Hop til indhold
GM

Aldersgrænse for prositution?

Recommended Posts

Hej

Hvor gammel skal en kvinde være for at må sælge sig selv? 18? 21? Tænker der måske er andre regler når det er købesex?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skal være 21 år ;-)

Hvor står det henne, dokumentation venligst, tak

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan give problemer for klinikker mm at have en under 21 til at arbejde på stedet. Spørg selv på stedet, når i besøger det

Hjemmelavede regler kan vi ikke bruge til noget. Kun de lovbestemte.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære bigdick, hvis skat kommer ud til en klinik/privat diskret og møder en pige der kun er 18-20 år, så er det ikke længere "hjemmelavede" regler. Længere er den såmænd ikke. Du kan altid lyve om din alder, men det ændre ikke på hvad myndighederne opfatter ved dit sygesikring.

Jeg vil forlade debatten her, jeg skrev for at oplyse. Hav' en knald'tastisk dag derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan give problemer for klinikker mm at have en under 21 til at arbejde på stedet. Spørg selv på stedet, når i besøger det

Sådan har det altid været ja... Indtil for noget tid siden. Kan ikke huske, hvor længe siden det er, at det blev lavet om. Men du må, efter at loven (tror det er paragraffen om opfordring til prostitution) blev lavet om, gerne arbejde på klinik, fra du er er fyldt 18 år. :) En venlig sjæl kan måske lige smide linket til den ændring? Vi har haft det op at vende før et par gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jannie < det er altså noget sludder - reglerne blev lavet om for et par år siden, og idag skal man blot være fyldt 18 år for at sælge sex lovligt, uanset om man arbejder freelance eller gennem klinik/ bureau

Så de regler du referer til er forældede ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

BD: Der er vel ingen grund til at spille smart :P 

Hverken dig, eller jeg kender til reglerne på klinikkerne.  

Nej jeg er for så vidt enig i citatet. Jeg bad kun om den officielle dokumentation som Jannie åbenbart bevidst valgte fra, eller ikke magter at fremlægge.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej jeg er for så vidt enig i citatet. Jeg bad kun om den officielle dokumentation som Jannie åbenbart bevidst valgte fra, eller ikke magter at fremlægge.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

jeg sidder på arbejde, og hvis du så desperat gerne vil have dokumentation, så Google det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Reglerne var sådan dengang jeg startede i branchen for 2,5 år siden

Ja, og du svarede jo også kun for at være behjælpsom :) Der er stadig mange i branchen, som slet ikke har opdaget, at det er lavet om. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, og du svarede jo også kun for at være behjælpsom :) Der er stadig mange i branchen, som slet ikke har opdaget, at det er lavet om. :) 

ja, men ikke alle der opfatter ting som hjælp ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

sjovt nok er de største nydere ofte de  mest indædte modstandere. De må have en frygtelig intern konflikt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forkert oplysning er værre end ingen oplysning. Det kan aldrig være nogen hjælp. :-(

Aldersgrænsen blev med virkning fra 1. juli 2013 nedsat til 18 år ved § 1, nr. 21, i lov nr. 633 af 12. juni 2013 om ændring af straffeloven og andre love.

Den aktuelle aldersgrænse på 18 år fremgår nu af straffelovens § 224.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at du lovligt kan registrere dig i branchen, skal du være fyldt 21

Nej Jannie

"21 års bestemmelsen" har været fjernet fra Straffeloven i snart mange år nu.

Og vi har skrevet og linket er utal af gange i mindst en håndfuld tråde her på Eroguide.dk

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...