fynbokim 6 Skrevet 11. September, 2015 Kun for at sige, at et besøg hos den skønne Putte i Ahorngade 1 absolut er alletiders. Sjældent har jeg mødt en så skøn og fræk moden kvinde. Mums. Skønne bløde babser der elsker at blive kælet. En fræk våd fisse de kan komme i den skønneste sprøjteorgasme, hvis man forstår at bruge fingrene. En blød krop og kvinde der forstår at nyde sex og samtidig give sig god tid. Kort sagt det skal opleves. Hun får sex stjerner ud af fem mulige -JOg ja, jeg skal besøge hende igen.Se mere på www.damernefordig.com 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 11. September, 2015 Hvor gammel vil du skyde på at hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 11. September, 2015 Er helt enig.Men tilføjer lige at hun også kysser fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 11. September, 2015 Ca. 50 år. Hvor gammel vil du skyde på at hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg 42 Skrevet 11. September, 2015 Jeg kan også henvise til en lige så positiv tråd tidligere på sommeren: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39282-erfaringer-med-frække-storbarmede-putte/#comment-317844 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PILS 0 Skrevet 11. September, 2015 ikke over 25 smiler men smuk og dårlig behandling til mig, lykke til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evigtsøgende 15 Skrevet 12. September, 2015 Jeg er helt enig i at Putte er noget specielt. For mig er hendes alder et plus - hun prøver af al magt at finde ind til hvad du godt kunne tænke dig - hun har et venligt væsen og stiller sig selv til rådighed med næsten alt - hendes billeder er ægte og hun giver sig ikke ud for mere end hun er - branchen som helhed kunne lære meget af Putte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xanaille 58 Skrevet 13. September, 2015 Total unik dame - ikke ung eller slank, men voksen, blød på den gode måde og fantastisk sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynbokim 6 Skrevet 14. September, 2015 Helt enig med de foregående indlæg. Jeg ved ikke hvor gammel Putte er? Men alderen betyder ikke noget, Hun er helt unik og hun giver det frækkeste sex, jeg længe har oplevet. Så kommer jeg igen? Ja mon ikke -:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolves 13 Skrevet 6. Oktober, 2015 Jeg er helt enig med fynbokim....Alder betyder INTET når man får SÅ god sex som hos Putte...Hun er en ENER i branchen....Pas godt på hende drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 6. Oktober, 2015 Medmindre at store bryster skal være en del af legen, så synes jeg nu også at June på samme adresse er et besøg værd.mh.Klodshans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg