Hop til indhold
Fotojylland

Nanna ved Randers.

Recommended Posts

Er det NannaK som også er bruger herinde der snakkes om i denne tråd?

Det er nærmest en sygdom herinde :D folk er ikke så gode til at være konkrete.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nærmest en sygdom herinde :D folk er ikke så gode til at være konkrete.

nej, desværre
hvordan så hun ud?.... hun havde bryster..... måske ved jeg hvem du taler om.... :P

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Anmeldelser her er et utroligt vigtigt værktøj for mig, når jeg skal besøge piger. Som udgangspunkt er jeg aldrig blevet skuffet, hvis jeg har besøgt en pige på grundlag af en anmeldelse, af en pålidelig skribent med en del indlæg. Så det er lige så vigtigt hvis hun levere super god service.

Jeg respektere aldrig den slags, da jeg ikke overtræder nogle love eller oplyser mit handle. Anser det derfor som min pligt, at oplyse andre om gode som dårlige oplevelser.

Det er det idegrundlaget med siden bygger på.

Hvad nu hvis du besøger en virkelig skøn pige, der ikke ønsker anmeldelser og så kan du vælge mellem at skrive den skide anmeldelse og så aldrig besøge hende igen eller fortsætte dine lege med hende lang tid fremover? 
Jeg vælger at tro at så mange respektere mit ønske om ikke at anmelde mig, til dels, fordi de godt kan li mig og måske vil besøge mig igen :)

Ja du har "ret" til at skrive en anmeldelse hvis du vil, men hvorfor ikke bare respektere pigens ønske? Dét fatter jeg ikke....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er der jo mange aspekter i - jeg er aldrig blevet bedt om ikke at lave anmeldelser og spørger heller ikke. I øvrigt vil det være umuligt, at håndhæve et forbud hvis pigen ikke kender mit handle og det oplyser jeg aldrig...Disker hun op med en gratis sutter og direkte spørger mig, vil jeg dog overveje - hæhæ ;-)

Man skal bruge pigerne til det de er beregnet til - alt andet ender i langt langt de fleste tilfælde mere problematisk end godt er.

Tænk hvis den tendens breder sig, at pigerne ikke ønsker anmeldelser. Siden her mister sin berettigelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...