Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var der. Fik mere end jeg fortjente. Gav mere end hun forlangte. Jeg glad. Hun glad. Fuglene sang, solen skinnede og Gud så at det var godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der. Fik mere end jeg fortjente. Gav mere end hun forlangte. Jeg glad. Hun glad. Fuglene sang, solen skinnede og Gud så at det var godt.

Hej Bananas.

Ja tænkte det nok du bad om dette. Og du fik som ønsket. Pigen: tænkte. At skrælle en banan, må faktisk være pisse let.

banan.jpg?w=300&h=204

kan i så hygge jer med bananas uden at voldsmadre ham i enden. :lol::lol:

Bananas god aften til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Øhhhhhh...

Kan ikke liiiige se hvad man kan bruge den til. Og der er ikke engang et link.

Plasker, du må altså følge noget bedre med :)

Uden konteksten, ja der kan man ikke bruge det til meget.

Men konteksten er, at Bananas flere gange har skrevet om Bee, efterlyst Bee, mindedes Bee, ønsket sig et gensyn med Bee etc. etc.

Søg lidt herinde, så finder du det nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du om bliver i Ringsted?? Læst andet sted athun vil holde ferie og derefter tage til København??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du om bliver i Ringsted?? Læst andet sted athun vil holde ferie og derefter tage til København??

Om hun bliver i Ringsted - undskyld fejl !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skrider fredag. Siden ved hun ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skrider fredag. Siden ved hun ikke.

Det var da dårligt nyt, håber hun vil fortælle hvad der skal ske fremover - hende kan vi ikke undvære :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ringede til http://www.thantawan-massage.dk/ idag og ville lave aftale med Bee. Fik at vide at hun ikke var på job idag og hun havde stoppet. STORT savn fra min side :o(

Håber at vi "brødre" kan finde Bee, når og hvis hun vender tilbage - hun er da bare skøn, kan godt forstå at i "gamle" har savnet hende.

"Mama" nævnte at der nu var 4 piger at vælge imellem i Ringsted - ja, der skal mange til at erstatte Bee - måske skal man prøve, kunne jo være at Bee har lært fra sig??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...