Hop til indhold
Jomfruen26

Nordjyllands tyndeste sexarbejder

Recommended Posts

Hold da kæft, hvor er du plat i denne tråd, Nille. :(

Svar da, hvis du har noget relevant. Eller undlad, hvis du ikke vil dele. Men at spørge så åndssvagt med hvorfor-dit og hvorfor-dat, er da fuldstændig unødvendigt.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da kæft, hvor er du plat i denne tråd, Nille. :(

Svar da, hvis du har noget relevant. Eller undlad, hvis du ikke vil dele. Men at spørge så åndssvagt med hvorfor-dit og hvorfor-dat, er da fuldstændig unødvendigt.

Mvh,

/Gina.

Ja mor ! der er jo ingen som gider at svare jomfruen.... han søger åbenbart en ekstrem slank pige med en stram fisse og som er til anal. :lol:

PS.

Hun skal være fra Aalborg.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er jo ingen som gider at svare jomfruen....

Og hvad så? Det er da ikke ensbetydende med, at det er fuldt legitimt at smadre tråden med dit sædvanlige BS. Hvor mange brugbare svar tror du der kommer nu, efter du har gjort det hele til en parodi?

Jomfruen er ny bruger, er ny i købesexverdenen, og ny i sex i det hele taget. Han kommer med en helt regulær efterlysning. Det er godt nok et forkert sted at pleje dit egoistiske behov for latterlige oneliners og uvedkommende spørgsmål.

Det er mig ubegribeligt, at du kan være så respektløs. 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad så? Det er da ikke ensbetydende med, at det er fuldt legitimt at smadre tråden med dit sædvanlige BS. Hvor mange brugbare svar tror du der kommer nu, efter du har gjort det hele til en parodi?

Jomfruen er ny bruger, er ny i købesexverdenen, og ny i sex i det hele taget. Han kommer med en helt regulær efterlysning. Det er godt nok et forkert sted at pleje dit egoistiske behov for latterlige oneliners og uvedkommende spørgsmål.

Mvh,

/Gina.

Ja mor jeg holder inde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mvh,/Gina.

3d applause Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

22 indlæg senere og stadig ingen bud. Hvis jeg havde efterlyst sex uden kondom havde der nok allerede været de første 10 forsag :eek:

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg

Link til indlæg

22 indlæg senere og stadig ingen bud. Hvis jeg havde efterlyst sex uden kondom havde der nok allerede været de første 10 forsag :eek:

Det er logisk, ikk? Der er kun én 'Nordjyllands tyndeste', og der er utvivlsomt mere end 10 der tilbyder bareback i Nordjylland.

Hvis det mest er stramhed du søger, har det ingen sammenhæng med om pigen lige vejer 40kg eller 70kg. Jeg tror du må læse en masse anmeldelser, og prøve dig lidt frem indtil du møder den rette for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...