Hop til indhold
Guest dave1971

Sabrina - Aabenrå,

Recommended Posts

Guest dave1971

Har haft fornøjelsen af at hygge med Sabrina af flere omgang

https://annoncelight.dk/showad/182152

Hun er som ovenstående annonce antyder netop flyttet fra Aabenrå til Varde.

Jeg har besøgt hende i alt 4 gange på 4 måneder så gentagelses faren er maksimal. Hun møder dig i døren klædt i frækt undertøj og overfalder dig straks med våde kys, kærtegn og det varer ikke længe inden hun har en fast greb i skridtet på dig.

Alle gange har aftalen gået på 1 time, hun arbejder ikke med nogen tillæg så når du først er inde i sengen er der ingen regler. Dagen jeg skriver om er det sidste besøg jeg havde hos hende.

Skriver en sms og aftaler tidspunkt, aftaler hun ligger nøgen i sofaen og leger med sig selv, døren står åben, jeg kommer ind hun ligger med bind for øjnene. Rummet flyder med sexlegetøj, hun har en dildo dybt begravet i missen og en buttplug har gjort sit indtog i hendes fantastiske pariserrøv. Hun stønner allerede, jeg fortæller hende at hun skal være min frække slave og at hendes krop er min. Jeg ejer hende og hendes huller og hun tigger mig om at få pik. Jeg tager tøjet af, spejder rundt og ser at hun var klar over dagen menu allerede inden jeg trådte ind af døren, hun har fundet det røde reb, bondagetapen, brystklemmer, oppustelig buttplug, håndjern, pisk og et lille apperat der kan bruges til at koble på brystklemmerne eller sætte på en dildo så du kan give hende stød i brysterne og missen.

Giver hende halsbånd på og lader hende kravle fra sofaen ind i sengen mens hun får nogle gevaldig slag i røven med både flad hån, men også med pisken, de trækker røde striber men hun beder om mere. Trækker pisken og slår til hun klynker og tigger mig om at lade være, bliver i tvivl slog jeg for hårdt, men kan se hun smiler. Trækker hende hårdt ind i sengen, binder hendes arme fast til anklerne så hun ligger på knæ, trækker hendes ansigt op og får hende til at åbne munden så jeg kan støde helt ned i halsen på hende, hun gagger, men fortsætter med munden åben. Sådan fortsætter det 10 minutter, hendes ansigt er fuldstændig dækket i savl. Jeg tager overfrakke på går om bag hende og hugger til, dybt op i pariser røven på hende, hun klynker igen, der skal lige gøres plads, kører hårdt på hun klynker og klynker og mascaren løber ned af ansiget på hende. Trækker pikken ud støder den hårdt i bund i missen på hende, hun klynker fortsat nu mere intenst og kommer. Hun ligger udmattet på sengen, der er gået 45 minutter fra jeg trådte ind af døren, 

jeg tager overfrakken af og stikker den i munden på hende, dybt og hårdt  halsen på hende, fortæller jeg snart hatr tænkt at sprøjte hende langt nede i halsen og jeg forventer hun sluger. Hun gør som der bliver sagt, spilder noget på sengen som hun labber i sig.

Vi ligger og hygger lidt, det er hun nemlig også til, hun spørger om jeg ikke vil med i bad. I badet går hun i knæ og giver endnu et blowjob med tilhørende slug. Vi tørrer os, jeg tager tøj på og klarer betalingen.

Ansigt 9 ud af 10

Krop 8 af 10 (Har et ar på maven som skæmmer lidt, men til gengæld nogle frække tatoveringer som trækker den anden vej)

Bryster 8 af 10

fisse 10 af 10

Indlevenhed 10 af 10

Gentagelses fare 10 af 10 (og jeg mener fare, da det er hård ved penge pungen. 

Dog skal siges at vi har lavet en aftale om special pris som stamkunde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Godt skrevet anmeldelse, som sætter noget fantasi i gang. Det er nok ikke lige noget man leger, med en som man ikke har besøgt før. Selv har jeg ikke lige evnerne til den samme slags sex, men har tit luret lidt på Sabrina - ærgerligt hun altid holder til nede i det Sønderjyske

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt skrevet anmeldelse, som sætter noget fantasi i gang. Det er nok ikke lige noget man leger, med en som man ikke har besøgt før. Selv har jeg ikke lige evnerne til den samme slags sex, men har tit luret lidt på Sabrina - ærgerligt hun altid holder til nede i det Sønderjyske

 

Hej Gaffer, nå så nåede du ikke at besøge hende, mens hun kom hos Diana i Christiansfeld?

Omtalt i denne halv gamle tråd:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/18655-endnu-et-besøg-hos-sabrina/?page=1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nej, jeg har aldrig besøgt hende, men tit overvejet det, idet jeg synes hun ser skide fræk ud og har et dejligt stort program inden for det seksuelle. Jeg har besøgt Diana 2 gange. En gang med kun hende og en gang hvor Diana havde en ung polsk pige i huset som også deltog i legene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Gaffer hvis du ikke har prøvet Sabrina har du noget af en oplevelse tilgode

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diana...Syntes jeg så hende på et billede med rødlig/orange hår og der lignede hun en trans / mand i ansigtet? 

Er jeg helt galt på den? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Har aftale med Sabrina om lidt forhører mig lige om Diana stadig kan lokkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Sabrina er og bliver gudesønner. Netop kørt nedefra hende med ansigtet i et stort tilfredsstillet smil.

Hvad angår Diana så er den helt lukket (lang historie)

Men har du en Q der gerne vil deltage tror jeg ikke Sabrina vil have noget imod det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...