Hop til indhold
Gæst

RUGÅRDSVEJ 242, ODENSE

Recommended Posts

Hej, det kan jeg da godt, kommer lige derude fra. Parkerer ved Fakta, går rundt og ind til hoveddør, når lige at hilse på en der bor ovenpå, men går ind og 3 trin op, og ringer på, kommer ind til den nye søde pige, og vi går ind i et stort flot lokale med to brikse, bestiller en time alm. Massage uden ekstra, det koster 450,- lidt dyrt syntes jeg, men massagen var virkelig god, der blev ikke masseret i nærheden af de ædle dele, som jeg håbede lidt på, at hun ville tænde mig lidt med. Men efter en times god massage, var det slut, et glas juice, et stykke chokolade og pænt farvel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det kan jeg da godt, kommer lige derude fra. Parkerer ved Fakta, går rundt og ind til hoveddør, når lige at hilse på en der bor ovenpå, men går ind og 3 trin op, og ringer på, kommer ind til den nye søde pige, og vi går ind i et stort flot lokale med to brikse, bestiller en time alm. Massage uden ekstra, det koster 450,- lidt dyrt syntes jeg, men massagen var virkelig god, der blev ikke masseret i nærheden af de ædle dele, som jeg håbede lidt på, at hun ville tænde mig lidt med. Men efter en times god massage, var det slut, et glas juice, et stykke chokolade og pænt farvel.

Den nye pige er det Munin, som Suisi har skrevet om? Kan du ikke fortælle lidt mere om, hvordan hun ser ud? Tilbød hun mere end HJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbyder de andet end normal massage da :)?

Medmindre de har laver gevaldigt om på menukortet siden de flyttede fra Brylle, så tilbyder de en hel del mere :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tilbyder de andet end normal massage da :)?

ja det er det primære. Går du udelukkende efter god massage så skal du vælge et af de steder der ikke tilbyder ekstra, og det kan du få billigere end 450kr. 

De har normalt tilbudt hj,bj,B2B og samleje, og det tror jeg ikke er ændret efter de er flyttet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sats123: Ja der tilbydes diverse ekstra ydelser som en del af massagen, men hvis du kun er interesseret i god massage, så er både Suisi og især Patty rigtig gode massører.

@Mikael0061: De anbefaler tidsbestilling på deres hjemmeside: http://www.suisi-massage.dk/

God weekend! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OdenseM.

Fuld pakke 1200 - BtoB med en spiller 900 - massage med spiller vist 700 ( men der beholder de tøjet på ) sådan ca.

VH

Det skal siges at fuldpakken inkluderer body to body massage i prisen. Body to body med blowjob koster kr. 1000.

Jeg har også været forbi og kan bekræfte at det er nogle pæne lokaler de har fået. Der er bl.a. et stort rum med 2 brikse, som jeg formoder kan bruges til parmassage. Det har fin udsigt til haven, men mon ikke gardinerne er trukket for under massagen :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OdenseM,

Afløbsrenser er ikke helt ved siden af med priserne.

Dog vil jeg lige tilføje 450 for en times god og grundig massage hvis det skulle være ømme muskler der plager :)

Både Suisi og især Patty forstår at give en særdeles kompetent massage i den rigtigt behagelige atmosfære de har taget med sig fra Brylle :)

Og helt enig med dig Lange - det nye sted er virkelig blevet flot! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OdenseM

Det er rigtig flotte lokaler de har fået på Rugaardsvej :grin: , så jeg er også enig med Den Lange og deres nye pressechef Satchel  ;-)

Priserne er som de var i Brylle, og det er pigerne også.  Så prøv at læse tidligere anmeldelser fra Brylle og du vil kunne danne dig et overblik over udsvingene i kvaliteten.

Hos nogle piger vil du kunne oplevet en virkelig god service og hos nogle vil du opleve at aftale en fuldpakke, som består af massage, body to body, og afslutter med samleje, men hun giver dig bare et håndjob, ingen samleje, men beholder de 1200. :-( 

Men hvis det kun er god massage du har brug for, er der bedre alternativer i Odense.  Patty giver en ganske god massage, og et fint samleje, men, hun er vist kun i Odense et par dage om ugen, så det er ikke sikkert det rammer en dag du kan.

Hvis du vil være sikker på at få en virkelig kvalificeret massage, og til en pris på 350,- kr så er Pyng en virkelig dygtig massør, som ikke har ekstra, men virkelig kan både det blide og det håndfaste.  http://www.pyngthaimassage.dk/  

/PeterMedPind

 

Redigeret af PeterMedPind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

 

Jeg har besøgt stedet i Brylle omkring +10 gange det seneste år, ofte med Patty.

I dag ville jeg booke tid til formiddag, jeg skriver og hører om de har tid, får beskeden at det har de.

Jeg svarer retur - hvem som de har på job, da jeg ikke vil hvem som helst derude fra.

Jeg får retur at de er der alle - jeg spørger så igen - hvem alle er.

Får svaret hvilket 3 som er på. Jeg svarer så at jeg vil vende tilbage om det passer mig.

Skal lige sige at kl. er 9.00 da jeg kontakter og jeg hører om de har en tid kl. 11.30

Da jeg skriver at jeg vil vende tilbage hvad som passer mig, får jeg beskeden at de ikke vil have mig som kunde og at jeg skal finde et andet sted....

 

What? Virkelig dårlig/elendig service!

Jeg spørger hvad som er galt, får derefter et ikke sammenhængende svar, om at det er mig som er galt??.... Tja det forstod jeg slet ikke....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.Smooth.

 

Lyder jo da lidt underligt, måske en eller anden misforståelse.    Jeg syntes ellers altid man får en rigtig god service hos dem ,  pæne svar på pæne spørgsmål..       Hvis du har været tilfreds alle de andre gange og der kun har været smil når du kom og når du kørte, så lyder det da mærkeligt at de lige pludselig svare dig sådan   ?????.     som sagt måske en misforståelse......

 

VH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da også oplevet at få et vrissent svar tilbage efter mit andet spørgsmål. Noget i retning af "Hvem er du og hvad vil du?". Måske er vi bare for dårlige til at præsentere os selv? Men det kan da ikke være godt for forretningen hvis selv stamkunderne bliver afvist på grund af at man ikke lige kan bestemme sig her og nu for hvilken pige man ønsker.

Vi skal huske på at pigerne ofte kun har begrænset tid mellem de enkelte kunder til at booke nye aftaler. Så måske er det derfor at et par ekstra spørgsmål kan få dem til at reagere negativt. Men problemet løser sig jo så selv når der ikke kommer flere kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Smooth

Jeg har prøvet det samme som Smooth 2 gange nu efter de er flyttet til odense, jeg ved ikke om Susie ikke mener at vi er gode nok mere , men jeg synes godt nok hun har behandlet mig dårligt her på det sidste. Det skal siges at jeg har været en meget trofast kunde gennem de sidste 3 år , mindst hver 3uge , men nu er det da fuldstændigt slut , der er da også andre steder der yder god service.  Der for kan jeg ikke anbefale det sted mere , som jeg ellers har gjort mange gange.

Mvh. ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Smooth og ara, efter min mening skal man  være forsigtigt med at tage beslutninger. En gang i mellem tager vi nogle beslutninger ud fra en bestem fortolkning. Men vores fortolkning mangle noget viden. Måske Susie ligger under stress og rum ikke så meget spil. Måske Susie har misforstået jeres budskab og reagerer sådan.  Vi misforstår ikke hinanden med vilje – vi kan simpelthen bare ikke tale ud fra andet end vores egen verden. Jeg har desværre ikke mødt Susie i 10 måneder, så jeg ved ikke hvordan hun er i dag. Jeg har været hos hende i et par gang og jeg synes hun er verden bedste, men menneske ændre sig. Giv sød Susie en chance.

MVH

Sam  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...