Hop til indhold
holstebronx

Windows program til at redigere video klip

Recommended Posts

Som overskriften siger, er der nogen som kan anbefale et Windows program som kan redigere videoklip.

Altså forkorte eller forlænge videoklip.

 

På forhånd tak.

 

Hej Holstebronx.

Jeg bruger Movie Maker Du kan hente den her. http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/get-movie-maker-download

Der er sikkert andre der er bedre men det her kan jeg bruge hehehe.

God søndag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg nu skal til at klippe alle mine frække hjemmevideoer sammen af piger fra hele verden, i alle "farver" :D:D:D  ja jeg rejser meget rundt !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som overskriften siger, er der nogen som kan anbefale et Windows program som kan redigere videoklip.

Altså forkorte eller forlænge videoklip.

 

På forhånd tak.

 

når du har fundet pogrammet der kan forlænge et video klip høre jeg gerne om der :D det vil jeg tit kunne bruge i stedet fir at optage 2 timer så blot optage 5 min og så forlænge det :D 

ej spøg tilside movie maker er fint til småvideoer og privat brug og den store fordel er at det er gratis.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

når du har fundet pogrammet der kan forlænge et video klip høre jeg gerne om der :D det vil jeg tit kunne bruge i stedet fir at optage 2 timer så blot optage 5 min og så forlænge det :D 

ej spøg tilside movie maker er fint til småvideoer og privat brug og den store fordel er at det er gratis.

 

Hmmm... den vil ikke godtage filen. Det er en .flv fil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv evt at hente den videoplayer der hedder vlc den kan aftorte filen i enderne men ikke klippe midt i filen

alter aktivt er at downloade prøve kopien af ex Adobe premiere som er et Pro redigeringspogram til video

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv evt at hente den videoplayer der hedder vlc den kan aftorte filen i enderne men ikke klippe midt i filen

alter aktivt er at downloade prøve kopien af ex Adobe premiere som er et Pro redigeringspogram til video

Hejsa

Det er faktisk den afspiller som jeg bruger til at se film på, men jeg synes ikke at jeg kunne finde en redigerings funktion... kan du guide mig ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...