Hop til indhold
Afs

Advarsel!!! Isabella slavetøse

Recommended Posts

og hvordan gør du det og hvad vil du melde ham for?

Undskyld jeg blander mig, men jeg ville melde ham til politiet for bedrageri, og ser du, i og med du har anmeldt ham, så er du part i sagen og har dermed krav på at komme i besiddelse af alle relevante oplysninger, så de derudfra efterfølgende kan foretage evt dispositioner mht. den pågældende.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan være sikker på, at politiet vil fortælle dig at de har meget andet og mere væsentligt at foretage sig end at holde hånden under folk, der opfører sig så utilgiveligt dumt.

Du har ikke krav på at komme i besiddelse af noget som helst fordi du foretager en anmeldelse, men hvis du havde, hvad er det så for dispositioner, du taler om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ikke krav på at komme i besiddelse af noget som helst fordi du foretager en anmeldelse, men hvis du havde, hvad er det så for dispositioner, du taler om?

Når du har foretaget en anmeldelse så er du altså part i sagen, og derved vil du få tilstillet alle papirerne vedrørende sagen, evt med din advokats hjælp.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan være sikker på, at politiet vil fortælle dig at de har meget andet og mere væsentligt at foretage sig end at holde hånden under folk, der opfører sig så utilgiveligt dumt.

Du har ikke krav på at komme i besiddelse af noget som helst fordi du foretager en anmeldelse, men hvis du havde, hvad er det så for dispositioner, du taler om?

Nu skal jeg jo ikke kunne svare for, hvad BD mener, men i min verden kunne sådanne dispositioner være at drage omsorg for, at vedkommende ikke fortsætter med sine svinestreger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du har foretaget en anmeldelse så er du altså part i sagen, og derved vil du få tilstillet alle papirerne vedrørende sagen, evt med din advokats hjælp.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone  

Så synes jeg, du skal fortælle os, hvilken lovbestemmelse du og din advokat vil henvise til for at få det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal jeg jo ikke kunne svare for, hvad BD mener, men i min verden kunne sådanne dispositioner være at drage omsorg for, at vedkommende ikke fortsætter med sine svinestreger.

Meget præcist svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget præcist svar

Hvad er det præcist, du efterlyser?

Det virker på mig, som om du vil fremtvinge, at én eller anden vil komme med konkrete forslag til afstraffelse ved hjælp af vold og trusler, sådan at du kan falde over vedkommende med løftet pegefinger og sige fy fy.

Jeg kan garantere dig, at hverken BD eller undertegnede er voldelige af natur, så der er meldt hus forbi.

For mit vedkommende kunne "drage omsorg for osv." betyde at samle tilstrækkeligt med belastende materiale til at kunne konfrontere vedkommende med politianmeldelse og/eller civilt søgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så synes jeg, du skal fortælle os, hvilken lovbestemmelse du og din advokat vil henvise til for at få det.

Det finder jeg ikke relevant at oplyse dig om, for det har du ikke en skid at bruge til, du kan henholde dig til dette indlæg skrevet af Onslow, eller lade væe, det er helt op til dig selv: https://www.eroguide.dk/forum/topic/43073-advarsel-isabella-slavetøse/?do=findComment&comment=353245 men der er jo visse profiler der skal have alt serveret på et sølvfad, og som er for dovne til, som adskillige andre, at lave deres arbejde selv, ikke sandt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det finder jeg ikke relevant at oplyse dig om, for det har du ikke en skid at bruge til, du kan henholde dig til dette indlæg skrevet af Onslow, eller lade væe, det er helt op til dig selv: https://www.eroguide.dk/forum/topic/43073-advarsel-isabella-slavetøse/?do=findComment&comment=353245 men der er jo visse profiler der skal have alt serveret på et sølvfad, og som er for dovne til, som adskillige andre, at lave deres arbejde selv, ikke sandt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Nu er det jo altså ikke 'mit' arbejde at finde dokumentation for 'din' påstand. Med din juridiske ekspertise må du vel vide, at det almindeligvis påhviler den, som fremsætter en påstand, at dokumentere dens rigtighed - og jeg har mere fornuftige gøremål end at lede efter en ikke eksisterende bestemmelse.
 

Så skal vi ikke lukke den her med en konstatering af, at din påstand er noget vrøvl.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det præcist, du efterlyser?

Det virker på mig, som om du vil fremtvinge, at én eller anden vil komme med konkrete forslag til afstraffelse ved hjælp af vold og trusler, sådan at du kan falde over vedkommende med løftet pegefinger og sige fy fy.

Jeg kan garantere dig, at hverken BD eller undertegnede er voldelige af natur, så der er meldt hus forbi.

For mit vedkommende kunne "drage omsorg for osv." betyde at samle tilstrækkeligt med belastende materiale til at kunne konfrontere vedkommende med politianmeldelse og/eller civilt søgsmål.

Jeg efterlyser såmænd bare noget andet end tom snak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...