Hop til indhold

Ignorering

Featured Replies

Skrevet

På det hos nogen stærkt forhadte facebook har man en meget effektiv 'ignorer'-funktion, som medfører at når man sætter en person på 'ignorer' kan man ikke se vedkommendes profil, kommentarer eller strenge vedkommende har startet - og den ignorerede kan heller ikke se den ignorerendes profil - de eksisterer ikke for hinanden.

I dette forum kan man også sætte en profil på 'ignorer' , men det er kun opslagene man ikke kan se, profilen og strengene profilen har startet kan man stadig se. 

Jeg synes det kunne være rigtig rart hvis 'ignorer'-funktionen her på EG var ligeså gennemgribende som på fb, var det en mulighed at indføre dette ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Skrevet

Mennesket har en indbygget ignorer funktion :)

Hvis du ikke ved hvordan den virker, så prøv at lukke øjnene, så skulle den være der :)

Skrevet
  • Author

Mennesket har en indbygget ignorer funktion :)

Hvis du ikke ved hvordan den virker, så prøv at lukke øjnene, så skulle den være der :)

Jeg er ikke så god til selektiv øjenlukning :) 

Skrevet

På det hos nogen stærkt forhadte facebook har man en meget effektiv 'ignorer'-funktion, som medfører at når man sætter en person på 'ignorer' kan man ikke se vedkommendes profil, kommentarer eller strenge vedkommende har startet - og den ignorerede kan heller ikke se den ignorerendes profil - de eksisterer ikke for hinanden.

I dette forum kan man også sætte en profil på 'ignorer' , men det er kun opslagene man ikke kan se, profilen og strengene profilen har startet kan man stadig se. 

Jeg synes det kunne være rigtig rart hvis 'ignorer'-funktionen her på EG var ligeså gennemgribende som på fb, var det en mulighed at indføre dette ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken

du kan jo bare lade vær med at læse det

Skrevet

du kan jo bare lade vær med at læse det

Det er ved Gud svært, når man er en nysgerrig sjæl. :D

Skrevet

Det er ved Gud svært, når man er en nysgerrig sjæl. :D

Så er en ignorer funktion nok ikke noget for dig :grin:

Skrevet

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Er det det fremhævede virkelig så stort et problem for dig, at du ikke kan abstrahere fra det, men ligefrem mener at admin skal bruge tid/penge på at få rettet noget som efter min bedste overbevisning kun er interessant for et fåtal af brugere.

Skrevet

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Den perfekte ignore funktion må da være at du ikke kan se noget somhelst om den som du har valgt at ignore, men at vedkommende som du ignore ikke kan se at han/hun er sat på ignore. Forstil dig hvor irriterende det må være at sende en virkelig slem sviner, også aldrig få noget response. :-D

Skrevet
  • Author

Den perfekte ignore funktion må da være at du ikke kan se noget somhelst om den som du har valgt at ignore, men at vedkommende som du ignore ikke kan se at han/hun er sat på ignore. Forstil dig hvor irriterende det må være at sende en virkelig slem sviner, også aldrig få noget response. :-D

Ligesom der i virkelighedens verden kan findes personager hvis blotte nærvær kan bibringe én et så voldsomt ubehag at man er nødt til at fjerne sig så man ikke mindes om deres eksistens - kan der jo også herinde være profiler man føler så lidt sympati for og er af så divergerende livssyn med, at man overhovedet ikke ønsker at mindes om deres eksistens - og hvis det så var inden for det muliges kunst at indføre en sådan 'total-ignorering' så ville det måske være en lise for andre end mig :) 

Venligst 

Spunsen/Bundstokken

Skrevet

det ville også være dejligt, hvis ignore virkede på chatten :D

Skrevet

Ligesom der i virkelighedens verden kan findes personager hvis blotte nærvær kan bibringe én et så voldsomt ubehag at man er nødt til at fjerne sig så man ikke mindes om deres eksistens - kan der jo også herinde være profiler man føler så lidt sympati for og er af så divergerende livssyn med, at man overhovedet ikke ønsker at mindes om deres eksistens - og hvis det så var inden for det muliges kunst at indføre en sådan 'total-ignorering' så ville det måske være en lise for andre end mig :) 

Venligst 

Spunsen/Bundstokken

Prøv at læse det jeg skriver igen. Jeg skriver jo netop at DU ikke kan se vendkommende, men at vedkommende kan se og skrive til dig. Du modtager bare ingen beskeder, og afsenderen kan ikke se dette. Med andre ord du ved ikke at den du vælger at ignorer eksister, men vedkommende ved udmærket at du eksister, men får aldrig nogen response ligegyldigt hvor hårdt vedkommende forsøger at kontakte dig.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så hvis en profil som jeg har sat til "ignorer" opretter en tråd, så kan jeg ikke se tråden eller tråd starten? 

Undskyld jeg spørger, jeg er ny herinde :)  

Skrevet

Så hvis en profil som jeg har sat til "ignorer" opretter en tråd, så kan jeg ikke se tråden eller tråd starten? 

Som jeg forstår det kan du sagtens de tråden, men IKKE vedkommendes indlæg.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Skrevet

Jo, du kan du godt se at vedkommende har skrevet en tråd. Mén der kommer en bjælke frem, hvis du går ind i tråden, hvor der står "You've chosen to ignore content by XXX". Og så er det man får sat sin nysgerrighed på prøve, fordi man kan vælge, om man vil læse det alligevel. 

Det er skide pisse irriterende, at man alligevel kan se hvad røvhulsmenneskerne skriver, fordi man er for nysgerrig! :D

Redigeret af Bly

Skrevet

Jo, du kan du godt se at vedkommende har skrevet en tråd. Mén der kommer en bjælke frem, hvis du går ind i tråden, hvor der står "You've chosen to ignore content by XXX". Og så er det man får sat sin nysgerrighed på prøve, fordi man kan vælge, om man vil læse det alligevel. 

Det er skide pisse irriterende, at man alligevel kan se hvad røvhulsmenneskerne skriver, fordi man er for nysgerrig! :D

Er vi ude i noget avanceret sorte kys? :D 

Skrevet

Er vi ude i noget avanceret sorte kys? :D 

Nej! :lol: 

Skrevet

Som jeg forstår det kan du sagtens de tråden, men IKKE vedkommendes indlæg.

Venligst Landsbytossen - nu emd smart-phone

Det bliver trial by error :)  

Så må jeg se hvad der sker...  

Skrevet

Jamen så velkommen til... Synes nu heller ikke, at jeg har set dig før 8-)

Skrevet

holstebronx: du ny - 3041 indlæg.

Krølle Bølle: mig 1103 - er jeg  så undermåler!

:-D

Redigeret af Krølle Bølle

Skrevet

holstebronx: du ny - 3041 indlæg.

Krølle Bølle: mig 1103 - er jeg  så undermåler!

:-D

Ja, sådan ca. :D:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.