Hop til indhold
aksel

En nybegynders erfaringer

Recommended Posts

Beskyttet af riddere? Der kommer en anmeldelse af Mizas 'måtte', som hun tydeligt viser på billeder og det får hun en negativ anmeldelse af. Det virker ulogisk og useriøst. Det viser hvor manipulerende anmeldelser må være..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Miza fra Koldingomr. var den første - sikke nogle patter men uff for en måtte....Vi mødtes og hun fik sine penge...kørte på Hotel og vi klædte os af ....allerede her dalede lysten...En lille tyk dame med affarvet gråligt hår og en måtte så stor.
Som jeg forstår er der set billede af Miza først så det kan ikke komme bag på vedkommende, at hun er helt naturlig behåret?
Lysten dalede da de kom af tøjet .. Hmm i tøj var hun da en høj slank model med ny farvet rød hår eller andet?
For mig at se ja en tilsvining af Miza

Monika Hun kom ud fra et faldefærdigt hus i en tilstand jeg troede var løgn (lignede en gårdmandskone)
Et er at man skal knalde ved siden af flere ansatte som render frem og tilbage på maskinstationen men også at hun forekommer fed  og totalt uengageret i noget som helst

jeg sprang heldigvis over at slikke hende idet hendes fisse lugtede som en havarti ost
Jamen allerede her burdevedkommende vel være kørt igen, men nej han skulle da lige ha dyppet snablen selvom han synes der var uhumsk og alle de folk der rendte rundt.
Ydermere lugter fissen af havarti ost - hvordan ved vedkommende det eftersom han heldigvis sprang over, at slikke?

Den 3. var Lady Bianca fra Esbjerg..en cubaner som fremstod med flotte fotos på nettet...Nørrebrogade 46...et meget usselt sted hvor alt var til salg...døren slået ind og hun åbnede døren...En overmalet stakkels dame på ca. 45-50 med flere kilo make up åbnede døren og vi faldt i snak at hun manglede penge til hendes børn....hun fik sine penge og et yderst hurtigt knald blev foretaget...Dog skal siges hun var virkelig god til fransk...hold da op.....men sikke omgivelser....fan'me sølle....
Medlidenheds knald for at give hende penge til ungerne? 
Men igen selv om det er et usselt sted og det er sølle så skal dyret igen dyppes trods sidste erfaring ...

Den 4. var en kvinde fra finland i Varde/Åbenrå...tror hun også hed Bianca....hun skulle også forsørge hendes barn og kom fra Odense- Hun åbnede døren og stod i sort latex og var bare klar...Hun var god....men overraskede mig ved at stikke sin finger dybt i min røv og så kørte det bare derudaf og til sidste måtte jeg komme i hendes mund...alt dette for 600,-
Han måtte kunne lide det for ellers havde han vel sagt stop.

Nu har jeg prøvet dette og sidder tilbage med en underlig smag i munden....tænk at vi mænd kan blive så liderlige at vi knalder løs i så frygtelige omgivelser. Nogle af disse kvinder skulle tvinges til at betale pengene tilbage jf. købeloven samt straffes for bedrageri idet mange af de fotos de sætter på nettet ikke stemmer overens med virkeligheden....
Hvorfor skulle de betale pengene tilbage.
Vedkommende får det han kommer efter .. Nemlig fremmede fisse.
Hans beskrivelse af stederne burde få ham til, at vende om, hvis han har følt det var uhumsk.
Ja det er sgu sølle, men det er i mine øjne manden der er sølle her for han havde et valg, men nej fisse fremfor at gå igen.
Sådan en kujon og især når det bagefter smides op herinde på den måde.

Redigeret af Annette6
By nævnt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bortset fra Miza kan de andre piger Aksel omtaler ikke identificeres...

Jeg har tidligere i tråden, oplyst hvem den omtalte pige i Varde er. Og hun er altid et besøg værd. Ser knaldgodt ud, og knalder godt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Det virker ulogisk og useriøst. Det viser hvor manipulerende anmeldelser må være..

I dette tilfælde er det tydeligt for enhver, at anmelderen overhovedet ikke har gidet læse pigernes annoncer, og sætte sig ind i hvad de tilbyder. At vedkommende anmelder udfra egne fejlagtige forudanelser, tydeliggør kun anmelders egen useriøsitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere i tråden, oplyst hvem den omtalte pige i Varde er. Og hun er altid et besøg værd. Ser knaldgodt ud, og knalder godt ;)

Så kom frisk med et link :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil sige, at jeg har svært denne "anmeldelse" seriøs, og betragter det som en tilsvining af disse GPs, som andre osse er inde på. 

Som jeg ser det, så består det tvilsomme i følgende: 

1. Det er en andenhåndsberetning som ikke er fremsat af den involverede person selv, men vennen.  

2. Som Jasmin også er inde på, så burde vennen have læst annoncen og set billeder af Miza inden vedkommende besøgte den pågældende GP. Derfor kan det ikke betragtes som andet end kværuleren, når vedkommende brokker sig over "måtten".    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ydermere lugter fissen af havarti ost - hvordan ved vedkommende det eftersom han heldigvis sprang over, at slikke?

Nu er det vel de færreste af os der bruger tungen til at opfange dufte med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor findes der dog mange ynkelige mænd. En ting er at have disse oplevelser - noget helt andet er at dele dem på denne udpenslede måde med andre. Man kan jo godt sige, at en oplevelse ikke blev, som man havde håbet, uden at svine kvinden til. Det er ynkeligt. Og det er dæleme ynkeligt at fortælle om medlidenhedsknald mod betaling. Hvis man virkelig har ondt af en prostitueret og ved, at hun har prostitueret sig af nød, skal man sgu da ikke knalde hende. Så må man betale hende og gå sin vej - alt andet er klamt hykleri.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så er det jo kun at bede Miza komme på banen med hendes opfattelse af anmeldelsen, sviner eller ikke..

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Jeg ser først tråden nu. Der er faktisk kun én ting der er usandt i anmeldelsen, nemlig at han skriver mit hår er affarvet. Det er det ikke. Jeg har mellembrunt hår med grå stænk, der får lyse striber af solen om sommeren.

Han skriver jeg er lille og tyk. Lille er jeg i hvert fald, 162cm, så vidt jeg husker. Tyk, hmmm? Jeg bruger selv ordet buttet.

Stor måtte? Ja i den grad. Se fotos.

Uappetitlig? Det er jeg da ked af han synes. Men åbenbart ikke værre end han godt kunne få den op at stå.

Men nu kan jeg da bedre forstå jeg har haft så travlt den sidste uges tid! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt jeg har min kone........

Ja, man skulle tro du/din ven netop havde søgt efter en der kunne sammenlignes med konen - og det er ikke meningen med købesex. Med købesex er det derimod meningen at man opsøger det normalt uopnåelige - og så må man også være parat til spendere lidt ekstra og som førstegangskøber bruge lidt tid på at finde en som med garanti svarer til ens forventninger og som normalt giver en god oplevelse :)

Jeg har selv efter en anmeldelse og spc. invitation prøvet en overnatning på en lille hyggelig kro sammen med Miza. Det var noget at det nærmeste jeg er kommet på en date med en elskerinde og prøve at være konen virkelig utro. Tog ialt 3 runder med hende og syntes hun var alle pengene værd, især hendes pirringssvensk var fremragende og derfor gav jeg hende kr. 300,- ekstra i drikkepenge + jeg betalte for opholdet :)

Monika ved Kjellerup har jeg også besøgt, men det fandt jeg så utilfredsstillende, at jeg måtte køre direkte hen til en sød nærboende thai-pige i Hvam, for at komme mig over oplevelsen :blink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
mulle1 skrev, for 9 minutter siden:

Hej Miza, det er så godt det du har skrevet, jeg vil meget gerne have en aftale med dig en gang ,men jeg har lidt langt ned til dig

Mange tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe en beskrivelse er sandfærdig og der er (ægte) billeder på annoncen, synes jeg ikke man skal brokke sig efterfølgende.

Hvad angår Miza, så kan jeg stå inde for, at hun nyder sex i fulde drag (og er god til det) - og det er for nogen af os et stort turn on, på linje med lange ben eller flad mave. Hun er ikke modeltypen, men det lover annoncen jo altså heller ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...