Hop til indhold
Guest dykker

Hvad er løsningen på alle de Useriøse tøser der er på SD

Recommended Posts

Igen. Det er ganske almindelig opdragelse. Almen høflighed.
Ja, de får 50 breve om dage. Men ja, de får også godt betalt. Mange af SD'erne er endda på en overførselsindkomst og har rigelig tid til at svare på henvendelser.

Så når du modtager 50 breve om dagen fra 50 skrive- og sexlystne damer, så vil du også have rigelig tid til at skrive et langt udfyldende og personligt svar til dem alle ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 3kant=QQ

Mit råd er få et nr med det samme - ingen grund til at skrive 100 breve sammen, for derefter at finde ud af at det enten er en useriøs el. fake profil

Og Dykker efter 6 aftaler med samme Babe , ja så har du spildt din tid ;( og det ved du jo godt, videre vi er andre seriøse Babes der overholder vores aftaler :)

Tror en del seriøse "får kolde fødder" så deres intentioner er gode nok - men modet svigter - og det er jo ganske menneskeligt, men så burde vedkommende melde fra og ikke give en Daddy falske forhåbninger 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forestil dig den omvendte verden, hvor du dag efter dag modtog 100-vis af henvendelser fra sexlystne kvinder - ville du gide/overkomme at svare tilbage på dem alle ;-)

Jeg ved godt, at virkeligheden selvfølgelig er en helt anden, men kan ikke desto mindre ikke lade være med at sidde med et drømmende smil og tænke "Happy Problems" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt, at virkeligheden selvfølgelig er en helt anden, men kan ikke desto mindre ikke lade være med at sidde med et drømmende smil og tænke "Happy Problems" :)

Ja, men hurtigt vil virkeligheden overvælde dig og du må til at vælge, hvem du nu må skuffe idag :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men hurtigt vil virkeligheden overvælde dig og du må til at vælge, hvem du nu må skuffe idag :???:

Jeg ved det godt, virkeligheden er selvfølgelig en helt anden - jeg sad blot i et øjeblik og nød tanken, mens jeg satte realitetssansen på hold :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så har jeg også oplevet en af disse "useriøse" SBs, som TS refererer til.

Jeg havde ellers en god dialog med hende, hvor vi aftalte at mødes i weekenden, men da jeg loggede ind idag, så var hun forsvundet. Der kan selvfølgelig være mange årsager til det. Det kunne være, at hun var blevet forskrækket over alle de mænd som skrev grænseoverskridende beskeder til hende, eller måske var hendes mailboks blevet bombarderet med henvendelser fra andre liderlige fyre, eller noget helt tredje. 

Redigeret af troldmanden
tilføjelse af komma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som en anden skrev, så er intet svar også et svar. Selv jeg som har en diagnose på det autistiske spektrum kan regne ud, at når de ikke svarer, så er de ikke interesserede. Kommunikation handler ikke kun om, hvad folk gør og siger, men også hvad de ikke gør og siger. De har svaret ved ikke at skrive tilbage.

Jeg har bare oplevet det modsatte. Ikke at få svar i flere måneder, hvorefter pigen pludselig skriver, fordi hun havde brændt dem af, hun nu havde udvalgt. I dét tilfælde ville jeg have accepteret en aftale, hvis hun HAVDE svaret. Men jeg accepterede ikke, fordi hun IKKE svarede - i det mindste med en "sætter dig på standby".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så når du modtager 50 breve om dagen fra 50 skrive- og sexlystne damer, så vil du også have rigelig tid til at skrive et langt udfyldende og personligt svar til dem alle ;-)

Hvorfor tror du, prisniveauet blandt SD og i den professionelle branche er højt?

Rigtigt: meget spildtid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du, prisniveauet blandt SD og i den professionelle branche er højt?
Rigtigt: meget spildtid.

Nej, det tror jeg ikke, derimod tror jeg at hvis de havde mere spildtid, ville de sætte priserne ned - det er et simpelt spørgsmål om udbud og efterspørgsel :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det tror jeg ikke, derimod tror jeg at hvis de havde mere spildtid, ville de sætte priserne ned - det er et simpelt spørgsmål om udbud og efterspørgsel :wink:

Tjoh. Jeg har før anbefalet en pige ikke at tage 2000, men 1000 eller 1500. Årsag: mere salg og flere penge alligevel.

Nogle har så opfattelsen af dem selv som "eksklusive" (uden hold i virkeligheden) og rykker sig ikke.

Og klart, det er de profiler som er væk på under en måned...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg oplever samme useriøse tilgang til emnet, men har efterhånden lært at læse mellem linjerne. 

Det betyder ikke, at jeg ikke bliver lidt stram over at blive brændt af. Det gør jeg, men lader mandens svar på om han glemte vores aftale, afgøre om jeg vil bruge tid på at lave en ny aftale. Useriøsitet skal ikke tillægges det ene eller det andet køn, men det enkelte menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nysgerrig omkring SD konceptet, men vil synes det var en stor nedtur, at skulle "forføre" en pige som jeg skulle betale. Hvis man skal sige alle de rigtige ting og gøre sig umage, giver det slet ikke mening for mig, at skulle betale. Men tanken om at kneppe en af dem meget hårdt er frækt for mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dia Blue skrev, den October 6, 2015 7:56:11 AM:

Jeg oplever samme useriøse tilgang til emnet, men har efterhånden lært at læse mellem linjerne. 

Det betyder ikke, at jeg ikke bliver lidt stram over at blive brændt af. Det gør jeg, men lader mandens svar på om han glemte vores aftale, afgøre om jeg vil bruge tid på at lave en ny aftale. Useriøsitet skal ikke tillægges det ene eller det andet køn, men det enkelte menneske. 

Når du tit oplever at blive brændt af,er det måske fordi mænd ikke opfatter dig som en sugarbabe.

I min verden er en sugarbabe ,en ung lidt uskyldig pige,og ikke en kone over de 40-50

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, for 1 time siden:

Når du tit oplever at blive brændt af,er det måske fordi mænd ikke opfatter dig som en sugarbabe.

I min verden er en sugarbabe ,en ung lidt uskyldig pige,og ikke en kone over de 40-50

Om man brænder folk af eller ej, har da ikke noget at gøre med deres alder - det har derimod noget at gøre med ens egen umodenhed!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse er at dem der har sætninger a'la "Jeg ved ikke hvad jeg søger, men..." som regel er de flyvske typer.

 

Hvis en pige er på sugardaters.dk kunne det vel antages var fordi hun vil ha' sukker... Om det er iform af oplevelser, gaver, kontanter, eller (være) en sengevarmer, er det man via breve til hinanden finder ud af.

 

At hun har lavet en profil, men ikke helt ved hvorfor - er for mig det største tegn på useriøsitet.

Fint at hun bare vil se konceptet, siden og daddies an, men hun er ikke en jeg vil bruge (spilde) tid på.

 

 

AdamKBH skrev, den 20/11/2015 23.43.45:

Hvis man skal sige alle de rigtige ting og gøre sig umage, giver det slet ikke mening for mig, at skulle betale. Men tanken om at kneppe en af dem meget hårdt er frækt for mig :-)

"At sige alle de rigtige ting og gøre sig umage" = normal dating.

"At sige alle de rigtige ting og gøre sig umage, og betale" = sugar dating

"At betale for at kneppe en af dem hårdt" = prostitution

"Tanken om at kneppe en af dem hårdt" = onani

 

Det er bare op til dig, hvilken sværhedsgrad du vil spille på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan egentlig godt følge dem der ikke får svar, men igen som nævnt ovenfor, 100 svar pr. dag er mange at sende, og skal det være ja til bare et par stykker, er det vel ikke her de skal være.

personlig sætter jeg pris på en pige fra plus 35, fordi jeg mener hun er moden nok til mig, hun bør vide, hvad hun laver, hun forventer forhåbentlig også at få lidt ud af det ud over økonomien, de har som regel ingen hastværk, større chance for gentagelse, og lære pigen rigtig at kende.

ægte ven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Så var jeg da igen uheldig at lave aftale med en useriøs SD Prinsessen på ærten, en smuk ung kvinde.  Jeg havde i efteråret lavet en anden aftale med en anden kvinde "profil" på Kgs. Nytorv........hun kom aldrig og blokerede min tlf. Idag aftalte jeg så med Prinsessen på ærten at mødes samme sted, jeg SMS hende som aftalt, hun modtog ikke min sms. Der kom pludselig en tanke til mig, at det kunne være den samme - TJEK samme mobil nr. Så lad jer endelig ikke tiltrække af de flotte fotos, for hun komme aldrig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Min første Sugarbabe (hun kontaktede mig så snart jeg fik profilbillede på) var faktisk en røvlækker tøs på 20 år. Allerede dagen efter var hun hjemme hos mig og voldtage mig gratis :D

Jeg aner ikke hvad der gik galt.. for efterfølgende var SD siden bare tidsfordriv.. Profilen røg 10 dage senere... Men jeg takker stadig for at få lov til at rive den lille søde pige rundt så kort tid efter min profil blev oprettet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...