Guest Annette6 Skrevet 17. September, 2015 Hvornår er man amatør og hvornår proff ?Hvordan ved alle I mænd der siger I er sygdomsfri, I egentlig er det ?Hører tit: Jamen du kan være rolig jeg er sygdomsfri .. Jeg har ikke andre end konen ..Så I besøger ikke andre eller ?Nå ja og I ved 100% hun ikke har været i byen ?Bare noget jeg har tænkt meget over og er nysgerrig af natur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2015 Modtager hun besøg i sit eget hjem er hun amatør.Bruger altid gumme når jeg er samme med en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Hvordan ved alle I mænd der siger I er sygdomsfri, I egentlig er det ?Vel, man kan jo blive tjekket for smitsomme sygdomme hos lægen.Man kan også bare sige det, og måske endda selv tro på det ...Hvornår er man amatør og hvornår proff ?Det har været diskuteret før ...En mulig grænse kan gå ved, hvor mange kunder man tager hvor tit - hvor fast menu man har (herunder ikke mindst tidsgrænser), hvor mange man afviser. PS: der er kun et "f" i professionel. Redigeret 17. September, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 17. September, 2015 Er definitionen på amatør/pro ikke om man lever af det?Alt det med at være sygdomsfri er snik snak, det kan man jo ikke vide, med mindre man er gået direkte fra tjek hos lægen, men ofte tager det nogle dage at få svar, så allerede der har man jo være i farezonen igen formentligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2015 (edited) Pro eller amatør? Svært at sige. Nogle er gp i deres fritid fordi de elsker det eller skal tjene ekstra. Andre er fuldtids. Serviceniveauet kan svinge ved begge fra godt til dårligt. Jeg vil ikke sætte en grænse for hvornår en gp er en pro. I mine øjne er der for mange faktorer der spiller ind. Måske kan man sige en gp er pro hvis det er hendes levebrød, men det er nok lidt firkantet at sige det er kriteriet for at være pro. Hvad sygdom angår? Tjaaaa..... Den går vel begge veje, gp eller kunde. Må bare tro på det der bliver sagt eller kun sikker sex med gummi til alt. Redigeret 17. September, 2015 af Prowler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 17. September, 2015 Håber sandelig alle GPér jævnlig bliver tjekket.Mere det, at jeg har haft flere der siger: jamenhvorfor kondom ? Jeg er sygdomsfri så vær nu frisk.Så var jeg bare nysgerrig efter om I mænd jævnlig render til tjek, eller om det er noget man lukker ud for, at slippe for kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 17. September, 2015 Så var jeg bare nysgerrig efter om I mænd jævnlig render til tjek, eller om det er noget man lukker ud for, at slippe for kondom.Begge dele forekommer helt sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 17. September, 2015 Modtager hun besøg i sit eget hjem er hun amatør.Bruger altid gumme når jeg er samme med en GP.Så hvis hun modtager besøg i eget hjem alle dage kl 10 - 22 er hun stadig amatør? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Så hvis hun modtager besøg i eget hjem alle dage kl 10 - 22 er hun stadig amatør? Det virker måske lidt amatøragtigt ... En meget omtalt kineser kunne være et godt eksempel på det. Redigeret 17. September, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 17. September, 2015 Er definitionen på amatør/pro ikke om man lever af det?Jo, hvis vi taler sport, men den holder vist ikke med sexarbejdere. Der er piger med fuldtidsarbejde + x antal faste vagter pr måned på bordel, er de amatører? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 17. September, 2015 Mht mænd der hævder de er sygdomsfri, så rykker det ikke mit niveau for sikker sex. Her er alt med gummi, af hensyn til mig og mine øvrige gæster, slut færdig 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 17. September, 2015 Jo, hvis vi taler sport, men den holder vist ikke med sexarbejdere. Der er piger med fuldtidsarbejde + x antal faste vagter pr måned på bordel, er de amatører?Ja det må de jo være, man skal måske bare passe på ikke at få kædet amatør sammen med ikke øvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 17. September, 2015 Mht mænd der hævder de er sygdomsfri, så rykker det ikke mit niveau for sikker sex. Her er alt med gummi, af hensyn til mig og mine øvrige gæster, slut færdig Samme her,men synes bare der er rigtig mange der prøver med den undskyldning.Forstår ikke de ikke tænker mere på sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 17. September, 2015 Samme her,men synes bare der er rigtig mange der prøver med den undskyldning.Forstår ikke de ikke tænker mere på sig selv Jeg oplever mænd der spørger i telefonen, om blow er uden, og enkelte der har spurgt om samleje uden, men aldrig gæster der vil have samleje uden gummi, heldigvis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. September, 2015 Hvornår er man amatør og hvornår proff ?Der er flere strenge med mange bud på spørgsmålet:https://www.eroguide.dk/forum/topic/38922-titlen-amatør/?do=findComment&comment=315110https://www.eroguide.dk/forum/topic/38922-titlen-amatør/?do=findComment&comment=315110https://www.eroguide.dk/forum/topic/10739-amatør-eller-professionel/#comment-74129 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 17. September, 2015 Ja det må de jo være, man skal måske bare passe på ikke at få kædet amatør sammen med ikke øvet.Sjovt, for præcis de piger bliver kaldt pro, hvis de har en profil på Sugardating Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 Man er pro når man har øvet sig nok... og måske rundet x-antal mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 17. September, 2015 (edited) En amatør kunne i min drøm være en pige, som man kunne invitere hjem på take away, drikke et glas rødvin sammen med efter sex, og hvor prisen hun tager for sex afspejler at hun ingen udgifter har til klinik, bureau eller chauffør.Hvor jeg til gengæld ikke hænger mig i om vi sexer, 30, 40 eller 60 minutter for pengene, jeg også må komme et par gange hvis jeg kan.Sådan en kvinde som man har inviteret på brunch, og som hvis hun er tryg ved en og har lyst til det, vil se en aften med mad og drikke betalt af mig, samt sex i 2 - 3 timer for en rund tudse, som en god deal - det kunne være godt.Men sådan spiller klaveret vist ikke, for er de ikke alle så semiprofessionelle, at de går efter mænd der kan og vil betale pro priser, og så er det bare rent overskud hvis de kan spille rollen som amatør?Venlig hilsenRejsenetværk Redigeret 17. September, 2015 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 En amatør kunne i min drøm være en pige, som man kunne invitere hjem på take away, drikke et glas rødvin sammen med efter sex, og hvor prisen hun tager for sex afspejler at hun ingen udgifter har til klinik, bureau eller chauffør.Hvor jeg til gengæld ikke hænger mig i om vi sexer, 30, 40 eller 60 minutter for pengene, jeg også må komme et par gange hvis jeg kan.Sådan en kvinde som man har inviteret på brunch, og som hvis hun er tryg ved en og har lyst til det, vil se en aften med mad og drikke betalt af mig, samt sex i 2 - 3 timer for en rund tudse, som en god deal - det kunne være godt.Men sådan spiller klaveret vist ikke, for er de ikke alle så semiprofessionelle, at de går efter mænd der kan og vil betale pro priser, og så er det bare rent overskud hvis de kan spille rollen som amatør?Venlig hilsenRejsenetværkDer findes vel SB som ikke tager pro-priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 17. September, 2015 Der har været nogle eksempler på det Nille, men de er vist snarere undtagelsen, end en mulighed man realistisk kan gøre sig forventninger om, hvis man forsøger.Der er kommet så meget opmærksomhed om fænomenet SB, omtale og nu anmeldelser på EG, at jeg tror at semi pro og hel pro har overtaget de kanaler, der før udgjorde muligheder, som jeg søger, og de piger der kunne være åbne overfor det trækker sig, for ikke at blive omtalt og anmeldt som de pro piger.Venlig hilsenRejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. September, 2015 Der findes vel SB som ikke tager pro-priser.Du mener vel ikke SD? Ellers ved jeg ikke, hvad det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 17. September, 2015 En amatør kunne i min drøm være en pige, som man kunne invitere hjem på take away, drikke et glas rødvin sammen med efter sex, og hvor prisen hun tager for sex afspejler at hun ingen udgifter har til klinik, bureau eller chauffør.Hvor jeg til gengæld ikke hænger mig i om vi sexer, 30, 40 eller 60 minutter for pengene, jeg også må komme et par gange hvis jeg kan.Sådan en kvinde som man har inviteret på brunch, og som hvis hun er tryg ved en og har lyst til det, vil se en aften med mad og drikke betalt af mig, samt sex i 2 - 3 timer for en rund tudse, som en god deal - det kunne være godt.Men sådan spiller klaveret vist ikke, for er de ikke alle så semiprofessionelle, at de går efter mænd der kan og vil betale pro priser, og så er det bare rent overskud hvis de kan spille rollen som amatør?Venlig hilsenRejsenetværkMon ikke du kan finde sådan en hvis du virkelig ønsker det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Nej det tror jeg ikke Annette6Jeg tror at muligheden, der kunne have været er ødelagt af pro pigers indtog på sugardating, og af at der er blevet oprettet et forum på Eroguide.dk, til at anmelde oplevelser med sugarbabes.Sugardating udgøres af i princippet lukkede fora for brugere med login, men alligevel kan pigerne risikere at bliver anmeldt, som havde de annonceret offentligt som de pro piger.Søger piger på sugardating på trofds heraf, tror jeg at det er piger, der vælger at tage muligheden for at blive anmeldt og omtalt med som en del af gamet, og derfor godt vil spare de udgifter som pro piger har, men de vil også have det samme eller mere for sex, som de pro piger tager.Så ja jeg tror at de meget anonyme chat kanaler, hvor den slags tidligere lod sig gøre er et overstået kapitel.Jeg forsømte desværre selv at dyrke muligheden.Venlig hilsenRejsenetværk Redigeret 17. September, 2015 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2015 Hvordan spotter man om pigerne er amatører eller proff ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 17. September, 2015 Sjovt, for præcis de piger bliver kaldt pro, hvis de har en profil på Sugardating Af hvem og hvilken relevans har det for mit indlæg? Det eneste jeg har kaldt SB´s er GP´er i forklædning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg