Hop til indhold

Erfaringer med Frække storbarmede Putte?

Featured Replies

Skrevet

Prøv dog at søge på Ahornsgade, så er der mange tråde kan jeg se og en del med Putte.

God dag til dig

Skrevet

Ja. Putte er afgjort et besøg værd. Skøn og nærværende kvinde, der nyder sex. Og er du til modne kvinder med gode babser og en god røv, så er det bare at komme afsted.

Glæder mig allerede til jeg næste gang skal være sammen med Putte -:)

Skrevet

Helt enig. Putte er helt klart et besøg værd. Hun giver rigtig gode oplevelser. Hun er en god kysser også, hvis du er til sådan noget griseri :)

Skrevet

Jeg har kun besøgt Putte en gang for en måneds tid siden, men jeg kan helt istemme anbefalingerne ovenfor. Herlige bryster og meget livlig og nærværende. Da jeg først havde fornøjet mig (og hende) i hendes nedre regioner blev det min tur, og jeg skal love for at hun læste min lyster og gjorde ting og sager jeg kun havde oplevet meget sporadisk tidligere i mit lange sex-liv.

Gentagelsesrisikoen er overordentlig stor.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan kun tilslutte mig Gråskæg

Putte er en ENER i branchen! Super dejlige og livlige babser samt en velsmagende våd fisse og stram røv!

Og så kan hun SPRØJTE til den store guldmedalje hvis man er lidt ferm på fingrene ........Sf

Har også haft fornøjelsen at lege med hende og stedest andre piger når de har holdt sexparty........Hold da op hvor er de frække når de gir den gas sammen!......smiler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.