Hop til indhold
Younggun

Samantha (tidligere Sella) i Aalborg

Recommended Posts

Hey.

Påtænker at besøge denne skønhed i morgen, hvis jeg er heldig.

Hvordan er hendes engelsk, ok?

Regnede egentlig med en quick til 800 eller er det en skam? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
yamara skrev, for 14 timer siden:

Hey.

Påtænker at besøge denne skønhed i morgen, hvis jeg er heldig.

Hvordan er hendes engelsk, ok?

Regnede egentlig med en quick til 800 eller er det en skam? :)

Hun taler rigtig fint engelsk.. 

 

Da jeg besøgte hende første gang, havde jeg også planer om en quicky, men da jeg så hende ombestemte jeg mig til 30 min, og det fortrød jeg ikke..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er hun tilbage i Aalborg.

og jeg kan kun sige at det er den bedste oplevelse med en GB ever. 

Hun er så charmerende, sød, fræk, sjov og på alle måder alle pengene værd.

 

pigen : 100 ;)

stedet : 10

sex : 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er hun tilbage i Aalborg.

og jeg kan kun sige at det er den bedste oplevelse med en GB ever. 

Hun er så charmerende, sød, fræk, sjov og på alle måder alle pengene værd.

 

pigen : 100 ;)

stedet : 10

sex : 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrMann skrev, for 9 timer siden:

Så er hun tilbage i Aalborg.

og jeg kan kun sige at det er den bedste oplevelse med en GB ever. 

Hun er så charmerende, sød, fræk, sjov og på alle måder alle pengene værd.

 

pigen : 100 ;)

stedet : 10

sex : 10

Hvor har du set hende henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor holder hun til i byen denne gang?

Bare en cirka adr vil være fint - vil være lidt uheldigt at rende ind i folk jeg kender på vej ind i opgangen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 14 timer siden:

Hvor har du set hende henne?

Hun er ikke så langt fra sygehus nord. Den inde i midtbyen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cross-Eye skrev, for 10 timer siden:

Hvor holder hun til i byen denne gang?

Bare en cirka adr vil være fint - vil være lidt uheldigt at rende ind i folk jeg kender på vej ind i opgangen ;-)

 
Hun er ikke så langt fra sygehus nord. Den inde i midtbyen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

hej er der nogen der ved om hun sluger overvejer og besøge hende i weekenden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lige samme tanke som Goliath; at det måtte tolkes som 700 i alt for mega fransk.... - men har lige tjekket med pigen - det ER ekstra. Dvs. 800 (incall beløbet) + 700 ekstra = 1500 for 15 min. med mega fransk....

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Havde lige samme tanke som Goliath; at det måtte tolkes som 700 i alt for mega fransk.... - men har lige tjekket med pigen - det ER ekstra. Dvs. 800 (incall beløbet) + 700 ekstra = 1500 for 15 min. med mega fransk....

Sygt nok. Det er det samme som 45min ved Laila i Varde.......... Tror lige jeg springer over :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvalitet koster. 

 

Nogen vil helst ligge og hugge i en 35årig deform sydamerikaner, hvis tanker er på at snyde kunden. Blot for at slippe et par hundrede kroner billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Kvalitet koster. 

 

Nogen vil helst ligge og hugge i en 35årig deform sydamerikaner, hvis tanker er på at snyde kunden. Blot for at slippe et par hundrede kroner billigere.

Hehe ja det koster 1500 for 45min med mega :D  Og det er ved en 22 årig lækker, petit og barmfager dansk pige, der er ligeså sød og service mindet som dagen er lang. 

Men okay hver sin lyst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm, 1500 for 15 eller 45 minutter? Jeg læser annoncen som den dyre version af de to - tror også jeg ville nøjes med ½ time GFE uden mega til 1100, men det er vel afhængigt af smag og behag (og behov).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

I det hele taget en underlig prisstruktur, hun holder sig:

15 min. 800 kr.
30 min. 1.100 kr.
45 min. 1.500 kr.
60 min. 2.500 kr

Kvarteret fra 30 til 45 minutter koster 400 ekstra, mens kvarteret fra 45 til 60 minutter pludselig koster 1.000 kr ekstra? 

Jeg tror måske hun er sproglig student, snarere end matematisk.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 7 timer siden:

I det hele taget en underlig prisstruktur, hun holder sig:

15 min. 800 kr.
30 min. 1.100 kr.
45 min. 1.500 kr.
60 min. 2.500 kr

Kvarteret fra 30 til 45 minutter koster 400 ekstra, mens kvarteret fra 45 til 60 minutter pludselig koster 1.000 kr ekstra? 

Jeg tror måske hun er sproglig student, snarere end matematisk.. ;)

Jeg har kun besøgt hende 2 gange, så jeg spurgte ikke til de skæve priser, som jeg også bemærkede. Nogle piger kan have nogle kæpheste, og jeg har oplevet, at selvespørgsmålet kan farve en piges indtryk af mig, så indtil jeg lærer pigen at kende (og bagefter), så holder jeg tonen let og flirtende.

 

Jeg tænkte, at det måske kunne have noget at gøre med antallet af gange man må komme. Tager man een hele time, så må man måske 2 gange. Hvad ved jeg? Blot et skud fra hoften.

 

Det kan være, at nogle af de faste gæster har en forklaring.

Jeg forstår, at een eller flere af de faste taler meget med pigen om hvad folk skriver på dette site, så han kunne vel vende det med Samantha21 ;). Det er altid godt med en lille glad budbringer!

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Ja, for det virker rent ud sagt absurd, at man ved at vælge 2 gange 30 minutter i stedet for 60 minutter, kan slippe 300 kroner billigere... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

I don't think I understand that explanation, Kati.. 2 times 30 minutes work is the same amount of work as 60 minutes work, right? Why then is the former 300 kroner cheeper than the latter? Makes absolutely no sense at all, sorry... 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sometimes, it is very hard to be super-super-nice-girl to some kind of men ;) So it is kind of 'selection'. If someone really would like to spend 1 h, he can afford etc. I dont say that this have to be a reason, but, it could be ;) As you saw, she is a charing girl, so, If they pay so much, 'are almost in love' - so, why not?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
kati_arhus skrev, for 30 minutter siden:

Sometimes, it is very hard to be super-super-nice-girl to some kind of men ;) So it is kind of 'selection'. If someone really would like to spend 1 h, he can afford etc. I dont say that this have to be a reason, but, it could be ;) As you saw, she is a charing girl, so, If they pay so much, 'are almost in love' - so, why not?;)

Ok, I think I'll just book half an hour then, go for a cup of coffee, and come back for another half hour.. twice the fun, and much cheaper..  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...