Jomfruen26 132 Skrevet 16. September, 2015 Er der nogen, som har et bud på, hvor jeg kan finde nordjyllands tyndeste sexarbejder? Det skal være en, der er meget stram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 16. September, 2015 (edited) Gerne en som kan lide analsex men ikke et krav. Redigeret 16. September, 2015 af Jomfruen26 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 skal hun være på stoffer ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 17. September, 2015 skal hun være på stoffer ?Huh? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 247ole Skrevet 17. September, 2015 GG ligefrem på stoffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 Nej Nille.Hvorfor skal hun være den tyndeste ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 17. September, 2015 Det tager ikke ret lang tid at få en usund fetich Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 17. September, 2015 Hvorfor skal hun være den tyndeste ?Det skal hun heller ikke nødvendigvis. Hun skal bare være meget slank. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 Det skal hun heller ikke nødvendigvis. Hun skal bare være meget slank. Hvorfor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 17. September, 2015 Hvorfor ?Fordi det er sexet. stop nu med de dumme spørgsmål! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Jeg søger ikke en med anoreksi så jeg overdrev nok lidt i første indlæg. Bare en som er slank. Redigeret 17. September, 2015 af Jomfruen26 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Fordi det er sexet. stop nu med de dumme spørgsmål!Havde du ikke været sammen med en pige fornylig, var du ikke tilfreds hendes krop ? Redigeret 17. September, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 17. September, 2015 Nogen der kender en sød tynd pige omkring Aalborg? Meget gerne en som er til analsex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 Nogen der kender en sød tynd pige omkring Aalborg?Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 17. September, 2015 Hold da kæft, hvor er du plat i denne tråd, Nille. Svar da, hvis du har noget relevant. Eller undlad, hvis du ikke vil dele. Men at spørge så åndssvagt med hvorfor-dit og hvorfor-dat, er da fuldstændig unødvendigt.Mvh,/Gina. 22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Hold da kæft, hvor er du plat i denne tråd, Nille. Svar da, hvis du har noget relevant. Eller undlad, hvis du ikke vil dele. Men at spørge så åndssvagt med hvorfor-dit og hvorfor-dat, er da fuldstændig unødvendigt.Mvh,/Gina.Ja mor ! der er jo ingen som gider at svare jomfruen.... han søger åbenbart en ekstrem slank pige med en stram fisse og som er til anal. PS.Hun skal være fra Aalborg. Redigeret 17. September, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 17. September, 2015 Nille, kender du en ekstremt slank pige, der ikke har en stram fisse, i København? Og som ikke tilbyder anal. Det er nok nærmest det markedssegment jeg tilhører. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 17. September, 2015 der er jo ingen som gider at svare jomfruen....Og hvad så? Det er da ikke ensbetydende med, at det er fuldt legitimt at smadre tråden med dit sædvanlige BS. Hvor mange brugbare svar tror du der kommer nu, efter du har gjort det hele til en parodi?Jomfruen er ny bruger, er ny i købesexverdenen, og ny i sex i det hele taget. Han kommer med en helt regulær efterlysning. Det er godt nok et forkert sted at pleje dit egoistiske behov for latterlige oneliners og uvedkommende spørgsmål.Det er mig ubegribeligt, at du kan være så respektløs. Mvh,/Gina. 29 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. September, 2015 Og hvad så? Det er da ikke ensbetydende med, at det er fuldt legitimt at smadre tråden med dit sædvanlige BS. Hvor mange brugbare svar tror du der kommer nu, efter du har gjort det hele til en parodi?Jomfruen er ny bruger, er ny i købesexverdenen, og ny i sex i det hele taget. Han kommer med en helt regulær efterlysning. Det er godt nok et forkert sted at pleje dit egoistiske behov for latterlige oneliners og uvedkommende spørgsmål.Det er mig ubegribeligt, at du kan være så respektløs. Mvh,/Gina.Ja mor jeg holder inde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 17. September, 2015 Og hvad så? Det er da ikke ensbetydende med, at det er fuldt legitimt at smadre tråden med dit sædvanlige BS. Hvor mange brugbare svar tror du der kommer nu, efter du har gjort det hele til en parodi?Jomfruen er ny bruger, er ny i købesexverdenen, og ny i sex i det hele taget. Han kommer med en helt regulær efterlysning. Det er godt nok et forkert sted at pleje dit egoistiske behov for latterlige oneliners og uvedkommende spørgsmål.Det er mig ubegribeligt, at du kan være så respektløs. Mvh,/Gina. Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jomfruen26 132 Skrevet 18. September, 2015 (edited) 22 indlæg senere og stadig ingen bud. Hvis jeg havde efterlyst sex uden kondom havde der nok allerede været de første 10 forsag Redigeret 18. September, 2015 af Jomfruen26 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 18. September, 2015 Tror hende her er det nærmeste, dog ikke til anal..! https://annoncelight.dk/showad/189558 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 18. September, 2015 22 indlæg senere og stadig ingen bud. Hvis jeg havde efterlyst sex uden kondom havde der nok allerede været de første 10 forsag Det er logisk, ikk? Der er kun én 'Nordjyllands tyndeste', og der er utvivlsomt mere end 10 der tilbyder bareback i Nordjylland.Hvis det mest er stramhed du søger, har det ingen sammenhæng med om pigen lige vejer 40kg eller 70kg. Jeg tror du må læse en masse anmeldelser, og prøve dig lidt frem indtil du møder den rette for dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg