Hop til indhold
Guest young money

Kate - sydhavnen

Recommended Posts

Guest young money

besøgte igår Kate hvilket var en god men blandet oplevelse.. 

Bookingen osv var nem og det var nemt at finde - dejligt sted! 

Kate er utrolig lækker med den frækkeste lille røv og perfekte ungpigebryster (hjulpet lidt men utrolig flotte) hun er noget flottere i virkeligheden end på billederne hvis du spørger mig :)

Det hele var dog lidt kikset og hun virkede som om jeg nærmest var hendes første kunde nogensinde og hun virkede meget forvirret .. Derudover snakkede hun men en anden pige da vi lige var gået igang med bj og endte med st stoppe for at rejse sig fra sengen og snakke med hende .. Meget kikset .. 

Kate er virkelig sød og rigtig lækker- men tror jeg ramte hende på en dårlig dag.. :( hun ville gerne have det overstået og kunne ikke rigtig ride osv fordi hun var øm.. Derudover blev der brugt en del vaseline.. 

Jeg har besøgt en del piger efterhånden og denne oplevelse ligger ikke i toppen- det gør kates udseende dog og hun var også sød at snakke med bagefter så måske hun skal have et skud til for at se om ikke det kan gøres bedre .. Prisen er trods alt rimelig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest young money

De var ikke store eller noget .. Men er ret sikker på de ikke var ægte .. De var nemlig 120% totalt perfekte ... Super dejlige .. 

Jeg er ikke til noget vulgært overhovedet eller kunstige piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derudover blev der brugt en del vaseline.. 

Seriøst, Vaseline? Du mener ikke bare "glidecreme"? (Vaseline ødelægger kondomer).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Seriøst, Vaseline? Du mener ikke bare "glidecreme"? (Vaseline ødelægger kondomer).

Tjaa, jeg besøgte også Kate i går, og kan bekræfte, at der anvendes den gule "kløver" vaseline. Jeg tænkte ikke lige over, at vaseline og latex ikke fungerer sammen, så jeg brokkede mig ikke i situationen. Men andre evt. fremtidige gæster hos Kate, som læser dette, bør oplyse hende om, at vaseline nedbryder latex/kondomer, og derfor ikke bør anvendes.

I øvrigt så tror jeg, at man får plus i karakterbogen/oplevelsen, hvis man giver Kate lov til at bære sine briller under selve "akten". Hun er nemlig temmelig nærsynet samt skeler. Hun fortalte mig, at hun gerne holder øjnene lukket, når hun "arbejder" intimt, idet hun er flov over hun skeler (og åbenbart også er flov over at bruge briller). Jeg tror også, at hun har en tendens til at blive en anelse svimmel, når hun ikke bruger sine briller, idet jeg bemærkede, at hun nogle gange lige skulle stoppe op med lukkede øjne og trækker vejret dybt.

Derudover så kan jeg bekræfte, at hun er en rigtig sød og flot pige (kvinde!).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derudover så kan jeg bekræfte, at hun er en rigtig sød og flot pige (kvinde!).

Undskyld, men til os øko-freaks: Har hun efter din opfattelse fået lavet bryster, som Young Money mener?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, men til os øko-freaks: Har hun efter din opfattelse fået lavet bryster, som Young Money mener?

Hvis de er fix'et, så er det en super god kirurg og et fantastisk materiale-valg.... "Konsistensen-kontrollen" (jeg æltede dem godt igennem) angav ingen "klumpe"-tendenser o.lign. "Tyngdekraft-kontrollen" (når hun lå på rykken/siden) virkede ganske naturlig, uden overdrevne skæv-strittende tendenser. Og den "Visuelle-kontrol" (ar eller lign) gav heller ingen indikationer f.eks. omkring areola mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Me like Kate. 

Maybe she had a bad day. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/41597-kate/

Redigeret af NilsJ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest young money

Hun havde ikke briller på de jeg besøgte hende .. Desværre ;) 

ift om brysterne er ægte - det kan godt være .. Synes bare det virkede FOR perfekte .. Men de er super lækre og ganske rigtigt ikke noget der ligner der er lavet ud fra de negative ting det kan medføre .. Hun er dog en super lille pige - så hun skal være ualmindelig heldig hvis det er hendes egne fine bryster ;) men prøv det af og giv gerne en melding på din opfattelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi hende sidst hun var i landet. Jeg er også på vognen med at det er hendes egne bryster. Perfekte ungpige bryster. Jeg havde egentlig planlagt at besøge hende igen netop pga. brysterne, men jeg husker også et lettere kikset besøg. Hun virkede meget uerfaren, hvilket hun jo dårligt kan være mere, plus det blev til nogle meget akavede kys med røglugt.

Men hun en sød pige og den dejlige ungpige krop vil nok drive mig tilbage igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er dog en super lille pige - så hun skal være ualmindelig heldig hvis det er hendes egne fine bryster ;) 

Bedømt ud fra billederne har jeg mødt en i samme størrelse med en del større og så struttende bryster, at jeg troede de var fake. Det var de ikke, og jeg kunne derefter (meget usædvanligt for mig) ikke fokusere på andet :-) (I et land lang, langt væk).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Kate har været her, op til FLERE gange, så hun kan vist ikke være Heeeelt nybegynder mere ;-)

Min erfaring er, at man skal tage en "tur" her i starten når hun er i landet, da hun som regel er noget mere useriøs, sur, "gemmer sig" osv. osv

når hun har været her (for længe?) og trænger til at komme væk fra de mange liderlige mænd i Danmark, haha ;-)

Men, jo hun er fræk nok, og hvem kan ikke lide at knalde en lille unge godte ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kate har været her, op til FLERE gange, så hun kan vist ikke være Heeeelt nybegynder mere ;-)

Min erfaring er, at man skal tage en "tur" her i starten når hun er i landet, da hun som regel er noget mere useriøs, sur, "gemmer sig" osv. osv

når hun har været her (for længe?) og trænger til at komme væk fra de mange liderlige mænd i Danmark, haha ;-)

Men, jo hun er fræk nok, og hvem kan ikke lide at knalde en lille unge godte ;-)

Jag var där i Fredags och det var hennes första arbetsdag :)....känner mig lite skyldig 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge,

Nu var jeg på det lille vidunder som en af de første( ifølge Jenny) og fantastisk er hun jo ;)

Jeg har selv taget de pink billeder af skønheden, og de bryster er 100% perfekte ungpige boobs.

Hun spurgte om de skulle være større.... Why fix perfektion my little baby ... Og det håber jeg hun forstod.

Hun har været fantastisk sex hver gang ... Men genkendelsens glæde er også at se hver gang....

omend hun syndets jeg er lige rigeligt når den går i bund oralt ... Men hun tager det pænt;) og sluger flot.

Luke 

nb Drenge go easy .... Hun blir brugt en del af os kneppeglade brødre ;);););)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dialga

Havde en aftale med den lille smukke kate idag, til en lille hygge stund. Da jeg nu fik fri lidt før, ringede jeg til stedet en halv time før og spurgte om jeg kunne komme forbi inden for 10 min, dette var ikke noget problem og jeg var velkommen. Da jeg så ankommer og tager elevatoren op, bliver jeg modtaget af en af de andre piger.Får derefter at vide, at Kate først er klar om tidligst 20 min. Står så der som et stort spørgsmålstegn, men får så tilbudt lilly eller at jeg kan vente 20 min. Ser lige Lilly an men takker nej og går min vej skuffet og liderlig desværre.

Total dårlig stil at havde bestilt tid og derefter blive lokket derop for at få, at vide at pigen er optage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en aftale med den lille smukke kate idag, til en lille hygge stund. Da jeg nu fik fri lidt før, ringede jeg til stedet en halv time før og spurgte om jeg kunne komme forbi inden for 10 min, dette var ikke noget problem og jeg var velkommen. Da jeg så ankommer og tager elevatoren op, bliver jeg modtaget af en af de andre piger.Får derefter at vide, at Kate først er klar om tidligst 20 min. Står så der som et stort spørgsmålstegn, men får så tilbudt lilly eller at jeg kan vente 20 min. Ser lige Lilly an men takker nej og går min vej skuffet og liderlig desværre.

Total dårlig stil at havde bestilt tid og derefter blive lokket derop for at få, at vide at pigen er optage.

Var det ikke bare at vente og så nappe Kate, som du jo kom efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I øvrigt så tror jeg, at man får plus i karakterbogen/oplevelsen, hvis man giver Kate lov til at bære sine briller under selve "akten". Hun er nemlig temmelig nærsynet samt skeler.

Det kommer vel an på, hvor godt man selv ser ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan har Kate det med at få finger? Læste at vidst var no go med Sara... jeg elsker at give finger som en del af opvarmningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde sgu ikke ventet, en del af illusionen for mig, når jeg har bestilt tid hos en GP, er jeg føler mig ventet, det er en del af oplevelsen for mig, ikke at jeg skal stå og vente på en anden blir færdig, og hun skal rydde op, mens man venter, det er turn off totalt for mig. Ved godt at andre har været der flere gange i løbet af dagen osv, men vil gerne føle sig ventet. har en gang prøvet, at blive sat i vente position i et køkken, af en anden pige, mens hende jeg ventede på havde regnet forkert på tiden, og lige skulle have en anden færdig, og stå der og høre hun fik en grim tur af en anden, mens man røg en smøg i deres køkken, der syntes jeg godt nok tiden stod stille, og bagefter kom hun ud og hilste på en totalt skel øjet, og var klar til endnu en omgang, men skulle lige ud med det brugte ting og sager, nu havde jeg gået og glædet mig i lang tid til at møde denne pige, og følte overhovedet ingen glæde, så det var en lang tur hjem

Redigeret af thanos
wrogn spelling

Del dette indlæg

Link til indlæg

omend hun syndets jeg er lige rigeligt når den går i bund oralt ... 

nb Drenge go easy ....

Det virker til at du selv skulle tage den lidt med ro med dit evindelige halsknepperi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dialga

Nemlig. Som thanos rigtig godt skriver så gider jeg ikke at vente på, at hun bliver kneppet færdig og især ikke når de selv skriver jeg bare kan komme, med det samme. Føler lidt at de tager pis på en og håber man hopper i kanen med en af de andre tøser som måske ikke har så mange kunder. Jeg tog istedet en omgang med Emily et andet sted i byen.

dialga

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...