Hop til indhold

Recommended Posts

Kun for at sige, at et besøg hos den skønne Putte i  Ahorngade 1 absolut er alletiders. Sjældent har jeg mødt en så skøn og fræk moden kvinde. Mums. Skønne bløde babser der elsker at blive kælet. En fræk våd fisse de kan komme i den skønneste sprøjteorgasme, hvis man forstår at bruge fingrene. En blød krop og kvinde der forstår at nyde sex og samtidig give sig god tid.

Kort sagt det skal opleves. Hun får sex stjerner ud af fem mulige -J

Og ja, jeg skal besøge hende igen.

Se mere på www.damernefordig.com

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig i at Putte er noget specielt. For mig er hendes alder et plus - hun prøver af al magt at finde ind til hvad du godt kunne tænke dig - hun har et venligt væsen og stiller sig selv til rådighed med næsten alt - hendes billeder er ægte og hun giver sig ikke ud for mere end hun er - branchen som helhed kunne lære meget af Putte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig med de foregående indlæg. Jeg ved ikke hvor gammel Putte er? Men alderen betyder ikke noget, Hun er helt unik og hun giver det frækkeste sex, jeg længe har oplevet. Så kommer jeg igen? Ja mon ikke -:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med fynbokim....Alder betyder INTET når man får SÅ god sex som hos Putte...Hun er en ENER i branchen....Pas godt på hende drenge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Medmindre at store bryster skal være en del af legen, så synes jeg nu også at June på samme adresse er et besøg værd.

mh.

Klodshans

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...