Hop til indhold

Windows program til at redigere video klip

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften siger, er der nogen som kan anbefale et Windows program som kan redigere videoklip.

Altså forkorte eller forlænge videoklip.

På forhånd tak.

Skrevet

Som overskriften siger, er der nogen som kan anbefale et Windows program som kan redigere videoklip.

På forhånd tak.

Hej Holstebronx.

Jeg bruger Movie Maker Du kan hente den her. http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/get-movie-maker-download

Der er sikkert andre der er bedre men det her kan jeg bruge hehehe.

God søndag.

KK

Skrevet
  • Author

Når jeg nu skal til at klippe alle mine frække hjemmevideoer sammen af piger fra hele verden, i alle "farver" :D:D:D  ja jeg rejser meget rundt !

Redigeret af holstebronx

Skrevet

På forhånd tak.

når du har fundet pogrammet der kan forlænge et video klip høre jeg gerne om der :D det vil jeg tit kunne bruge i stedet fir at optage 2 timer så blot optage 5 min og så forlænge det :D 

ej spøg tilside movie maker er fint til småvideoer og privat brug og den store fordel er at det er gratis.

Skrevet
  • Author

når du har fundet pogrammet der kan forlænge et video klip høre jeg gerne om der :D det vil jeg tit kunne bruge i stedet fir at optage 2 timer så blot optage 5 min og så forlænge det :D 

ej spøg tilside movie maker er fint til småvideoer og privat brug og den store fordel er at det er gratis.

Hmmm... den vil ikke godtage filen. Det er en .flv fil.

Skrevet

Prøv evt at hente den videoplayer der hedder vlc den kan aftorte filen i enderne men ikke klippe midt i filen

alter aktivt er at downloade prøve kopien af ex Adobe premiere som er et Pro redigeringspogram til video

Skrevet
  • Author

Prøv evt at hente den videoplayer der hedder vlc den kan aftorte filen i enderne men ikke klippe midt i filen

alter aktivt er at downloade prøve kopien af ex Adobe premiere som er et Pro redigeringspogram til video

Hejsa

Det er faktisk den afspiller som jeg bruger til at se film på, men jeg synes ikke at jeg kunne finde en redigerings funktion... kan du guide mig ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.