Hop til indhold
FKK4Ever

GANGBANG i Vejle i dag tirsdag den 8. september - med analsex, sorte kys og med oralsex uden gummi!

Recommended Posts

Guest Smoking

Det bedste af det bedste. Hun er så fandens fræk, lækker krop og til det hele.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville virkelig gerne med, men håber at der kommer en ny omgang hvor det tids-mæssigt ikke ligger i arbejdstiden. God vind til alle der deltager!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan forstå at Fru Anne er lidt af en legende - det må være et must på "to do" listen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Hun er simpelthen i en klasse for sig .. IM IN !!!!!!!!!!

stikord: umættelig vildkat, pik liderlig, smuk og lækker krop, nymphomaniac

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ingen diskussion, hun er et ABSOLUT MUST:smile:

Det vil måske sige, at men ikke er en rigtig gangbanger før man har prøvet Fru Anne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med alle de positive ting der kommer til udtryk her, kan man jo nok fornemme, at hun er i en klasse for sig - jeg kan godt se at hun ser dejlig og fræk ud, men er der noget specielt der gør at lige netop hun er blevet så populær?

Del dette indlæg


Link til indlæg

, men er der noget specielt der gør at lige netop hun er blevet så populær?

Der kan siges meget godt om skønne Fru Anne, men jeg vil nøjes med at gentage mig selv fra en tidligere anmeldelse:

"Jeg elsker at høre hendes lille frække hengivne støn når en stiv pik glider på plads oppe i hende. Og det er skønt at se, hvor meget hun nyder at blive kneppet. Og ikke mindst nyder hun at få slikket fisse.

Og hun tager med glæde imod os alle sammen. I alle huller. Og hun tømmer os for safter. Både de tykke og de tynde. De unge og de gamle. Både jyderne og dem, der kommer helt fra Fyn og Sjælland for at nyde hende. Der gøres ingen forskel. Det må være en rar fornemmelse at være centrum for sexlysten for så mange liderlige mænd, som alle vil kneppe hende så meget som muligt og udtømme alt deres sperm i hende eller ud over hende."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der kan siges meget godt om skønne Fru Anne, men jeg vil nøjes med at gentage mig selv fra en tidligere anmeldelse:

"Jeg elsker at høre hendes lille frække hengivne støn når en stiv pik glider på plads oppe i hende. Og det er skønt at se, hvor meget hun nyder at blive kneppet. Og ikke mindst nyder hun at få slikket fisse.

Og hun tager med glæde imod os alle sammen. I alle huller. Og hun tømmer os for safter. Både de tykke og de tynde. De unge og de gamle. Både jyderne og dem, der kommer helt fra Fyn og Sjælland for at nyde hende. Der gøres ingen forskel. Det må være en rar fornemmelse at være centrum for sexlysten for så mange liderlige mænd, som alle vil kneppe hende så meget som muligt og udtømme alt deres sperm i hende eller ud over hende."

tak for beskrivelsen Tommy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der kan siges meget godt om skønne Fru Anne, men jeg vil nøjes med at gentage mig selv fra en tidligere anmeldelse:

"Jeg elsker at høre hendes lille frække hengivne støn når en stiv pik glider på plads oppe i hende. Og det er skønt at se, hvor meget hun nyder at blive kneppet. Og ikke mindst nyder hun at få slikket fisse.

Og hun tager med glæde imod os alle sammen. I alle huller. Og hun tømmer os for safter. Både de tykke og de tynde. De unge og de gamle. Både jyderne og dem, der kommer helt fra Fyn og Sjælland for at nyde hende. Der gøres ingen forskel. Det må være en rar fornemmelse at være centrum for sexlysten for så mange liderlige mænd, som alle vil kneppe hende så meget som muligt og udtømme alt deres sperm i hende eller ud over hende."

Er det korrekt, at det jeg ligesom fornemmer, er at Fru Anne simpelthen nyder GB'et i fulde drag, og det er man ikke i tvivl om -  i så fald kan jeg godt følge at hun er i en klasse for sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det korrekt, at det jeg ligesom fornemmer, er at Fru Anne simpelthen nyder GB'et i fulde drag, og det er man ikke i tvivl om -  i så fald kan jeg godt følge at hun er i en klasse for sig

Det synes jeg godt du kan have ret i. Men lad os huske på, at verden er fuld af sexglade og liderlige kvinder, så alle har en fair chance for at møde en som Anne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Tommy!

Ja det har du naturligvis ret i - jeg er sikker på at det bliver en fantastisk oplevelse på næste tirsdag - kommer du også igen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Har lige meldt mig til og kunne forstå på tilbagemeldingen at der denne gang ikke ville komme så mange som tidligere (forventelig 12 - 14 stk over alle fire time) ... så gæt hvem der kommer til at slå sig løs i et par timer ;-)

Redigeret af MM40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige meldt mig til og kunne forstå på tilbagemeldingen at der denne gang ikke ville komme så mange som tidligere (forventelig 12 - 14 stk over alle fire time) ... så gæt hvem der kommer til at slå sig løs i et par timer ;-)

Jeg meldte mig også til forleden, og spurgte til deltagerantallet, og det kunne jeg fornemme var lidt svært at sige noget om, bl.a var det langt fra alle tilmeldte der dukkede op, og når der er over en uge til GB'et så er det jo nærmest umuligt at spå om hvor mange tilmeldinger der kom inden dagen, men jeg tænker så også at når det er 3. gang så er der måske nogle fyre der, selvom hun er dejlig og lækker, hellere vil prøve noget nyt - jeg har ikke været der før, så for mig er det nyt, og jeg vil da have det fint med at der ikke kommer alt for mange, så er der jo bedre plads til at vi andre kan slå os løs - som du så rammende skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg sidder og tænker, at hvis man tager til gangbang, så må man vel interesseret i at der er en nogenlunde pæn portion fyre, hvis man vil have en pige for sig selv går man vel på massageklinik! Eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trofast: Det er også min holdning - det var faktisk oppe at vende tråden med sidste GB Anne holdt i juni...

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trofast: Det er også min holdning - det var faktisk oppe at vende tråden med sidste GB Anne holdt i juni...

Godt med lidt fodslaw

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fru anne får godt nok gode anmeldelser,  men ser der også er en anden samme dag, men senere. Er hun ny eller lader hun som om?

Vel ikke speciel god stil at "promovere" et andet GB i en tråd omhandlende et konkret event - eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke promovere noget, jeg undrer mig over der er 2 i vejle samme dag. Jeg har ikke prøvet nogen af damerne men vil gerne begge dele...

Og anne får jo ret gode anmeldelser 

Jeg tænker bare at dette er en annoncetråd - og man begynder vel ikke at gøre opmærksom på konkurrerende "produkter" i en annonce.

 

Det vil jo være lidt det samme, som at rende rundt og skrive "Stem på liste A" på alle venstres valgplakater

Redigeret af Trofast
meningsforstyrrende skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tænker bare at dette er en annoncetråd - og man begynder vel ikke at gøre opmærksom på konkurrerende "produkter" i en annonce.

 

Det vil jo være lidt det samme, som at rende rundt og skrive "Stem på liste A" på alle venstres valgplakater

Jeg tror hun overlever :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...