Hop til indhold
Younggun

Samantha (tidligere Sella) i Aalborg

Recommended Posts

Hej :)

Jeg er ny på dette site. 

Ansporet af en tidligere anmeldelse, har jeg besøgt Samantha (tidligere Stella)

Uden at gå i detaljer kan jeg oplyse, at det var den ultimative GFE.

Utrolig smukke og nærværende øjne og utrolig god til at kysse.

Pigen er utrolig smuk, slank og har de mest utrolig smukke ungpigebryster bryster. 

Hun første hun rejser en af de næste dage.

Hun får den varmeste anbefalinger fra mig. 

Pigen: 10

Service: 10

 

PS! Jeg kan se, at tidligere anmeldelser dele min oplevelse. Derfor en meget stor tak fra mig. I gjorde, at min første oplevelse var perfekt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Galten

1. Jeg skrev, at det er hende på billederne. Selected 9000 genkender hende på NOGLE af billederne. Det er hende på billederne.

2. Som jeg skrev, så er hun rejst til Aarhus nu, så det dit spørgsmål er aldeles ligegyldigt, da hun ikke længere er her i Aalborg. Hvorfor læser du ikke hvad folk skriver, inden du kaster om dig med spørgsmål. Overvejede du at besøge hende i Aarhus, så vil jeg blot henvise til punkt 1. Jeg planlægger en lille tur til Aarhus, for at besøge hende en sidste gang.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lillepeteredderkop

Hej Samantha annoncerer stadig på side 6, men hendes telefon virker ikke - er der nogen der er lykkedes med at komme i kontakt med hende i dag eller i går (jeg skal til Aarhus igen i morgen, så hvis det stadig er muligt vil jeg gerne besøge hende anmeldelserne taget i betragtning)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

ligner ikke hende på de andre billeder men håber du vender tilbage når du har besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahahaha, loggede ind for at give jer samme besked.. ;-) 

 

jer der gerne vil have noget for jeres penge, se af at komme afsted.. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Samantha er vildt sød, dejlig, lækker og pisse fræk... Har både besøgt hende i Aarhus og Aalborg og det er sgu kvalitet for pengene :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henning123

Er det samantha selv som besvarer på nummeret? 

Og er stedet fint, samt de ydelser der tilbydes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Henning

De gange jeg har skrevet/ringet har det altid været Samantha jeg fik fat i. Ved ikke hvilket sted hun er i Aalborg denne gang, men hun plejer at være i rigtig fine lejligheder/huse og har også styr på renligheden. Hendes ydelser er tip/top :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...