Hop til indhold
FKK4Ever

GANGBANG i Vejle i dag tirsdag den 8. september - med analsex, sorte kys og med oralsex uden gummi!

Recommended Posts

Guest Thunder

Tilmeldt og glæder mig som en gal (har ikke mødt Anne H før) :-) Nogen der ved hvor mange vi blir ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gør der aldrig på det sted, så mød trygt op :-)

 

Det er rart at vide - så man ikke risikerer noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tilmeldt og glæder mig som en gal (har ikke mødt Anne H før) :-) Nogen der ved hvor mange vi blir ? 

har lige spurgt, og kan forstå at hun venter ca 15 deltagere i løbet af gangbanget

Redigeret af Trofast
grim stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

er jeg den eneste der bare slet slet ikke kan vente til imorgen ... det bliver dælme godt at ruske den lækre Anne godt rundt .. og med kun 15 deltagere kommer man jo på overarbejde ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

er jeg den eneste der bare slet slet ikke kan vente til imorgen ... det bliver dælme godt at ruske den lækre Anne godt rundt .. og med kun 15 deltagere kommer man jo på overarbejde ;-)

 

Du er ikke alene.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så sidder vi andre og ser på billederne af Fru Anne, medens vi beder til, at I derovre i Jylland betjener hende, så hun får sig en glad dag at huske tilbage på.

Vi hører selvfølgelig gerne om detaljer fra dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Det gik ganske enkelt forrygende .. nu var jeg der "kun" i 2 timer, men der gav hun den virkeligt gas.

Da jeg kom var der 7 andre fyre/mænd og det var nogenlunde fordelingen i de timer jeg var der. Hun var - som altid - umættelig og tror seriøst hun tørlagde samtlige mænd der deltog. Jeg talte med en enkelt nybegynder, der havde været ret nervøs for at deltage, men han var helt vild i varmen over hvor frækt det havde været og han sagde "Jeg skal satme bare med igen en anden gang ...". Anne er der jo skrevet en del om og hun er altså også bare i en klasse for sig ... toplækker krop, vildt fræk, stor nyder at være i centrum for mange mænd ... og selvom hun det meste af tiden har en pik i munden så var der også små lejligheder hvor man kunne veksle et par ord og hun er skide sød !!!!

Stedet var nemt at finde, diskret parkering, rent og pænt med mulighed for bad inkl. håndklæder, drikkevarer og god stemning.

jeg er tilfreds på 10 ud af 10 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gik ganske enkelt forrygende .. nu var jeg der "kun" i 2 timer, men der gav hun den virkeligt gas.

Da jeg kom var der 7 andre fyre/mænd og det var nogenlunde fordelingen i de timer jeg var der. Hun var - som altid - umættelig og tror seriøst hun tørlagde samtlige mænd der deltog. Jeg talte med en enkelt nybegynder, der havde været ret nervøs for at deltage, men han var helt vild i varmen over hvor frækt det havde været og han sagde "Jeg skal satme bare med igen en anden gang ...". Anne er der jo skrevet en del om og hun er altså også bare i en klasse for sig ... toplækker krop, vildt fræk, stor nyder at være i centrum for mange mænd ... og selvom hun det meste af tiden har en pik i munden så var der også små lejligheder hvor man kunne veksle et par ord og hun er skide sød !!!!

Stedet var nemt at finde, diskret parkering, rent og pænt med mulighed for bad inkl. håndklæder, drikkevarer og god stemning.

jeg er tilfreds på 10 ud af 10 ;-)

det var så frækt at se en sandwich IRL - men det absolut mest fantastiske ved denne drømme pige var hendes uhæmmede lyst, og liderlighed, som man sagtens kunne høre på hendes stønnen og skrig

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var så frækt at se en sandwich IRL - men det absolut mest fantastiske ved denne drømme pige var hendes uhæmmede lyst, og liderlighed, som man sagtens kunne høre på hendes stønnen og skrig

Og det var så afgjort ikke mindre frækt at være en del af den sandwich :-) Det var SÅ fedt.

Jeg kan kun tilslutte mig alt det positive der er sagt om Anne. Jeg har deltaget i nogle få GB her hjemme og en hel del i Tyskland - blandt andet Erlebniswohnung i Berlin - det er vildt fedt, men ingen af pigerne der er i Annes klasse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det må man sige :shock: 

Hvis man kigger på venusbjerget's behåring er der vidst heller ikke så meget tvivl længere :-D

Men herre gud!! Lækker er hun altså :cool:

Redigeret af Stodder1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...