GM 0 Skrevet 11. September, 2015 HejHvor gammel skal en kvinde være for at må sælge sig selv? 18? 21? Tænker der måske er andre regler når det er købesex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 11. September, 2015 Hun skal være 21 år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. September, 2015 Hun skal være 21 år Hvor står det henne, dokumentation venligst, takVenligst Landsbytossen - nu med smart-phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 Hun skal være 21 år Det er ikke korrekt Jannie. I Danmark er grænsen 18 år. Det vil sige at man skal være 18 år for at sælge sex. Læs mere her: http://www.faktalink.dk/titelliste/prostitution/lovgivning-om-prostitution Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 11. September, 2015 For at du lovligt kan registrere dig i branchen, skal du være fyldt 21 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 11. September, 2015 Det kan give problemer for klinikker mm at have en under 21 til at arbejde på stedet. Spørg selv på stedet, når i besøger det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. September, 2015 Det kan give problemer for klinikker mm at have en under 21 til at arbejde på stedet. Spørg selv på stedet, når i besøger detHjemmelavede regler kan vi ikke bruge til noget. Kun de lovbestemte.Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 11. September, 2015 Kære bigdick, hvis skat kommer ud til en klinik/privat diskret og møder en pige der kun er 18-20 år, så er det ikke længere "hjemmelavede" regler. Længere er den såmænd ikke. Du kan altid lyve om din alder, men det ændre ikke på hvad myndighederne opfatter ved dit sygesikring.Jeg vil forlade debatten her, jeg skrev for at oplyse. Hav' en knald'tastisk dag derude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2015 (edited) FEJL Redigeret 11. September, 2015 af troldmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 11. September, 2015 Denne debat har været der flere gange. Man skal være 18 år - både som "prøvet" og på bordel.Det blev vidst ændret i 2012... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 11. September, 2015 Det kan give problemer for klinikker mm at have en under 21 til at arbejde på stedet. Spørg selv på stedet, når i besøger detSådan har det altid været ja... Indtil for noget tid siden. Kan ikke huske, hvor længe siden det er, at det blev lavet om. Men du må, efter at loven (tror det er paragraffen om opfordring til prostitution) blev lavet om, gerne arbejde på klinik, fra du er er fyldt 18 år. En venlig sjæl kan måske lige smide linket til den ændring? Vi har haft det op at vende før et par gange. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 11. September, 2015 Jannie < det er altså noget sludder - reglerne blev lavet om for et par år siden, og idag skal man blot være fyldt 18 år for at sælge sex lovligt, uanset om man arbejder freelance eller gennem klinik/ bureauSå de regler du referer til er forældede 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 11. September, 2015 Okay, nu leger vi vist papagøjer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. September, 2015 (edited) BD: Der er vel ingen grund til at spille smart Hverken dig, eller jeg kender til reglerne på klinikkerne. Nej jeg er for så vidt enig i citatet. Jeg bad kun om den officielle dokumentation som Jannie åbenbart bevidst valgte fra, eller ikke magter at fremlægge.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 11. September, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 11. September, 2015 Den var ihvertfald oppe at vende i den her tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/19009-lovændring-1-juli-2013-nu-mulighed-for-18-årige-på-bordellerne/?page=1I tråden er der et link til straffelovsudvalgets betænkning, og der i kan man finde begrundelsen for at sænke aldersgrænsen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 11. September, 2015 Nej jeg er for så vidt enig i citatet. Jeg bad kun om den officielle dokumentation som Jannie åbenbart bevidst valgte fra, eller ikke magter at fremlægge.Venligst Landsbytossen - nu med tablet jeg sidder på arbejde, og hvis du så desperat gerne vil have dokumentation, så Google det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 11. September, 2015 Reglerne var sådan dengang jeg startede i branchen for 2,5 år siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 11. September, 2015 Reglerne var sådan dengang jeg startede i branchen for 2,5 år sidenJa, og du svarede jo også kun for at være behjælpsom Der er stadig mange i branchen, som slet ikke har opdaget, at det er lavet om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 11. September, 2015 Ja, og du svarede jo også kun for at være behjælpsom Der er stadig mange i branchen, som slet ikke har opdaget, at det er lavet om. ja, men ikke alle der opfatter ting som hjælp 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2015 ja, men ikke alle der opfatter ting som hjælp sjovt nok er de største nydere ofte de mest indædte modstandere. De må have en frygtelig intern konflikt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 11. September, 2015 jeg sidder på arbejde, og hvis du så desperat gerne vil have dokumentation, så Google det Man kan ikke goolge love der ikke findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 11. September, 2015 (edited) ja, men ikke alle der opfatter ting som hjælp Forkert oplysning er værre end ingen oplysning. Det kan aldrig være nogen hjælp. Aldersgrænsen blev med virkning fra 1. juli 2013 nedsat til 18 år ved § 1, nr. 21, i lov nr. 633 af 12. juni 2013 om ændring af straffeloven og andre love.Den aktuelle aldersgrænse på 18 år fremgår nu af straffelovens § 224. Redigeret 11. September, 2015 af Good Fun 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 11. September, 2015 (edited) For at du lovligt kan registrere dig i branchen, skal du være fyldt 21Nej Jannie"21 års bestemmelsen" har været fjernet fra Straffeloven i snart mange år nu.Og vi har skrevet og linket er utal af gange i mindst en håndfuld tråde her på Eroguide.dk Redigeret 11. September, 2015 af McQueen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 11. September, 2015 McQueenIkke i "mange" år, men i 2 år, 2 måneder og 11 dage.GF 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2015 McQueenIkke i "mange" år, men i 2 år, 2 måneder og 11 dage.GF1, 2, mange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg