Highlow 451 Skrevet 8. Februar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, den 7/2/2017 at 12:46: Alle helt og aldeles vidunderlige... God smag IV - smag kan måske ikke diskuteres, men jeg er enig med dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 12. Marts, 2017 I am the Starlight. En showstopper fra musicalen Starlight Express, komponeret af Andrew Lloyd-Webber, en herre med en meget stor produktion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 12. Marts, 2017 The Moody Blues Ingen gruppe har betydet mere for min musikalske smag. Den måde, de har bygget bro mellem de store klassiske komponister og den moderne rock, er helt fantastisk og uden sidestykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 19. Marts, 2017 Der er nok mange, der tænker på filmen Ghost, når de hører denne her. The Righteuos Brothers var ikke brødre, men deres stemmer passede godt sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 8. April, 2017 Her kan man lære nogle beskrivende adjektiver. En sang af Faith Hill, som jeg ikke synes minder om nogen anden sang, jeg kender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. April, 2017 @holstebronx med sine vestjyske venner ? ? ? ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. April, 2017 @an2n Aner ikke hvor du har det fra, jeg kan hverken synge eller spille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 8. April, 2017 (edited) Fran skrev, den 3/9/2015 at 15:23: Men der er enkelte som jeg er vild med fra første færd, og hvor det holder sig. jeg er helt vild med denne, har altid været, og er stadig.. rytmen, teksten og anvendelsesmulighederne... suk.. https://www.youtube.com/watch?v=68IFfpJNLUs jeg ved ikke hvordan man sætter video ind så i får bare linket og så er der denne her som kan give mig en udefinerbar følelsesknude i maven Redigeret 8. April, 2017 af aaisha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 8. April, 2017 Dejlig sang, fra en dejlig tid, med masser af dejlige... Lidt frankofil er man vel altid. Han kan bare et eller andet, ham Lionel... Lidt klassisk fra øst... Metal fra norges land, incl. en fin lille "ofring" af den stakkels Monica Bråthen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cilje 45 Skrevet 12. April, 2017 Fran skrev, den 3/9/2015 at 15:23: Jeg har det sådan med musik at der noget jeg finder glæde ved allerede første gang jeg hører det, mens der er andet som jeg først kan lide når jeg har hørt det nogle gange. De numre jeg falder for fra starten, fænger mig som regel mindre efter et stykke tid. De bliver ligesom slidt. Men der er enkelte som jeg er vild med fra første færd, og hvor det holder sig. Det gælder for denne her. Teksten er underlig, og melodien er ikke særlig kompliceret. Men Mark Knopfler er en dygtig guitarist. Det er de fleste vist enige i, og musikarrangementet er godt lavet. Jeg foretrækker at lytte til den med hovedtelefoner. Så kommer slagtøjet til sin ret. Orgasme-stemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 16. April, 2017 Elvis Presley (1935-77), the king of rock. Dette hit er fra 1956, meget tidligt i Elvis' karriere. Det scorede ikke højt på hitlisterne. Han var ikke var slået rigtig igennem endnu. 1958 og de følgende år fik han den ene topplacering efter den anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 10. Maj, 2017 Og nu til noget helt andet. Franz Schubert (1797-1828) blev kun 31 år, og døde for over 200 år siden. Hans musik har vi heldigvis stadig. Her er hans Impromptu, opus 90 i fortolkning af Arthur Rubinstein (1887-1982), der til gengæld levede temmelig længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 10. Maj, 2017 I denne kolde Maj kan man godt bruge noget at varme sig på. Ofra Haza er et godt bud med hendes blanding af mellemøstlig og vestlig musik. Nyd det og mærk varmen fra mellemøsten. https://www.youtube.com/watch?v=ZRnzTTYk7_Q 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 1. Juli, 2017 Herlig politisk ukorrekt musikvideo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 18. Juli, 2017 Denne sang havde nogle år på bagen, før Neil Diamond afslørede at Sweet Caroline er Caroline Kennedy. Caroline Kennedy var USA's ambassadør i Japan 2013-17. Ellers er hun ikke så kendt. Hendes far er derimod meget omtalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg