Hop til indhold
Gæst

RUGÅRDSVEJ 242, ODENSE

Recommended Posts

     Svar til Sam og den Lange

Jeg har altid betragtet Susies sted som det bedste  på fyn men med den behandling som jeg har fået her på det sidste er det slut med at besøge dem . Når man får at vide at de ikke gider at svare på spørgsmål om hvem der er på arbejde og hvem man kan få så synes jeg det er dårlig behandling. Sidst jeg skrev fik jeg at vide at det ikke var et rådgivnings kontor og jeg bare kunne finde et andet sted , det synes jeg bare ikke man kan gøre over for en ellers trofast kunde .

Så derfor kære venner tænk jer om inden i lægger jer på briksen.

Mvh. ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig med dig ARA. 

Elendig service man oplever - faktisk synes jeg at det har stået på i længere tid end fra da de rykkede til Odense. 

Efter mit skriv herinde, så har man kontaktet mig og forsøgt at forklare at de mente jeg havde booket og at jeg spærrede for en anden kunde, hvilket jeg afviste. Man booker da ikke når man spørger om de har tid ledig omkring kl 11.30 og efterfølgende, i nummer 2 besked spørger hvem man kan få. 

Undskyldningen var så at de ikke forstår og skriver særlig godt dansk.. Seriøst, hvis det var problemet så ansæt dog en som forstår og kan udtrykke sig på dansk. 

Jeg sætter ikke min ben i deres forretning. 

I deres sidste besked idag spurgte man til hvem jeg var så de kunne ligge mig ind i deres database over faste kunder, øh nej tak! Skal sgu ikke registres.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa.

Ja det er jo ærgerligt for jer gutter som føler sig dårligt behandlet og så er det jo ok at i ikke kommer der mere .    jeg har også kommet der lige siden de startede i brylle og kendte dem jo også fra sønderbullevard ...    jeg har så været heldig da jeg ikke har haft sådanne oplevelser ..... eller som man siger man er to om en tango....

Ok, man kan jo også sige at når man komme et sted meget ofte er risikoen for at man løber ind i en dårlig dag større , det kan også ske hos bageren din tandlæge eller andet sted.   så må man jo lige kikke i bakspejlet og gøre op med sig selv at hvis et par dårlige oplevelser kan ødelægge 50 gode så har man måske kalkuleret forkert..

Jeg har ikke været tilfreds med foreksempel den massage jeg fik af den spanske pige, men derfor kommer jeg stadig hos patty og suisi ,   og det har altid været super .

 

NÅ god aften . 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med dig i meget af det du skriver [ afløbsrenser] men det kan ikke være rigtigt at man bare for at vide de ikke gider svare når man stiller et konkret spørgsmål ang. deres butik og at det ikke er et rådgivningskontor og man for øvrigt bare kan finde et andet sted

Mvh. ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle her ind på denne tråd.

Nu er der min tur til at skrive.

Den Lang = Du er dygtig til at gætte på hvem som passer telefon. I brylle er det mig som hold styr på telefon, men efter vi flytte til rugårdsvej så der er Patty. Patty er godt nok svar kort og lidt hårdt på denne måde hun svare til kunde. Men kan godt forstår hun har tralv og noget gange både arbejder og svar kunde.

Afløbsrense = Du kendt jo vi godt og du også ved hvordan vi behandler jer som kunde og Patty og Jeg hvordan er vi som godt forstår dansk.

Smooth =  efter jeg har kigge på telefon, det var ikke noget fejl med dig , men først du spørge om har tid kl.11,30 og patty svar ja til og aftale vises. På denne måde hun opfatter som om du har bestille en tid og derefter hun aflyse til de andre. bagefter du spørge hvem er på arbejder, hun svare vi er alle sammen. Hvis du har besøgt os og især med patty 10 - 12 gang hvorfor skriver du ikke om "Hej har patty tid kl.11,30 eller Kan jeg besøge Patty kl.11,30.  Patty er hårdt og hun gør som hun mener. Og som du opfatter til sidste at vi spørg hvem du er fordi normalt hvis du har være end 1 gang hos os ¨så må vi se på gamle telefon hvem er du, men vores nye telefon er ikke gemme derfor kunne vi ikke se. Men omkring register eller dårlige er vi ikke. Og til sidste din fod vil ikke sætte ind hos os , det må du selv om. Vi arbejde her er intet sidder på knæ og tigge om, masser massage sted i må gerne vælge og gå til. Vi som arbejder her , har vi kunde arbejde vi, har vi ingen kunde lukket vi bare.

ARA = Nu må du stop lige med det sammen omkring mig, Jeg har intet med dig at gør, hver gang du skøre (vil være kæreste) med massør siden med A, Anna og Nu Risa eller hvem som helst. Du har kontakte dem private og hver gang et anden galt kontakte du mig, og din ord Hej suisi jeg vil tale med dig. Jeg kendt dig godt, Du har kontakte Risa som privat og du til sidste kunne ikke få fatte i hende så problem kommer jo til mig, suisi og suisi. Vi  kan heller ikke kontakt hende. Og alt i alt du spørge til sidste om du må få massage hos os, vi sagt Ja men kun hos Lizet, Du skrive hvad med andre så svare at desvære vi kan ikke give dig massage eller snakke. Jeg er træt af kunde som blande sådan, selv om jeg er massør det ikke betyder alle kunde skal jeg behandling, Jeg må gerne bestemt og vælge også.  en gange som jeg svare til dig jeg er ikke rådgiver som når du har problem du vil kommer og snakke med. Der det ikke første gang. Jeg give chance til kun 2 gange den 3 er slutte. Og du selv sige masser massage sted og må du også selvom vælge og gå til. Her hos os er nok mange kunde som komme og søde og respekt.

Sam = Godt nok langt tid siden jeg har set dig, jeg har jo være langt tid i Thailand, og nu vi flytte til Rugårdsvej er meget nemme for dig at kommer med bus. Busstopsted står lige foran døren

 

Kære alle kunde, når i ringe eller vil bestille en tid, på telefon er Patty som svare og skrive med, kan godt være kort svar og lidt hårdt som en sten, men vores massage og service er med et smide. Hos os lige nu er KUN Patty og Suisi plus Lizet, Og når i fine tid og hvem i vil få massage af skrive direkte i sted for gemme og leg, hele dage og 1000 sms og afslutte med vender tilbage. Vi har travl og vi prøve om alle kan være med. For  mig er nok et par kunde om dagen men Patty som komme langt fra vil hun ønsker og arbejder.

Håber i forstår og hvem har problem kan kontakte mig direkte her på ind Box. Vi har ikke tid til at diskuter med, men alt i alt Jeg kan ikke bare kigge uden at gør noget. Mange kunde synes bare at vi ikke huske, desværre jeg huske alt, opleve rigtig mange gange at kunde sur og skrive dårlig om os og vil aldrig komme besøge os mere. men til sidst komme jo alligevel (nok med en anden nummer) men ansigt skifte jo ikke og vi huske godt.

God halloween alle samme.

Knus Suisi

Redigeret af Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tror jeg da godt nok Susie har fået noget galt i halsen , når hun begynder med alle de beskyldninger som hun her fremsætter må det være fordi hun føler sig trængt. At jeg skriver om hun har tid til  at snakke. var det da kun venskabeligt ment , og hun har for øvrigt selv bedt om en samtale ang. Lizet da jeg har en del jeg kan fortælle om hende , og det er også bagrunden for at jeg ikke ønsker hende som massør . Hvis det er Patty der svare når man skriver til dig Susie var det måske en ide at hun fortalte det, det kunne måske forhindre visse misforståelser.

Mvh. ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smooth =  efter jeg har kigge på telefon, det var ikke noget fejl med dig , men først du spørge om har tid kl.11,30 og patty svar ja til og aftale vises. På denne måde hun opfatter som om du har bestille en tid og derefter hun aflyse til de andre. bagefter du spørge hvem er på arbejder, hun svare vi er alle sammen. Hvis du har besøgt os og især med patty 10 - 12 gang hvorfor skriver du ikke om "Hej har patty tid kl.11,30 eller Kan jeg besøge Patty kl.11,30.  Patty er hårdt og hun gør som hun mener. Og som du opfatter til sidste at vi spørg hvem du er fordi normalt hvis du har være end 1 gang hos os ¨så må vi se på gamle telefon hvem er du, men vores nye telefon er ikke gemme derfor kunne vi ikke se. Men omkring register eller dårlige er vi ikke. Og til sidste din fod vil ikke sætte ind hos os , det må du selv om. Vi arbejde her er intet sidder på knæ og tigge om, masser massage sted i må gerne vælge og gå til. Vi som arbejder her , har vi kunde arbejde vi, har vi ingen kunde lukket vi bare.


Sikke da en gang vrøvl!

 

Hvis i ikke magter at svare ordentligt og på en pæn måde så er der sgu ikke noget at sige til at jeres sted får færre besøg og dårlige anmeldelser....

Stram op!

Klokken var 9.05 da jeg skrev og spurgte om i havde ledige tid kl. 11.30 - det er ikke en booking.

I svarer : ja det har i.

Lige efter spørger jeg hvem som er på.

I svarer : hvem som er på.

At hun på baggrund af dette aflyser kunder virker helt godnat...Samt at man bliver bedt om at holde sig fra jeres sted - at man ikke er velkommen når man spørger indtil jeres bemanding...

 

MEN det er jeres "virksomhed" - i kan drive den som i vil, det er bare ikke første gang at man bliver svaret hårdt og kontant hvis man ønsker at vide hvem som er på - hvem man kan få.... Er det så underligt at vi gerne vil vide/bestemme hvem vi skal være sammen med???

Redigeret af Smooth

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige et hurtigt spørgsmål 

var der ude for noget tid siden og da jeg skal til at gå ser jeg en pige/dame med langt krøllet hår. er der nogen der kender navnet på hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved jo ikke hvem du har været inde ved.

jeg var der selv 1. januar og det kunne godt være patty du har ser

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Ahhhh,  langt krøllet hår, tror ikke det er Patty, hun har langt hår ja men det er vist ikke krøllet :) 

Måske hende den spanske pige som var hos dem i Brylle,  husker ikke lige hvad hun hed...

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om denne tråd.

Det stemmer hvertfald slet ikke overens med min oplevelse de 3 gange jeg har besøgt stedet.

Jeg er altid blever behandlet utroligt venligt og godt og jeg er som nævnt overhovedet ikke stamkunde, men har blot lagt min vej forbi et par gange eller 3.

Sidst var i Søndags, var jeg var så heldig at få en tid med kort varsel ( ved ikke hvem der jeg snakkede med, men det var på ok dansk og med stor velvilighed til at få mig presset ind med kun 1 times varsel )

Og jeg blev modtage,t af Moni tror jeg det var, som var utrolig sød, smilende og bare rigtigt dejlig.

 

Fik fantastisk behandling, både massagen og det løse var helt super og over alt forventning.

 

Jeg siger ikke at de andre historier ikke passer, eller at nogen har haft en dårlig oplevelse, jeg kan jo kun snakke for mig selv og det var hvertfald en meget positiv oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen, når min vej leder mig på de kanter igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan tro hvad du vil ,men nu bliver det i alt fald forvirrende . Skulle Moni været startet på Rugårdsvej , jeg troede hun var på 1 2 3 massage  Fåborgvej.

Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe ja nu bliver forvirringen da total kan jeg godt se, hvis der findes en Moni et andet sted i Odense. Jeg er som sagt ikke så kendt på de kanter. :)

Men Jeg VED jeg var på Ruggårdsvej, det er helt sikkert :)

Jeg husker navnet som Moni eller noget i den stil, men jeg kan tage fejl, det med navne er ikke min stærke side. Meget petit var hun.

 

Men som sagt, jeg havde en rigtigt god oplevelse på Ruggårdsvej, navnet er, i den sammenhæng ikke så vigtigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Guest skrev, den 2/9/2015 at 13:28:

Hey er der nogle som har besøgt stedet endnu :)?
- Og kan komme med en lille anmeldelse?
Tak på forhånd

Ja nogle der kender det?

Savner en god thai oplevelse på fyn.... Hvor???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.T skrev, for 3 timer siden:

Ja nogle der kender det?

Savner en god thai oplevelse på fyn.... Hvor???

 

Ahh, kom nu venner , der er massae af omtal fra stedet og nogle af de andre steder på fyn, hvis i kikker under fyn.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Gemytterne er godt nok i kog her ..... nogle af dem synes jeg helt OK, andre nok i "offerrollen" ...

Jeg var forbi tirsdag aften ... for første gang (jeg bor i Københavnsområdet) ... bestilte tid og fik anvist et andet pga travlhed ... venlig betjening.

Kom klokken 19 og fik excellent behandling af Mu-nin - rigtig god (halvhård) massage, hun dufter fantastisk og det helt store smil. Suisi kiggede ind på et tidspunkt, snakkede lidt og spurgte om jeg havde det godt...

Jeg gik efter en time. Kommer helt sikkert tilbage når jeg næste gang skal til Odense..  Har svært ved at genkende alle udtalelserne i tråden. Det må have at gøre med at "der skal to til at det bliver en kamp"...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
xray skrev, for 9 timer siden:

Måske Suisi selv kan svare på den. Men nogen der ved om nogen af pigerne tager i mod anal ved fuldpakken?

Liiige det spørgsmål er nok et du skal stille til pigerne/pigen når du er der, og ikke i dette fora.

Du får nok et bedre svar hvis du spørger direkte og diskret. Måske er der én eller flere der gør, men kun til "stamkunder"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...