Hop til indhold
jhansen

Hvordan fungerer bordeller?

Recommended Posts

 

Hmmmm.. kan jeg somt trådstarter låse en tråd? Denne er temmelig værdiløs og afsporet.

Du kan jo trykke på rapporter indlæg og bede Admin om at låse tråden - og så synes jeg du burde tage dig sammen og besøge et bordel :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan jo trykke på rapporter indlæg og bede Admin om at låse tråden - og så synes jeg du burde tage dig sammen og besøge et bordel :wink:

:) Tak for tippet.

Nej, bordeltanken tiltaler mig ikke men tak for dit "skubben" på . .. hæhæ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, bordeltanken tiltaler mig ikke men tak for dit "skubben" på . .. hæhæ

Hvad er du bange for? - er du også bange for at gå til tandlæge, frisør mv.?

Start evt. med thaimassage et sted, hvor du ved at der ikke gives happy ending, hvis du er så klinikforskrækket :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med min efterhånden mere end 30 års erfaring inden for købesex segmentet, har jeg oplevet adskilligt på godt og ondt. Og ja det er ikke alle steder, der er lige fine mht. behandling af kunden.

Efterhånden er min erfaring, at privat piger er det segment, som giver mig det bedste udbytte af mine surt tjente penge, jeg kan få lov at tale med pigen inden et besøg, der er ingen der skal "sælge" pigen over tlf., intet hastværk, tidsrytteri og det skulle da være helt utroligt, at INGEN af mine leverandører, også de der er herinde, IKKE bare har fået EN kritisk anmeldelse, i den tid de har været udøvere, men det er sikkert fordi hos disse er kunden og dennes velbefindende i højsædet.

Nu kan jeg så ikke se at jeg, i nogle af mine indlæg omtaler din arbejdsplads, Den måde ud plejer dine kunder er da prisværdigt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Jamen kære BD så skriver du jo bare næste gang, at det er det private der fungere bedst for dig, i stedet for at høvle vores arbejdspladser ned med generaliseringer :smile:

Jeg mener nu ikke der er nogen der " sælger mig" jo jeg gør og kun mig men igen det kun mine ydelser jeg sælger . Mig fåes der ikke meget af;-). Men jo, nogle piger har en til at besvare alle de mange 1000 spørgsmål ( de samme hver dag for øvrigt ) på en service minded og venlige måde, så pigen kan koncentrere sig om de der ligger i sengen.. Men igen , her er pli og god tone også et must, så det er vel ikke så forfærdeligt at få en sludder der?? Man kan jo altid bede pigen ringe tilbage hvis man ønsker at snakke med hende selv? Jeg besvare så vidt muligt selv alle opkald, men ved at nogle af pigerne ikke orker det i en travl dag/ aften. 

Ang kritiske anmeldelser , har jeg så vidt vides ikke selv modtaget sådanne nogle, men har også frabedt mig alle anmeldelser og vi er jo heldige at vores gæster fortrækker det sådan også.. Så jeg tænker heller ikke her du kan bruge din samligning. 

Forstår godt i alt det snak om piger der har det skidt og branchens rådne ansigt der titter frem i ny og næ, at der kan være brug for at ty til " det er også derfor og deres skyld" behov, men vi er altså rigtig mange der har nogle skønne arbejdspladser og gæster, så det kan aldrig i min verden, samlingens og sættes i kasser.. Forskellige piger- forskellige steder og gæster . :smile:

Synes din side ( talk2us ikk?) mangler et indspark af positiv karater og god karma, så måske jeg skal melde mig på den og få dig og siden lidt mere over i det glade og fordomsfrie humør? :smile:

skøn weekend til dig. 

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo altid bede pigen ringe tilbage hvis man ønsker at snakke med hende selv? Jeg besvare så vidt muligt selv alle opkald, men ved at nogle af pigerne ikke orker det i en travl dag/ aften. 

Synes din side ( talk2us ikk?) mangler et indspark af positiv karater og god karma, så måske jeg skal melde mig på den og få dig og siden lidt mere over i det glade og fordomsfrie humør? :smile:

skøn weekend til dig. 

Knus line 

Nu er det ikke alle steder at det kan lykkedes at pigen ringer tilbage, beskeden fra de 2 steder var, det skal ALTID gå gennem stedet. Og ja der er jo ingen grund til at spilde tiden, med at besøge en pige, som det ikke er muligt at aftale præmis med. 

Nu er det så Administrator der er ejer af den pgl. side, som du vil kunne konstatere ved en simpel søgning, men jo det kunne da være det ikke ville være så ringe endda.

Skøn weekend til dig også.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er surt, så surt, at Bigdick går på arbejde for at hæve en sur løn. 

det bedste udbytte af mine surt tjente penge,

:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er surt, så surt, at Bigdick går på arbejde for at hæve en sur løn. 

det bedste udbytte af mine surt tjente penge,

:-) 

Er skam et dejligt arbejde, som jeg befinder mig rigtig godt med, flinke, rare og venlige passagerer, så det er sandelig ikke en sur løn, tværtimod.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er skam et dejligt arbejde, som jeg befinder mig rigtig godt med, flinke, rare og venlige passagerer, så det er sandelig ikke en sur løn, tværtimod.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

Dejligt, sådan skal det også være. Jeg kunne bare ikke lade det gå forbi.

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt, sådan skal det også være. Jeg kunne bare ikke lade det gå forbi.

:-)

Nej det forstår jeg udmærket, men når jeg ved henvendelser til disse steder, bliver affærdiget med en arrogant attitude, så er tålmodigheden slut. Heldigvis har mine faste leverandører en venlig attitude, og bliver derfor mødt med samme. Jeg har altid haft det princip mht. mine arbejdspladser, at hvis jeg IKKE gider at stå op og tage på arbejde, så er det farvel og tak, der er andre skorstene der ryger.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej det forstår jeg udmærket, men når jeg ved henvendelser til disse steder, bliver affærdiget med en arrogant attitude, så er tålmodigheden slut. Heldigvis har mine faste leverandører en venlig attitude, og bliver derfor mødt med samme. Jeg har altid haft det princip mht. mine arbejdspladser, at hvis jeg IKKE gider at stå op og tage på arbejde, så er det farvel og tak, der er andre skorstene der ryger.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Fornuftig holdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der på stedet kan høres en stemme udover pigens, så betragter jeg det altså ikke som om jeg er alene, (jeg)kunden ved jo ikke hvem det er og hvad den pågældendes dagsorden evt. vil være.

Mht. samlebånd så kan jeg da læse i adskillige anmeldelser at - ind ad døren - evt. i bad - speed blow og en turbosvensker og færdig var han - ud af klappen. Næste - næste - næste - næste efter samme princip, DET kalder jeg altså samlebåndsarbejde. Men om det er alfonsen/rufferen der har sat dagsordenen skal jeg lade være usagt.

Hellere mødes privat og stille og roligt, hvor der IKKE er noget æggeurs tyranni. 

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Hurtigt ind og ud... det kommer vel an på hvad man har bestilt ?

Til dels så er det også mændenes egen skyld, jeg synes ikke rigtigt at de bruger tid på at finde "den næste" glædes pige / besøg. Når man hopper rundt som fluer på en lort, og det eneste man kigger efter er "fuld pakke" til under 800 kr og størrelsen på "patterne" så skal der jo være nogle besøg som ikke går som man havde håbet ;)

 

Hvis DINE penge er surt opsparede, så skal DU da gøre dit hjemmearbejde, eller ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hurtigt ind og ud... det kommer vel an på hvad man har bestilt ?

1 - Til dels så er det også mændenes egen skyld, jeg synes ikke rigtigt at de bruger tid på at finde "den næste" glædes pige / besøg. Når man hopper rundt som fluer på en lort, og det eneste man kigger efter er "fuld pakke" til under 800 kr og størrelsen på "patterne" så skal der jo være nogle besøg som ikke går som man havde håbet ;)

2 - Hvis DINE penge er surt opsparede, så skal DU da gøre dit hjemmearbejde, eller ?

1 - Kan kun give dig ret at der er mænd der hopper rundt som fluer om en lort, og ikke ved hvad de skal gøre med deres diller, det er jo refereret ganske tydeligt herinde.

2 - Som skrevet i et tidligere indlæg så har jeg ALTID brugt oceaner af tid og energi, på at lave et godt forarbejde, da der ikke er noget værre end at smide ens surt tjente penge efter en skodudbyder. De sidste 15 års besøg hos mine leverandører, har ikke bragt fiaskoer af nogen art, så der er opbygget et fast udbydernet at besøge når min sparsomme økonomi tillader det.

Venligst landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 - Kan kun give dig ret at der er mænd der hopper rundt som fluer om en lort, og ikke ved hvad de skal gøre med deres diller, det er jo refereret ganske tydeligt herinde.

2 - Som skrevet i et tidligere indlæg så har jeg ALTID brugt oceaner af tid og energi, på at lave et godt forarbejde, da der ikke er noget værre end at smide ens surt tjente penge efter en skodudbyder. De sidste 15 års besøg hos mine leverandører, har ikke bragt fiaskoer af nogen art, så der er opbygget et fast udbydernet at besøge når min sparsomme økonomi tillader det.

Venligst landsbytossen - nu med smart-phone

Måske jeg misforstod dit indlæg :D

Det kan vel også være hyggeligt selvom det ikke er PD :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg misforstod dit indlæg :D

Det kan vel også være hyggeligt selvom det ikke er PD :)

Jamen du er tilgivet, selv har jeg sikkert også adskillige gange misforstået et indlæg, eller ikke læst det godt nok.

Hvis nogen ønsker at besøge ikke P/D steder, så for min skyld ingen alarm, nu er mine præferencer så ikke til det.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...