Hop til indhold
Borende X

Reaktion på Bonnie

Recommended Posts

Der er aldrig blevet lavet en dokumentar a la Bonnie-dokumentaren om en klog, velfungerende og tilfreds sexsælger. 

Og jeg tvivler på, at det nogensinde vil ske.

Coco Chanel startede som prostitueret, senere grundlagde hun et kæmpe modeimperium - som stadig har kæmpesucces i dag. Det er der lavet flere dokumentarer og film om.

Logoet med de to modsatte C'er, er eftertragtet blandt kvinder. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved godt, at der er lavet flere udsendelser om modeskaberen Coco Chanel og at det nævnes, at hun engang i sin ungdom solgte sex. 

Hvad har det med sagen at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du læser ikke ordentligt, Nille.

Jeg skriver "dokumentar a la Bonnie- dokumentaren". Altså en dokumentar om en praktiserende sexsælger.

Og så støjer du med en henvisning til en udsendelse om Coco Chanel og hendes modeimperium, der i en bisætning nævner, at hun engang i sin ungdom solgte sex.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK Nille, vi åbenbart enige om, at din henvisning til en dokumentar om Coco Chanel og hendes modeimperium var irrelevant støj.

Men så kommer du da bare med mere støj: En henvisning til en anonym og ansigtsløs beretning om en pige fra MonCherie.

Det eneste ikke helt anonyme, halvdokumentariske indslag med en nogenlunde velfungerende pige, jeg kan komme i tanke om, var en udsendelse med en pige, der kaldte sig "Lilje". Indslaget var udmærket omend lidt kort og overfladisk. Men hvad konsekvenserne for Lilje blev af den udsendelse, ved jeg ikke.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nævner selv den udsendelse.

Hvad mener du egentlig med dit spørgsmål? Jeg er hverken tilfreds eller utilfreds. Medier er, som de nu engang er. Og Line Bauns personlige forfærdelse og fordomsfuldhed fik lov til at brage fuldt igennem i den udsendelse. 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste ikke helt anonyme, halvdokumentariske indslag med en nogenlunde velfungerende pige, jeg kan komme i tanke om, var en udsendelse med en pige, der kaldte sig "Lilje". Indslaget var udmærket omend lidt kort og overfladisk. Men hvad konsekvenserne for Lilje blev af den udsendelse, ved jeg ikke.

Susanne havde stået frem med ansigt mange gange på TV og diverse medier, hun repræsenterer de "stærke/velfungerende" piger.

Støj og støj, dit skriv er ligeså relevant som mit, skal du være smagsdommer her ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lagt mærke til, at du har svært ved at holde en tanke og en debat på sporet ret længe ad gangen. Du er tilsyneladende en utålmodig sjæl, der gerne og hurtigt søger et vigespor med en "frisk" bemærkning - hvadenten den er relevant eller ej. Nogen gange med charme og humor, nogen gange trivielt og anstrengende. Så lad os stoppe her, Nille, i denne omgang.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...