Hop til indhold
Dirty

Kondomet sprang

Recommended Posts

Hej med jer 

Havde for ca 14 dage siden mødt en kvinde på en datingside vi snakkede sammen og det blev til noget sex sammen jeg samlede hende op på stiholt ved sæby smuk kvinde mørk rødt hår store bryster ca 35 år ville jeg skyde på hun var. vi havde sex men kondomet sprang jeg betale for en forbrydelses pille kørte hende tilbage hvor jeg havde samlet hende op  og nu står jeg i den situation hvor hun har smittet mig med en kønssygdom jeg ved hun har flere profiler med forskellige bruger navne på forskellige datingsider det ene navn er mizzscratz har kontaktet hende men hun svarer ikke tilbage. nogen der også har været på hende eller ved hvor hun befinder sig må i gerne give lyd fra jer i kan skrive til [email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hvorfor vil du i kontakt med hende igen?

vil du aflevere kønssygdommen tilbage?

Dirty vil vel bare fortælle hende at hun nok burde lade sig teste for diverse;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvilken klemme du er kommet i, og at du sikkert ud fra de bedste intentioner vil advare andre, som har været "på hende", så er det ikke særlig galant at nævne kvindens profilnavn herinde.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

så er det ikke særlig galant at nævne kvindens profilnavn herinde.

Helt enig!

Hvis man ikke har kontaktoplysningerne selv, på personer man tror har en kønssygdom, skal man IKKE gå ud og efterlyse personen i bred offentlighed. Det svarer til at man stiller sig op på torvet og begynder at råbe "Gerda har gonnoré"... totalt upassende.

Hvis man ikke på egen hånd (dvs. diskret) kan komme i kontakt til vedkommende, skal man ikke foretage sig yderligere.

I øvrigt lidt sjovt, at han har betalt for en "forbrydelses pille".... der skulle nok have stået en "fortrydelsespille"  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer 

Havde for ca 14 dage siden mødt en kvinde på en datingside vi snakkede sammen og det blev til noget sex sammen jeg samlede hende op på stiholt ved sæby smuk kvinde mørk rødt hår store bryster ca 35 år ville jeg skyde på hun var. vi havde sex men kondomet sprang jeg betale for en fortrydelses pille kørte hende tilbage hvor jeg havde samlet hende op  og nu står jeg i den situation hvor hun har smittet mig med en kønssygdom jeg ved hun har flere profiler med forskellige bruger navne på forskellige datingsider har prøvet at kontaktet hende men hun svarer ikke tilbage. nogen der også har været på hende eller ved hvor hun befinder sig må i gerne give lyd fra jer i kan skrive til [email protected]

Redigeret af Dirty
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I øvrigt lidt sjovt, at han har betalt for en "forbrydelses pille".... der skulle nok have stået en "fortrydelsespille"  :grin:

Det afhænger vel om man er for eller imod abort. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der var også den mulighed at hun med vilje bruger dårlige kondom for a smitte gifte mænd med fnadt m.m.

Jeg ville da takke for advarslen hvis det var en jeg overvejede..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne det tænkes at manden er ude på at hænge kvinden ud her i offentligheden ? Måske fejler hun ikke noget ? Vi hører jo en side af historien...

Helt enig Nille. Det er så nemt og udstille andre herinde. Folk gemmer sig jo bag en profil UDEN billede som regel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja det er helt unødvendigt at udstille hende med profil navn. Brug hellere tiden på at smutte forbi lægen eller en klinik for den slags og få det ordnet, sig det som det er at du ikke kender pigens navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig Nille. Det er så nemt og udstille andre herinde. Folk gemmer sig jo bag en profil UDEN billede som regel.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kønssygdomme er ikke farlige for mænd, hvis du går til lægen snarest muligt og får det fikset og oplysninger om tingene.

Hilsen Gummidrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor vil du i kontakt med hende igen?

vil du aflevere kønssygdommen tilbage? ;)

- næ han vil da bare prøve om hun:wub: imellemtiden er blevet leveringsdygtig i en ny, - som han endnu ikke har prøvet:roll:

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...