efter have at skældt ud. Nå ja så skal jeg da ikke besøge hende igen tænkte jeg.

Men som jeg har oplevet flere gange før, har en glædespige ens mobilnummer kan man risikere uden videre at de sender smser til den. Så senere samme dag kom der mindsandten en sms om at hun havde åbent nu og hvornår jeg ville have en tid.

Den sms besvarede jeg ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Så burde du tage en snak med Jasmin - den originale, https://www.eroguide.dk/forum/profile/14371-jasmin/  om hvordan hun takler opkald uden for åbningstiden.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone

Nu tager jeg den slet ikke efter 22 så nemt er det, men kan se det om morgenen.

Ser kun at der er en der har et problem og det er den pågældende GP.  Vælger hun at tage mobilen på det sene tidspunkt kan hun som det mindste vælge ganske høfligt at informere dig om at hun desværre har lukket men at du er velkommen til at ringe en anden gang uden at snerre. Ellers havde hun jo mulighed for at undlade at tage mobilen og endnu bedre at indtale på sin svare hvilken tidsrum hun træffes på ellers ring inden kl 20 da mange GP der starter kl 10 ofte arbejder til kl 22.

Men kan kun give Annette6 ret i at der er ufattelig mange useriøse opkald i løbet af en vagt . Husker at da jeg i sin tid startede og tilbød tidsbestilling og hvor 7-8 ud af 10 blev væk holdet det kun ganske kort og sløjfede den tidsbestilling prompte. Har derfor aldrig tidsbestilling på kun til mine faste gæster som har den mulighed at lave tidsbestilling men som planlægges uden for åbningstiden og det fungere super.

Men uanset så fremmer en god tone en god forretning og oplevelse for nye som faste gæster for hvem gider besøge en sur kælling.

Her er det tidsbestilling eftersom det er hjemme i privaten og den kan jeg ikke sløjfe.
Samt både annonce og tlf svarer fortæller om træffetiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det undrer mig at Annette og Ida har SÅ mange fake opkald og afbrændere. Jeg har også useriøse opkald, men ikke i den størrelsesorden I beskriver, og afbrændere er efterhånden sjældne. Jeg er hurtig til at spotte useriøse og få sluttet samtalen, og numre på afbrændere og andre useriøse bliver gemt, så de ikke får chancen igen. 

Tidsbestilling fungerer fint for mig, det behøver ikke være skidt, Ida :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Det undrer mig at Annette og Ida har SÅ mange fake opkald og afbrændere. Jeg har også useriøse opkald, men ikke i den størrelsesorden I beskriver, og afbrændere er efterhånden sjældne. Jeg er hurtig til at spotte useriøse og få sluttet samtalen, og numre på afbrændere og andre useriøse bliver gemt, så de ikke får chancen igen. 

Tidsbestilling fungerer fint for mig, det behøver ikke være skidt, Ida :) 

Undre også mig, men ved ikke hvorfor det er sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undre også mig, men ved ikke hvorfor det er sådan.

Der kan være stor forskel på de enkelte pigers telefonkultur og telefonstemme

Sådan noget som: Hende: "ja?"

Ville straks få mig til at være forbeholden.

Det korrekte ville have været med en langsom tydelig og evt. kælen stemme at svare: "ja, det er xxxx" + evt. stedets navn. Jaet må gerne trækkes lidt for at få tempoet lidt ned - og så vedkommende i den anden ende for tid til at indstille sig på at lytte efter. Nogle siger kun deres navn, men når de har gjort det 100 gange, så lyder xxxx, altså som xxx.

Nogle gange kan man også i løbet af samtalen fornemme at vedkommende er ryger - især når de begynder at hoste - og så kan det godt være at man glemmer den tidsbestilling man ellers lige havde lavet 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Der kan være stor forskel på de enkelte pigers telefonkultur og telefonstemme

Sådan noget som: Hende: "ja?"

Ville straks få mig til at være forbeholden.

Det korrekte ville have været med en langsom tydelig og evt. kælen stemme at svare: "ja, det er xxxx" + evt. stedets navn. Jaet må gerne trækkes lidt for at få tempoet lidt ned - og så vedkommende i den anden ende for tid til at indstille sig på at lytte efter. Nogle siger kun deres navn, men når de har gjort det 100 gange, så lyder xxxx, altså som xxx.

Nogle gange kan man også i løbet af samtalen fornemme at vedkommende er ryger - især når de begynder at hoste - og så kan det godt være at man glemmer den tidsbestilling man ellers lige havde lavet 8-)

I begyndelsen fik jeg vide af en kollega som hjalp mig igang, at den stemme der den kunne jeg godt glemme for folk gad ikke sådan en sukkersød stemme og det var falsk.
Vær kort og kontant.
Hmm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...