Hop til indhold
Guest dykker

Hvad er løsningen på alle de Useriøse tøser der er på SD

Recommended Posts

Guest dykker

Jeg har efterhånden haft masser af gode oplevelser på SD - mødt skønne kvinder som har givet meget intime oplevelser, tusind tak for det.

Men efterhånden er der så mange på SD der enten ikke svare på deres beskeder - eller holder de aftale man indgår.

For 6 gange har jeg i dag haft en aftale med hende, hver gang barn syg, arbejde, hovedpine, den månedlige periode, tandlæge o.s.v

Det er træls at bruge ens fritimer på den slags useriøse personer,  Jeg valgte at skrive besked om at jeg var træt af hende og ville anmelde hende - så slettede hun da profilen.

Det er det ene - et andet er alle dem som aldrig svare tilbage - kunne da blot skrive ikke interesseret - eller noget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er det ene - et andet er alle dem som aldrig svare tilbage - kunne da blot skrive ikke interesseret - eller noget.

Forestil dig den omvendte verden, hvor du dag efter dag modtog 100-vis af henvendelser fra sexlystne kvinder - ville du gide/overkomme at svare tilbage på dem alle ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Ja - man kan ikke være andet bekendt - så er det bedre de sletter profilen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Tror det er gjorde de får SÅ mange beskeder .. Det siger dem jeg kender derinde i hvert fald .. Eller st de ikke finder dig/dit tilbud attraktivt nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Det er selvfølgelig fint nok i har en anden mening, men jeg tror det ødelægger sitet ingen gider bruge tid på at skrive seriøse breve - som ingen gider svare på. Eller lave seriøse aftaler som folk blot bryder. For mig er det en trist udvikling.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg tror ikke, der findes nogen løsning i den forstand, som Dykker efterlyser - til gengæld kunne jeg eventuelt gætte på, at det er selve konceptet, der ikke er holdbart i længden. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig fint nok i har en anden mening, men jeg tror det ødelægger sitet ingen gider bruge tid på at skrive seriøse breve - som ingen gider svare på. Eller lave seriøse aftaler som folk blot bryder. For mig er det en trist udvikling.

 

Det regulerer vel sig selv: Hvis der er færre der skriver til en pige, desto flere vil i % få svar - dvs. hvis hun får 100 henvendelser og svarer på 10 %, er der 10, der får svar. Er der kun 20, der skriver vil 50% få svar.

Mht. at lave en aftale, så tror jeg at jeg havde mindst 100 breve frem og tilbage med en moden, enlig mor, før det endelig lykkedes at arrangere et møde - og det første måtte først hun, så jeg aflyse - men et tip, kan være at lade være med at gå efter de unge flotte og frække piger, alle andre går efter, medmindre du er villig til at ofre kassen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Det er helt sikkert også min erfaring, de unge er meget mere useriøse  Men har dog alligevel når det er sagt haft et par gode oplevelser med et par unge piger. Men generelt er dem over 30 meget mere stabile.

Når men det var blot en frustration fra i går, som førte til denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

. For mig er det en trist udvikling.

Hvor lang observationsperiode har du fulgt "udviklingen"?

Det er helt sikkert også min erfaring, de unge er meget mere useriøse 

Forstår jeg dig ret, at "svarer ikke"=useriøs? Er det egentlig bedre at få et svar som: "Desværre, du er ikke min type"? Eller er du bare bitter over at de ikke gider dig?

Jeg har selv funderet over, at det nye system, hvor man kan give et brev enten en positiv eller en negativ stemme er tude-dumt. For forsmåede mænd giver sikkert ofte en høflig afvisning en negativ stemme - og det er derfor et incitament til hellere at lade være med at svare overhovedet, for så kan man ikke få en negativ stemme ... Se fx:

Hvis jeg ikke svarer første gang, så lad vær med at trippe :-) for en del henvendelser :) 

Er træt af at blive kaldt faker , blive svinet til , mm. Hvis jeg ikke svarer tilbage . 

 

Dårlig rating skyldes nærrige mænd og mænd der ikke kan tåle et simpel nej. Men er dette så igen mænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Det er ganske muligt at komme i kontakt med nogle dejlige piger der .. Men ja, det tar lidt tid ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Jamen absolut det er et fantastisk site, med masse  af gode oplevelser. Jeg bliver bare træt af i hovedet.

Men bebob har sikkert ret, faren ved et nej kan være dårlig rating - så måske er systemet ikke skudfast.

Tror bare  vi må lukke den her - løsningen er måske at være lige glad - eller blot finde nye spændende jagtmarker.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbud/efterspørgsel - Sådan er det bare... Udover det er det gratis for kvinderne hvilket betyder mange bare er nysgerrige og nogle er fake/drengerøve

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg har efterhånden haft masser af gode oplevelser på SD - mødt skønne kvinder som har givet meget intime oplevelser, tusind tak for det.

Men efterhånden er der så mange på SD der enten ikke svare på deres beskeder - eller holder de aftale man indgår.

For 6 gange har jeg i dag haft en aftale med hende, hver gang barn syg, arbejde, hovedpine, den månedlige periode, tandlæge o.s.v

Det er træls at bruge ens fritimer på den slags useriøse personer,  Jeg valgte at skrive besked om at jeg var træt af hende og ville anmelde hende - så slettede hun da profilen.

Det er det ene - et andet er alle dem som aldrig svare tilbage - kunne da blot skrive ikke interesseret - eller noget.

 

 

Jeg foreslår en kultur ændring og der laves anmeldelser med profilnavne også når det er SD piger - og også af de negative oplevelser

så kommer der gennemsigtighed og de useriøse bliver sorteret fra og de seriøse piger kan blive fremhævet positivt

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din kæphest giver ikke mening generelt. I modsætning til det relativt veldefinerede gp-koncept er sd ikke defineret klart. Det er nogle gange "Dating med (penge-)gaver/goder" og andre gange er det helt som gp-konceptet (har selv fået et pa menuer". Derudover er der mellemtingene.

Anmeld endelig dem med gp-koncept. De andre giver ikke mening, for de vil nok være helt anderledes over for mig end dig - på alle måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forestil dig den omvendte verden, hvor du dag efter dag modtog 100-vis af henvendelser fra sexlystne kvinder - ville du gide/overkomme at svare tilbage på dem alle ;-)

Jeg er enig med dykker. Man tilbyder en ydelse, når man opretter en annonce som SB. Selv om man ikke opfatter det som kommercielt, så er det faktisk dét, det er.

Det er pæn opdragelse at svare på henvendelser. Kan man ikke magte det, bør man nok finde andre veje at tjene mange penge hurtigt.

PS: Ideen med svarprocent er god, men ikke nødvendigvis troværdig.

SD har i øvrigt et stjernesystem. man kan overveje kun at kontakte piger med 4+ stjerner (3 starter alle med). Det betyder at folk har markeret dem som "positive".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pæn opdragelse at svare på henvendelser. Kan man ikke magte det, bør man nok finde andre veje at tjene mange penge hurtigt.

Seriøst? Hvorfor pokker skulle de dog bruge tid på at skrive tilbage, hvis de ikke er interesseret? Hvad får de ud af det? Man kan se om de har læst ens besked, og hvis de så ikke svarer, kan man forhåbentligt lægge 2 og 2 sammen.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøst? Hvorfor pokker skulle de dog bruge tid på at skrive tilbage, hvis de ikke er interesseret? Hvad får de ud af det? Man kan se om de har læst ens besked, og hvis de så ikke svarer, kan man forhåbentligt lægge 2 og 2 sammen.

Det er ikke raketvidenskab :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøst? Hvorfor pokker skulle de dog bruge tid på at skrive tilbage, hvis de ikke er interesseret? Hvad får de ud af det? Man kan se om de har læst ens besked, og hvis de så ikke svarer, kan man forhåbentligt lægge 2 og 2 sammen.

Da, jeg lige havde oprettet en profil på sugardaing, skrev jeg vel et pænt, men kort brev til de 20 - 30 mest oplagte emner, om at jeg var interesseret i dem, men der var vel kun et par der svarede tilbage - og mest for at fortælle at jeg ikke lige var deres type e. lign. - og dem kunne jeg såmænd godt have undværet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det regulerer vel sig selv: Hvis der er færre der skriver til en pige, desto flere vil i % få svar - dvs. hvis hun får 100 henvendelser og svarer på 10 %, er der 10, der får svar. Er der kun 20, der skriver vil 50% få svar.

Mht. at lave en aftale, så tror jeg at jeg havde mindst 100 breve frem og tilbage med en moden, enlig mor, før det endelig lykkedes at arrangere et møde - og det første måtte først hun, så jeg aflyse - men et tip, kan være at lade være med at gå efter de unge flotte og frække piger, alle andre går efter, medmindre du er villig til at ofre kassen.

 

Kære Jernsvinet;-)

Med det jeg har læst om aaaalle de kvaler, der er nævnt gennem flere strenge og endnu flere indlæg, så er det mit indtryk, at det er præcis ligesom date via datingsiderne (som er det, jeg har gode erfaringer med), at de attraktive piger modtager et hav af henvendelser. Som er alt fra de meget seriøse til over i den anden boldgade (bollegade= Istedgade) som er det eneste denne gruppe mænd magter. Med det sidste mener jeg at der med med STOR sandsynlighed er mange med denne mentalitet - herunder selvfølgelig også danske mænd og bredt forstået:  " - mæj har stur pæk - jæg gerne gi dig maadd - mæn så skal jeg ogsåå knæppppe dig i min bil.

Og ved i hvad, det bliver pigerne/kvinderne sgu trætte af.

Og som jeg også engang har skrevet herinde om "dating kneppe brugtmarkedet og kødets lyster":wub:+:), så kan kvinderne altså været optaget af en anden eller have gang i flere samtidig;-) - og ham/de, kan hun davære fuld tilfreds med - eller hun først skal have kneppet færdigt med en anden - før det bliver din tur til fisse hos hende - måske!!!!  - eller- eller - eller bare ikke gider mere pga dårlige oplevelser - eller en fase i deres liv hvor dette Sugardating skal afprøves, og så slut med det, og slut kan skyldes mænds egen umulige adfærd 

Egentlig vil jeg sammenligne mænd og kvinder på sexdating med en karrusel - man kan stå af og på - men regn ikke med at få alle turene. Husk også at pigerne har lyst i morgen - i overmorgen - i næste uge - om 2 uger - i næste måned:wub:            -      hvis de stadig har lyst, og I værd at samle op - så skal hun nok henvende sig.

Hav tålmodighed - giv tid - og tænk også over,  at intet svar, er sgu også et svar!!!!! - og hvorfor??

Det med de:  Er der kun 20, der skriver vil 50% få svar.   - ah ah - hvor ved du det fra ??? ;-) - så statisk er dating sgu ikke!!!!!!!!!!!!

For ca en måned siden hvor jeg sad og spiste på et cafeteria kom jeg i snak med en kvinde der sad ved siden af mit  bord, og det blev til en laaang snak om meget forskelligt - hun er et spændende menneske - og jeg sagde, vi kan da snakke videre en anden dag - jamen det vil jeg da gerne, og så udvekslede vi tlfnumre. Dagen efter en sms fra mig hvor jeg inviterede til "cafetreff" - hun havde så ikke lige tid der - men : vis ses igen og det inden længe. I sidste kom der så denne fra hende og bare denne : :) - det er åbning fra hende side - nu er hun klar - og i næste uge skal vi på "cafetreff". Og så tager vi den sammen derfra - - - .     Det er når man mindst venter det, at tingene sker 

Mange hilsner

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal retfærdigvis også lige siges, at en del af grunden til hvorfor nogle af dem får så mange beskeder måske kan skyldes, at de ikke har skrevet noget i deres profil om hvad de søger. En helt tom profil giver ikke meget at forholde sig til, og så er det at alle de korte spørgsmål vælter ind. Hvad søger du? Hvad skal du have i timen? Skal vi kneppe? Osv. Mange af den slags spørgsmål tror jeg de kan undgå, ved at skrive hvad de søger.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det med de:  Er der kun 20, der skriver vil 50% få svar.   - ah ah - hvor ved du det fra ??? ;-) - så statisk er dating sgu ikke!!!!!!!!!!!!

Det er ikke noget jeg ved - det var en simpel udregning, som du måske ikke lige fangede ;-):

>Det regulerer vel sig selv: Hvis der er færre der skriver til en pige, desto flere vil i % få svar - dvs. hvis hun får 100 henvendelser og svarer på 10 %, er der 10, der får svar. Er der kun 20, der skriver vil 50% få svar.<

Det jeg mente, var at pigen måske ikke havde tid eller lyst til at svare på mere end 10 henvendelser - og det uanset om hun fik f.eks. 100 eller kun 20 henvendelser. Måske giver flere henvendelser, der skal gennemlæses, endda mindre tid til at svare - så jo flere henvendelser, jo færre vil få svar.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøst? Hvorfor pokker skulle de dog bruge tid på at skrive tilbage, hvis de ikke er interesseret? Hvad får de ud af det? Man kan se om de har læst ens besked, og hvis de så ikke svarer, kan man forhåbentligt lægge 2 og 2 sammen.

Igen. Det er ganske almindelig opdragelse. Almen høflighed.

Ja, de får 50 breve om dage. Men ja, de får også godt betalt. Mange af SD'erne er endda på en overførselsindkomst og har rigelig tid til at svare på henvendelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, de får 50 breve om dage. Men ja, de får også godt betalt. Mange af SD'erne er endda på en overførselsindkomst og har rigelig tid til at svare på henvendelser.

Jeg er enig med dig i at der er nogle SBs, der tjener kassen, men din påstand om at mange af dem er på overførselsindkomst lyder nu mere som en fordom. De SBs, jeg har været sammen med har alle haft arbejde.  

Har du overhovedet noget positivt at sige om konceptet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Igen. Det er ganske almindelig opdragelse. Almen høflighed.

Jo, men kan vi tillade os at trække vores opfattelse af pli og almen høflighed ned over hovedet på andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen. Det er ganske almindelig opdragelse. Almen høflighed.
Ja, de får 50 breve om dage. Men ja, de får også godt betalt. Mange af SD'erne er endda på en overførselsindkomst og har rigelig tid til at svare på henvendelser.

Som en anden skrev, så er intet svar også et svar. Selv jeg som har en diagnose på det autistiske spektrum kan regne ud, at når de ikke svarer, så er de ikke interesserede. Kommunikation handler ikke kun om, hvad folk gør og siger, men også hvad de ikke gør og siger. De har svaret ved ikke at skrive tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...