Hop til indhold
Bundstokken

Ignorering

Recommended Posts

På det hos nogen stærkt forhadte facebook har man en meget effektiv 'ignorer'-funktion, som medfører at når man sætter en person på 'ignorer' kan man ikke se vedkommendes profil, kommentarer eller strenge vedkommende har startet - og den ignorerede kan heller ikke se den ignorerendes profil - de eksisterer ikke for hinanden.

I dette forum kan man også sætte en profil på 'ignorer' , men det er kun opslagene man ikke kan se, profilen og strengene profilen har startet kan man stadig se. 

Jeg synes det kunne være rigtig rart hvis 'ignorer'-funktionen her på EG var ligeså gennemgribende som på fb, var det en mulighed at indføre dette ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mennesket har en indbygget ignorer funktion :)

Hvis du ikke ved hvordan den virker, så prøv at lukke øjnene, så skulle den være der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mennesket har en indbygget ignorer funktion :)

Hvis du ikke ved hvordan den virker, så prøv at lukke øjnene, så skulle den være der :)

Jeg er ikke så god til selektiv øjenlukning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det hos nogen stærkt forhadte facebook har man en meget effektiv 'ignorer'-funktion, som medfører at når man sætter en person på 'ignorer' kan man ikke se vedkommendes profil, kommentarer eller strenge vedkommende har startet - og den ignorerede kan heller ikke se den ignorerendes profil - de eksisterer ikke for hinanden.

I dette forum kan man også sætte en profil på 'ignorer' , men det er kun opslagene man ikke kan se, profilen og strengene profilen har startet kan man stadig se. 

Jeg synes det kunne være rigtig rart hvis 'ignorer'-funktionen her på EG var ligeså gennemgribende som på fb, var det en mulighed at indføre dette ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken

du kan jo bare lade vær med at læse det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ved Gud svært, når man er en nysgerrig sjæl. :D

Så er en ignorer funktion nok ikke noget for dig :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På det hos nogen stærkt forhadte facebook har man en meget effektiv 'ignorer'-funktion, som medfører at når man sætter en person på 'ignorer' kan man ikke se vedkommendes profil, kommentarer eller strenge vedkommende har startet - og den ignorerede kan heller ikke se den ignorerendes profil - de eksisterer ikke for hinanden.

I dette forum kan man også sætte en profil på 'ignorer' , men det er kun opslagene man ikke kan se, profilen og strengene profilen har startet kan man stadig se. 

Jeg synes det kunne være rigtig rart hvis 'ignorer'-funktionen her på EG var ligeså gennemgribende som på fb, var det en mulighed at indføre dette ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Er det det fremhævede virkelig så stort et problem for dig, at du ikke kan abstrahere fra det, men ligefrem mener at admin skal bruge tid/penge på at få rettet noget som efter min bedste overbevisning kun er interessant for et fåtal af brugere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På det hos nogen stærkt forhadte facebook har man en meget effektiv 'ignorer'-funktion, som medfører at når man sætter en person på 'ignorer' kan man ikke se vedkommendes profil, kommentarer eller strenge vedkommende har startet - og den ignorerede kan heller ikke se den ignorerendes profil - de eksisterer ikke for hinanden.

I dette forum kan man også sætte en profil på 'ignorer' , men det er kun opslagene man ikke kan se, profilen og strengene profilen har startet kan man stadig se. 

Jeg synes det kunne være rigtig rart hvis 'ignorer'-funktionen her på EG var ligeså gennemgribende som på fb, var det en mulighed at indføre dette ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Den perfekte ignore funktion må da være at du ikke kan se noget somhelst om den som du har valgt at ignore, men at vedkommende som du ignore ikke kan se at han/hun er sat på ignore. Forstil dig hvor irriterende det må være at sende en virkelig slem sviner, også aldrig få noget response. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den perfekte ignore funktion må da være at du ikke kan se noget somhelst om den som du har valgt at ignore, men at vedkommende som du ignore ikke kan se at han/hun er sat på ignore. Forstil dig hvor irriterende det må være at sende en virkelig slem sviner, også aldrig få noget response. :-D

Ligesom der i virkelighedens verden kan findes personager hvis blotte nærvær kan bibringe én et så voldsomt ubehag at man er nødt til at fjerne sig så man ikke mindes om deres eksistens - kan der jo også herinde være profiler man føler så lidt sympati for og er af så divergerende livssyn med, at man overhovedet ikke ønsker at mindes om deres eksistens - og hvis det så var inden for det muliges kunst at indføre en sådan 'total-ignorering' så ville det måske være en lise for andre end mig :) 

Venligst 

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ligesom der i virkelighedens verden kan findes personager hvis blotte nærvær kan bibringe én et så voldsomt ubehag at man er nødt til at fjerne sig så man ikke mindes om deres eksistens - kan der jo også herinde være profiler man føler så lidt sympati for og er af så divergerende livssyn med, at man overhovedet ikke ønsker at mindes om deres eksistens - og hvis det så var inden for det muliges kunst at indføre en sådan 'total-ignorering' så ville det måske være en lise for andre end mig :) 

Venligst 

Spunsen/Bundstokken

Prøv at læse det jeg skriver igen. Jeg skriver jo netop at DU ikke kan se vendkommende, men at vedkommende kan se og skrive til dig. Du modtager bare ingen beskeder, og afsenderen kan ikke se dette. Med andre ord du ved ikke at den du vælger at ignorer eksister, men vedkommende ved udmærket at du eksister, men får aldrig nogen response ligegyldigt hvor hårdt vedkommende forsøger at kontakte dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvis en profil som jeg har sat til "ignorer" opretter en tråd, så kan jeg ikke se tråden eller tråd starten? 

Undskyld jeg spørger, jeg er ny herinde :)  

Som jeg forstår det kan du sagtens de tråden, men IKKE vedkommendes indlæg.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så hvis en profil som jeg har sat til "ignorer" opretter en tråd, så kan jeg ikke se tråden eller tråd starten? 

Undskyld jeg spørger, jeg er ny herinde :)  

 

Jo, du kan du godt se at vedkommende har skrevet en tråd. Mén der kommer en bjælke frem, hvis du går ind i tråden, hvor der står "You've chosen to ignore content by XXX". Og så er det man får sat sin nysgerrighed på prøve, fordi man kan vælge, om man vil læse det alligevel. 

Det er skide pisse irriterende, at man alligevel kan se hvad røvhulsmenneskerne skriver, fordi man er for nysgerrig! :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, du kan du godt se at vedkommende har skrevet en tråd. Mén der kommer en bjælke frem, hvis du går ind i tråden, hvor der står "You've chosen to ignore content by XXX". Og så er det man får sat sin nysgerrighed på prøve, fordi man kan vælge, om man vil læse det alligevel. 

Det er skide pisse irriterende, at man alligevel kan se hvad røvhulsmenneskerne skriver, fordi man er for nysgerrig! :D

 

Er vi ude i noget avanceret sorte kys? :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstår det kan du sagtens de tråden, men IKKE vedkommendes indlæg.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Det bliver trial by error :)  

Så må jeg se hvad der sker...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

 

Undskyld jeg spørger, jeg er ny herinde :)  

 

Jamen så velkommen til... Synes nu heller ikke, at jeg har set dig før 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...