Hop til indhold
kajbigpakaj

hvis man har kneppet en luder

Recommended Posts

Stop nu Kaj...

Ja, kan du, Kaj ikke snart indstille dine tåbeligheder?

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man har kneppet en luder, som er mor til en af mine børns klassekammerater, skal man så hilse på hende eller lad vær?

Det ved jeg ikke om MAN skal.... jeg kender dig ikke, ejheller dine børn, så hvordan kan MAN overhovedet svare på det ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaj, Kaj :)

Hvis du kun kender hende  i egenskab af "Luder"  skal du ikke hilse på hende. Jeg tror heller ikke hun er interesseret i et svedent smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man har kneppet en luder, som er mor til en af mine børns klassekammerater, skal man så hilse på hende eller lad vær?

prøv en omgang russisk roulette og du finder svaret...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

ej, er det hende ?? Den russiske roulette ?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv en omgang russisk roulette og du finder svaret...

Husk at spille spillet helt til ende :D 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man har kneppet en luder, som er mor til en af mine børns klassekammerater, skal man så hilse på hende eller lad vær?

Du skal selvfølgelig bare hilse på hende, ligesom du hilser på alle de andre forældre til dine børns klassekammerater - hun ser nok ikke ligeså meget ned på sine kunder, som du gør på hende ;-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man har kneppet en luder, som er mor til en af mine børns klassekammerater, skal man så hilse på hende eller lad vær?

Jeg synes at du skal have en ekstra tur gratis, når nu I har børn i samme klasse. :shock:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Jernsvinet skriver; hils på hende, som du hilser på de øvrige forældre. Et smil, et nik, et hej. Whatever. Men begynd ikke at snik-snakke med hende, med mindre hun selv giver invitation til dette. Hold respektfuld afstand. Det er højst sandsynligt vældig akavet for hende, så stik for Guds skyld en finger i jorden hvad angår jeres eventuelle kommunikation. 

Mvh,

/Gina.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der virkelig nogen der tror at Kaj rent faktisk HAR været sammen med en af mødrene i hans barns klasse? (Altså lige bortset fra moderen til hans eget barn) ;)

Det er bare støj, præcis som skribenten "KimOle" på venuslogen i gl dage.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man har kneppet en luder, som er mor til en af mine børns klassekammerater, skal man så hilse på hende eller lad vær?

Kære kajbigpakaj:)

Hvorfor er det så svært for dig, - ja det med empati, høflighed og pli? - jeg vil forslå dig følgende adfærd med udgangspunkt i, at hun er mor til et barn i samme klasse som et af dine børn :

- når du møder op på skolen sammen med dit barn + din kone; f.eks skolefest/julehalløj/------   så vil det sgu virke meget mærkeligt hvis du ikke  "ser eller snakker" med hende - det vil virke meeeget mærkeligt - så det er snak med hende og din kone vil sikkert også gerne snakke med hende. Når du går ind på skolen skal du bare medbringe den mentalitet, at "hun er den ovre fra Statoil der sælger dig benzin og lodsedler - - "  din Glædespige er et helt almindeligt menneske, - ligesom hende ovre på Statoil - - sværere er det ikke.

- og hvis du eller du + kone + barn, møder hende ude i det pulveriserende samfund, så hilses der også - og med hilses der mener jeg nikke eller hej - - - i har jo allerede noget fælles ovre fra skolen - - og kun ovre fra skolen

- næste gang du trænger til at få den dyppet hos hende - ja så snakker i bare sammen om det, - hvordan fremover-.     det kan være i bliver enige om at du skal søge nye græsgange.

----------------------

Eller sagt på en anden måde, - så er det faktisk ikke mere vanskeligt end hvis man er til indbudt fest og ens x-kæreste dukker op og måske tilmed en ny mand. Så hilser man på begge, og hvis hun tilmed bliver din borddame så snakker og skåler du med hende, det samme med hendes mand - det er almindelig pli og høflighed.

En x-kæreste fra mine unge år er jeg i familie med, og vi er da tit mødtes til familiefester, begge medbringende en nye partnere, og disse nye partnere er da helt klar ove, at vi tidligere har bollet/knaldet/kneppet/horet/kysset/snavet ------   og meget andet  

Disse "konfrontationer" er blandt mange andre, - betingelserne når man er et menneske på denne klode.

Mange hilsner

Nyder livet

- og lige, så har jeg da slet ikke noget imod at få min x-kæreste fra mine unge år til bords - så kan jeg igen nyde hendes dejlige lår/barm/ - og fantasere om hendes dejlige kys og dejlige fisse med mere :wub:

- kajbigpakaj - prøv at vende dit liv til noget positivt:wub: 

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal selvfølgelig bare hilse på hende, ligesom du hilser på alle de andre forældre til dine børns klassekammerater - hun ser nok ikke ligeså meget ned på sine kunder, som du gør på hende ;-)

:):)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skal du bruge sådant et grimt sprog? Der er nogen af os der faktisk har respekt og er utroligt glade for de piger vi møder, selvom der er penge imellem os. Det er så ledt den måde du opfører dig på. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at du skal have en ekstra tur gratis, når nu I har børn i samme klasse. :shock:

- ja men han skal lige lægge et lille afdrag på børnepengene på natbordet :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skal du bruge sådant et grimt sprog? Der er nogen af os der faktisk har respekt og er utroligt glade for de piger vi møder, selvom der er penge imellem os. Det er så ledt den måde du opfører dig på. 

mit sprog holder sig inden for eroguidens regelsæt. det er faktisk tilladt at skrive luder og kneppe. men det er ikke det denne tråd handler om

Del dette indlæg


Link til indlæg

mit sprog holder sig inden for eroguidens regelsæt. det er faktisk tilladt at skrive luder og kneppe. men det er ikke det denne tråd handler om

Det er nok mere det i mellem luder og kneppe det er galt med ;) 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er nok mere det i mellem luder og kneppe det er galt med ;) 

Det er jeg ikke helt enig med dig i.

Det har betydning hvilke ord og prædikater, man sætter på sine medmennesker og ordet luder er nedsættende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg ikke helt enig med dig i.

Det har betydning hvilke ord og prædikater, man sætter på sine medmennesker og ordet luder er nedsættende. 

Kaj har da ret i han godt må bruge L ordet her inde, at det så er et nedsættende ord er vi enige i. Ville nu mere hen til at det er hans andre ord der støder ;) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

ordet luder er nedsættende. 

Har vi ikke haft den diskussion et utal af gange før?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har vi ikke haft den diskussion et utal af gange før?

Jo du har nok ret.

Beklager afsporingen, og så tilbage til det dybt interessante emne ;-) 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man har kneppet en luder, som er mor til en af mine børns klassekammerater, skal man så hilse på hende eller lad vær?

Du vil måske ikke give hende hånden, efter hun har rykket i din tissemand? Burde du så ikke have vasket den inden besøget?  :blink:

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror fejlen sidder her kajbig-pakaj, lige i bindestregen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...