Hop til indhold
Gæst

Max antal indlæg.

Recommended Posts

Gæst

Hvorfor er du ikke aktiv længere ? Du lå nr. 1 med flest indlæg.

Du må have gang i tastaturet. Han er stadigvæk foran dig, selvom han ikke længere er så aktiv. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dine observationer er som sædvanligt ret præcise. Men jeg har vel aldrig herinde hævdet at være (en ny?) Luther?

Nej, du har ret BX. På EG har du vist aldrig hævdet, at du var hverken en ny eller en gammel Luther Og hvad du hævder rundt omkring i byen, aner jeg selvfølgelig ikke.

Men jeg er nu ret sikker på, at du nemt kan klare at skrive 95 teser. Og det er nu nok meget godt, at der er enkelte på EG, der kan lidt mere end blot at sætte to ord sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal du ikke komme for godt i gang, du har ligget på toppen med utal af afsporing og sniksnak siden EGs spæde start,

du skal ikke kaste med sten når du bor i et glas-plejehjem.

Det er der nok ret delte meninger om med dine altid dumsmarte bemærkninger (citat fra Daisys nytårstale 1984) til snart sagt enhver streng. Sidst her til aften i strengen om diskretion. Her lykkedes det dig at få væltet det hele i pladder og useriøsitet.

Hvad er dit næste mål?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der nok ret delte meninger om med dine altid dumsmarte bemærkninger (citat fra Daisys nytårstale 1984) til snart sagt enhver streng. Sidst her til aften i strengen om diskretion. Her lykkedes det dig at få væltet det hele i pladder og useriøsitet.

I tråden om "diskretion" formåede du at misforstå TS og svarede i øst.

Der er ligeså mange delte meninger om dig og dit sprognørdet pladder - husker du den stupide diskussion som du startede om hvornår man var en studine eller er du blevet senil i mellemtiden ?

Jeg stopper her, du får det sidste ord, vi kan tage den over PM'en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, eller at være på forkant med problemerne

Da man i USA under George W. Bush indførte forbud mod og straf for afbrænding af Stars and Stripes, konkluderede man, at det var en udmærket løsning på et problem, der ikke eksisterede. Det samme gælder dit forslag. Lad da problemet begynde at vise sig, før vi farer ud og løser det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

et eller andet sted må man jo erkende at tiden, og derved også udviklingen her på EG er gået i den retning at sociale aspekter er kommet på banen med hensyn til antal indlæg, og dermed også hvor meget tid der bruges....konsekvenser for begrænsninger er svært at forudsige..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der ikke en pige der kan forbarme sig over for Nille? Jeg tror han trænger til et knald ;-)

De trænger vist begge til et knald. Måske en trekant eller gruppe knald hvor de begge deltager ville hjælpe. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har tidligere foreslået: Max 5 skriv pr. dag. Det faldt ikke i god jord.

Det heller ikke aktuelt længere efter min mening. Så det forslag er nu frafaldet fra min side af.

Der er rigeligt med regler. Jeg kan ærligt talt ikke se noget problem i at nogen laver 100 indlæg om dagen hvis det er det som de vælger at bruge deres tid på. Det som bør stoppes er de diskutioner, som køre i ring, eller om er meningsløse, men dem stopper man ikke med et max antal indlæg. Der skal vores moderator gribe ind, og det synes jeg generelt de gør godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jo men dit forslag vil vel kræve nogen gevaldige ændringer i maskineriet, hvor der hele tiden skal regnes ud hvor mange indlæg du har skrevet uden at være trådstarter. 10 indlæg udaf 18 indlæg i en tråd vil virke temmelig markant hvorimod 18 indlæg udaf 180 indlæg ikke er så vildt igen. Ergo skal maskineriet også tage hensyn til den procentvise fordeling. Hvis man eksempelvis sætter grænsen til 15 % kan du ikke skrive nr 2 indlæg i en tråd, for så rammer du 50 %. Ergo må maskineriet ikke begynde at tælle får efter indlæg 10 eller 20 eller what ever. Her er der stadig så få svar så du kan risikere at du skal vente på at kunne skrive næste svar pga den procentvisse begrænsning så du vælger at droppe dit svar.

Jeg tror det bliver et hæmmet system vi får ud af det, hvis admin prøver at pusle en løsning sammen. Det må være folks individuelle moral der sætter en grænse for ens spamning. Trolde er det alligevel meget svært at sætte retningslinier op for, der er altid nogle smutveje som de finder :-) 

Men udover det kan jeg da godt forstå din frustration. Det hænder da man tager sig til hovedet

 

Man kunne jo sætte grænsen for indlæg forholdsvis højt og så se bort fra, om det er trådstarter, der svarer.

I den 'gamle' version af EG kunne man vist nok løbende se en top 20 over turboskribenter, den gang skulle der godt nok heller ikke mere end omkring 15 indlæg/24 timer til at ligge nr 1 som den mest aktive skribent, og selv med 3 indlæg/24 timer kunne man havne på listen, så det er nok teknisk muligt at lave en spærregrænse.

Men som moderator skrev, så har admin besluttet, at man må skrive ligeså mange tåbelige indlæg, man har lyst til, bare de ikke er kontroversielle (min fortolkning), så hvorfor ikke bare låse denne streng?  Det er alligevel en kamp mod vindmøller.

 

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...