Hop til indhold
Walkingboots

Erfaringer med Dirtygirl100 fra Randers?

Recommended Posts

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med hende, men jeg droppede det igen. Prisen på 1500,- for 15 min sex er for meget for mig.

Hun virker forvirret, og vi skulle mødes i en skov, hvilket jeg ikke har den store lyst til. Men giv endelig lyd, hvis du tager chancen.

Redigeret af Fotojylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
  1. Har besøgt hende, og hun leverer det hun lover, dog er huset hun holder til i ikke i særlig god stand, men hun er lige flyttet ind. Hun er en høj flot solbrændt ung kvinde og meget let at tale med.
  2. PS der er intet forvirrende over hende, hun virker yderst kompetent mht hvad hun laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

hvordan er hun som person kysser hun? hun er svær og få fat på hun svare ikke på mails

Del dette indlæg


Link til indlæg

MEGA fræk og pæn ung pige. 

Men! Huset er total faldefærdigt og beskidt -både ude og inde. Hun var heldigvis sød nok at lægge nyt lagen over den klamme seng inden vi lagde os. 

Hun er bestemt pengene værd, men jeg vil foreslå at man mødes et andet sted end hjemme hos hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...