Hop til indhold
Fotojylland

Nanna ved Randers.

Recommended Posts

Smuk pige med en dejlig personlighed. Bliver helt hoaaar ved tanken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, DJX. Hun ser absolut spændende ud. Kan man evt. lokke en anmeldelse ud af dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nanna selv har skrevet til mig, og fortalt, at hun ikke ønskede anmeldelser af hende. Jeg tager chancen, for hun virker til at være en sød pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nanna selv har skrevet til mig, og fortalt, at hun ikke ønskede anmeldelser af hende. Jeg tager chancen, for hun virker til at være en sød pige :)

Tag du rolig den chance! Bedre start på weekenden kan man hvis ikke få ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok at hun ikke ønsker anmeldelser. Men er hun ovre i GFE-genren? Står intet i hendes annonce om kys. Superfransk eller ej er heller ikke nævnt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok at hun ikke ønsker anmeldelser. Men er hun ovre i GFE-genren? Står intet i hendes annonce om kys. Superfransk eller ej er heller ikke nævnt.

skriv en SMS til hende og spørg er sikker på at hvis man skriver i en pæn og sober tone så svare hun gerne tilbage :)

Redigeret af Slaven_Randers
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok at hun ikke ønsker anmeldelser. Men er hun ovre i GFE-genren? Står intet i hendes annonce om kys. Superfransk eller ej er heller ikke nævnt.

Hun skrev til mig, at det var med kys, superfransk og flere udløsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Sig mig engang Fotojylland; Oplyser du pigerne om dit handle herinde inden du besøger dem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig engang Fotojylland; Oplyser du pigerne om dit handle herinde inden du besøger dem ?

Ikke forstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nanna har skrevet til dig hun ikke ønsker anmeldelser. Sikke da noget pjat. Kom af sted og få lavet den anmeldelse. Du overtræder ingen regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nanna har skrevet til dig hun ikke ønsker anmeldelser. Sikke da noget pjat. Kom af sted og få lavet den anmeldelse. Du overtræder ingen regler.

Hun er bruger herinde, og så min tråd. Hun skrev, at de kunder hun havde haft, havde hun bedt om ikke at lave en anmeldelse. 

Men jeg skal nok tage afsted, når det lige passer ind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Okay, har du spekuleret over eller spurgt hende, hvorfor hun ikke ønsker anmeldelser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Okay, har du spekuleret over eller spurgt hende, hvorfor hun ikke ønsker anmeldelser ?

 

Det er da så uendelig ligegyldigt, hvis ikke hun ønsker anmeldelser, så er det sådan det er. Så kan man kun håbe, at I respektere hendes ønske! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Bestemt ikke - hvis det er fordi hun levere elendig service er det utroligt vigtigt vi får det frem i en anmeldelse her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nanna har skrevet til dig hun ikke ønsker anmeldelser. Sikke da noget pjat. Kom af sted og få lavet den anmeldelse. Du overtræder ingen regler.

 

Det er da så uendelig ligegyldigt, hvis ikke hun ønsker anmeldelser, så er det sådan det er. Så kan man kun håbe, at I respektere hendes ønske! 

Jeg synes godt nok man skal respektere hendes ønske. Mange herinde kan jo gemme sig og ja jeg taler af erfaring når jeg siger og tror, at når en glædespige afviser en kunde, så bliver nogle mænd fornærmede og vil hævne sig. Man skal ikke tro på alle de anmeldelser herinde. Hvem ved hvad der er sandt og hvad der er falsk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bestemt ikke - hvis det er fordi hun levere elendig service er det utroligt vigtigt vi får det frem i en anmeldelse her

I så fald, så kommer det nok frem uanset hvad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Anmeldelser her er et utroligt vigtigt værktøj for mig, når jeg skal besøge piger. Som udgangspunkt er jeg aldrig blevet skuffet, hvis jeg har besøgt en pige på grundlag af en anmeldelse, af en pålidelig skribent med en del indlæg. Så det er lige så vigtigt hvis hun levere super god service.

Jeg respektere aldrig den slags, da jeg ikke overtræder nogle love eller oplyser mit handle. Anser det derfor som min pligt, at oplyse andre om gode som dårlige oplevelser.

Det er det idegrundlaget med siden bygger på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er da ikke ret meget mand, hvis man ikke engang vil stå ved ens handle, men skal være 100% annoym for at turde sige sin mening? 

Redigeret af DETH
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Du må kalde mig lige hvad du vil, men jeg skal ikke have alle mulige fjolser til at rende rundt, i mit handle, og opføre sig som svin over for pigerne.

Alle ville kunne rive kondomet i stykker, slå pigen, røve hende penge og bagefter siger mit handle er DETH. Eller bare presse pigen ved først at oplyse ens handle.

Det er forkert at oplyse handle før som efter.

 

Har sagt det før: Er der nogen der møder op og bruger mit handle; Smid idioten ud, piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må kalde mig lige hvad du vil, men jeg skal ikke have alle mulige fjolser til at rende rundt, i mit handle, og opføre sig som svin over for pigerne.

Alle ville kunne rive kondomet i stykker, slå pigen, røve hende penge og bagefter siger mit handle er DETH. Eller bare presse pigen ved først at oplyse ens handle.

Det er forkert at oplyse handle før som efter.

 

Har sagt det før: Er der nogen der møder op og bruger mit handle; Smid idioten ud, piger

Har aldrig haft brug for at ligge skjul på hverken mit handle, eller rigtige navn når jeg er på pigebesøg. Gensidig respekt og alt det der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må anmode om at man ikke anvender efterlysninger til generel debat det har vi et forum til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestemt ikke - hvis det er fordi hun levere elendig service er det utroligt vigtigt vi får det frem i en anmeldelse her

Er det NannaK som også er bruger herinde der snakkes om i denne tråd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...