Hop til indhold
badassbluesman

Bluesmanden filosoferer.....er det fair..

Recommended Posts

 

....at GP'er ændrer navn, billeder og telefonnummer ind imellem?

For nogen tid siden havde jeg en jævn kedelig oplevelse med en dansk GP hvor jeg lovede mig selv - aldrig mere hende. Hendes concept er enklere B2B og coctail som afslutning - lige min smag.

Den anden dag fandt jeg en ny annonce med lignende concept af dansk pige men andre billeder, tekst og telefonnummer. Glad fik jeg en aftale men da jeg fik adressen kunne jeg se at jeg havde været der før og fået denne dårlige oplevelse. 

Nuvel - sportsmand som man er - skulle hun have en chance til - men det var samme elendighed som jeg gerne havde sparet mig for igen.

Jeg ved at jeg kunne sagt nej da jeg opdagede at det var samme men hun havde måske valgt andre kunder fra og så håbede jeg på at få en bedre oplevelse end sidst - men nej!

 

Havde billeder og tekst/telefonnummer været samme så havde jeg genkendt hende og aldrig kontaktet hende.

 

Nå - det var lidt frustration som skulle ud en fredag  -  ønsker alle en God Weekend :-)

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg

....så da du fik adressen, genkendte denne, og huskede den dårlige oplevelse, gjorde du alligevel et forsøg, og hævder så bagefter at såfremt GPen havde brugt sammen navn og billeder havde du ikke gjort det?

Er det ikke lidt som at have haft stukket den ædlere del i kæften på naboens bidske muskelhund sidste år, og så i et anfald af liderlighed gentage succesen, for blot at konstatere at naboens hund er som den hele tiden har været? ...havde jeg vidst det var den samme hund, havde jeg ikke gjort det, forlød det ...

 

Redigeret af Marqui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo være at hunden havde lært nogle andre kunster i mellemtiden ;-)...håbet er det sidste som overgiver mennesket!!! 

Men ja - havde ikke kontaktet hende hvis jeg forud vidste hvem hun var!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bagklogskaben er altid størst - det er klart.

Nu du nævner det - har du anmeldt et af besøgene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair eller ikke fair ....? Det er hvad det er, og selvfølgelig skal piger have ret at skifte billeder og telefonnummer - ja tilmed navn hvis de har lyst. At du så bider to gange, viser jo bare at markedsføring fungerer; ligesom i andre sammenhæng.

Kan dog godt lide din selvironi og tilgang til din lille dobbeltfejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det fair....at GP'er ændrer navn, billeder og telefonnummer ind imellem?

er det fair???..... jaaaahh det er det :):):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

fair eller unfair...forretninger skifter jo også navn ved fusion/markedsførings omlægning osv...men i den sidste ende er produktet det samme, men i en anden forklædning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det fair....at GP'er ændrer navn, billeder og telefonnummer ind imellem?

Naturligvis er det fair!

Jeg forstår ikke helt din pointe, du skriver at du tog et velovervejet valg EFTER du fandt ud af at det var den samme pige - idet du tænkte at besøget denne gang ville være bedre ?

Er det fair at min telefon IKKE løber tør for strøm minutterne inden jeg SMS'er til Claire, Jasmin eller en af de andre gudinder og det så ender med at jeg (igen) begår utroskab ? Lorte-mobilos!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker:  Fandens besværligt

ja det tænker jeg også - men hvis man først har fået en stalker - så er det jo nødvendigt. 

Men at fyrene skifter bollofonen - det fatter jeg så ikke.... med mindre det skal være fordi de er blevet bedt om at holde sig væk af en GP og så forsøger at lavet et nyt besøg ved at skifte nummer ? 

Hvad er pointen med at skifte nummer på en i forvejen hemmelig telefon ??  

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det tænker jeg også - men hvis man først har fået en stalker - så er det jo nødvendigt. 

Men at fyrene skifter bollofonen - det fatter jeg så ikke.... med mindre det skal være fordi de er blevet bedt om at holde sig væk af en GP og så forsøger at lavet et nyt besøg ved at skifte nummer ? 

Hvad er pointen med at skifte nummer på en i forvejen hemmelig telefon ??  

Nogle tlf. numre på taletidskort har en kort varighed, så det kan være fordi det er udløbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det tænker jeg også - men hvis man først har fået en stalker - så er det jo nødvendigt. 

Men at fyrene skifter bollofonen - det fatter jeg så ikke.... med mindre det skal være fordi de er blevet bedt om at holde sig væk af en GP og så forsøger at lavet et nyt besøg ved at skifte nummer ? 

Hvad er pointen med at skifte nummer på en i forvejen hemmelig telefon ??  

Ja med en stalker kan jeg forstå det, men ikke ellers.
Hvad så med den kundekreds man har fået bygget op?
Hvis det er med andre billeder så må det jo næsten være fake billeder for ikke kunne genkendes?


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er pointen med at skifte nummer på en i forvejen hemmelig telefon ??  

Der var et bedre tilbud i kiosken fra et andet teleselskab?

Udtalt paranoia tilsiger ikke at beholde det samme nummer for længe (begrænser hvor lang historik der kan optrevles, hvis den afsløres)?

Distraktion (har kun en telefon og sætter bollofon-simkortet i, når der skal bollofones. Sådan et simkort kan let blive væk).

Der er sikkert flere mulige forklaringer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Teleselskaber registrerer også telefonens IMEI nummer sammen med hvert opkald. Så man skal måske også overveje hvilken telefon man bruger( og hvilken historik den har)

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Ja med en stalker kan jeg forstå det, men ikke ellers.Hvad så med den kundekreds man har fået bygget op?
Hvis det er med andre billeder så må det jo næsten være fake billeder for ikke kunne genkendes?


 

Det skal du ikke være så sikker på Anette. Min eks kæreste har flere gange kontaktet mig som Mette, og vi var altså sammen i 5 år, men han genkender hverken bryster, røv eller fisse... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal du ikke være så sikker på Anette. Min eks kæreste har flere gange kontaktet mig som Mette, og vi var altså sammen i 5 år, men han genkender hverken bryster, røv eller fisse... 

Okay .. Er det mere eller mindre hel billeder så burde han vel næsten selvom ansigtet var sløret

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Okay .. Er det mere eller mindre hel billeder så burde han vel næsten selvom ansigtet var sløret

 

Tjaeh, det burde man vel mene at han burde, men det gør han altså ikke... Hverken kroppen, hårfarven eller de sko jeg købte mens jeg stadig boede sammen med ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal du ikke være så sikker på Anette. Min eks kæreste har flere gange kontaktet mig som Mette, og vi var altså sammen i 5 år, men han genkender hverken bryster, røv eller fisse... 

loopooool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal du ikke være så sikker på Anette. Min eks kæreste har flere gange kontaktet mig som Mette, og vi var altså sammen i 5 år, men han genkender hverken bryster, røv eller fisse... 

Tjaeh, det burde man vel mene at han burde, men det gør han altså ikke... Hverken kroppen, hårfarven eller de sko jeg købte mens jeg stadig boede sammen med ham.

 

Måske genkender han det netop, men tænker bare ikke tanken til ende? Han savner din krop ... og dine sko?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...