Hop til indhold
Gæst

Claire leger med kamera

Recommended Posts

Gæst

Noget skal man jo bruge de våde efterårsdage på, når man har brug for en pause fra studiet :D

..og ja, jeg har selv taget dem, på min iphone så kvaliteten er ikke i top.. men det klare i nok. 

IMG_3830.thumb.JPG.123202aaf472f265e25d0IMG_3817.thumb.JPG.ea9f32e0b5a82785ff4d7IMG_3821.thumb.JPG.1dd02065dfd483a5bdf38IMG_3824.thumb.JPG.1be4ae4967d6aab919accIMG_3827.thumb.JPG.dd057a9cbc440e560b495IMG_3825.thumb.JPG.fc67732ce79f5448d6226IMG_3808.thumb.JPG.042d22e195170ae39b47d

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold op med det!!!!!!!!!!

nu får jeg kke lavet noget resten af dagen... øv! ..  damn!.. Fuck.. shit du er lækker... 

 

Er der en chance for at du vil gifte dig med en behåret halvgammel gris med trang til unge piger (og deres veninder) ?:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold op med det!!!!!!!!!!

nu får jeg kke lavet noget resten af dagen... øv! ..  damn!.. Fuck.. shit du er lækker... 

 

Er der en chance for at du vil gifte dig med en behåret halvgammel gris med trang til unge piger (og deres veninder) ?:wub:

Bag i køen makker, jeg så hende først hehe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

50 x bedre end alle glimmer billederne i annoncerne - tusind tak Claire.

Hvis man kunne møde dig, og købe sex af dig under helt andre omstændigheder, end sådan som du har valgt at bringe dine ydelser i udbud, lige som alle dine andre kolleger, ville jeg sindssygt gerne købe oplevelsen sammen med dig.

Men måden man kun kan møde dig på, dræber alt lyst hos mig - det overlever du nok, tror du har rigeligt at se til uanset :)

Og så ville jeg jo nok også undlade at skrive om oplevelsen, når nu jeg ved at du ikke vil have det :-(

Men hvad er købesex uden, også at kunne formidle oplevelsen på skrift og dele den med alle der finder en anmeldelse læseværdig :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Men hvad er købesex uden, også at kunne formidle oplevelsen på skrift og dele den med alle der finder en anmeldelse læseværdig :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

den fatter jeg aldrig, men hvis det er dét, der er vigtigt for dig, er det nok også meget godt at du ikke besøger mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...