Hop til indhold
Gæst

GB med 3 luksus piger

Recommended Posts

Guest MM40

Tror umiddelbart også godt du kan være skeptisk.

Det første billede dukker op på en twitter konto hos en spansk dreng på ca. 16 år gg, der vist har downloaded det fra erotica foto.

jeg kørte search by image på google chrome og fandt det der .. så ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja billederne ...særligt nr. 2 ...er ikke taget i et klassisk dansk soveværelse.

Ikke meget Ilva, IKEA eller Paustian for den sags skyld over det interiør!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

ærgeligt -  ellers et fint eksempel på hvordan kollektivet drager erfaringer af den enkeltes heltmodige indsats: "Dette er helt nyt for os, en af os har prøvet en trekant med 2 fyre, og det var en god oplevelse. Så nu er vi klar til at springe ud i det og få det prøvet." ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har vovet forsøget og sendt en mail til pigerne,  dog har jeg ikke fået noget svar endnu. 

Ser også lidt sjovt ud på billede 3, ligner mistænkeligt meget et paintshop job med neglelakken. 

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette billede kan man finde min. 42 andre steder på nettet

http://www.tineye.com/search/23aa9b73c424d27df19ceb28725d62ab3a95ba65/?pluginver=chrome-1.1.4  

600468b5527570c0df82d4384dc8a0d921676a25

 

Dette billede kan man finde min. 49 andre steder på nettet

http://www.tineye.com/search/a163ad4aea04f46b0ac859da09fcbac254f602ac/?pluginver=chrome-1.1.4

 

bfa560857d211476ea351242cbb2814281058c03

 

 

Dette billede kan man måske også finde andre steder på nettet :-)  Uden neglelakken fra paintshop .

a67f3a5387161de864763ec2b5c9d12e5a89e7f1

 

Så jeg er da spændt på at høre om det er  Nadja- Jannie og jeanette :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, så bliver det vel bare dyrere i sidste ende - de piger ligner 1 million på jobbet, men tjener luset :huh:

Mon det så ikke i sidste ende er billigere at gå på bordel og spørge direkte?

Har med rette eller urette lidt det indtryk at smukke unge piger med en beskeden økonomi, der møder mænd der kan og vil betale, de piger kan hurtigt udvikle sig til en betragtelig udgift til gaver og opmærksomhed.

Men nu er jeg jo heller ikke formuende, og derfor tak til de professionelle piger, nok koster de kassen, men det er da muligt at spare op til oplevelsen :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man gå på vandet, jeg kan i øjeblikket.. :))   ;)))  :))

Jeg er lige kommet hjem fra mit bedste gangbang nogensinde, (og jeg har da prøvet et par stykker i tidens løb)

Havde tilmeldt mig gangbanget med de 3 unge piger, som havde en annonce på annnoncelight. Jeg var meget skeptisk over for det, men jeg har ferie i denne uge, så en lille forgæves tur til fredericia, kunne jeg vel nok overleve. Jeg kom frem til adressen kl. 10.45 et flot sommerhus, der stod 7-8 fyre udenfor på græsplænen, så det måtte være der.

Fik spurgt en af fyrene om de skulle til gangbang her, ja sagde han, jeg har lige snakket med en af pigerne, hun sagde vi lige skulle vente lidt, så skulle vi nok blive lukket ind. Jeg spurgte ham om hvordan hun så ud, hun var ret lækker sagde han.

Efter 5 min blev vi lukket ind i sommerhuset, af en meget flot blondine, her havde de i stuen sat en stor dobbelt seng op midt på gulvet, og rundt om var der sat sofaer og stole, så kom den anden blondine og brunetten ind og hilste på, jeg troede det var løgn, de var sindsyge flotte og sexede. Nu bød de på øl og sodavand der stod klar på bordene.

Så blev vi budt velkommen af den høje blondine, som sagde at nu ville de gå ind ved siden af, og så ville gangbanget starte snart.

Efter 5-10 min blev der sat noget musik på, og ind kom de 3 piger i meget frækt undertøj, de tog en runde, hvor de kiggede frækt på os fyre,(der var 14 tilstede) 

Nu hoppede de op i sengen, og begyndte langsom at strippe for os, det var vildt frækt, man havde bare lyst til hurtig at hoppe op i senden til dem. Da de var helt nøgne, begyndte de at kysse hinanden, og slikke brystvorter på hinanden, jeg kunne se nogle af fyrene allerede var ved at tage tøjet af, det kunne man ikke fortænke dem i. :)

Pigerne var godt i gang oppe i sengen, den mindste blondine slikkede brunetten, som kiggede frækt over på os, lige pludselig rejste den høje blondine sig op i sengen, og kiggede rundt på alle os fyre, så sagde hun højt, hva så drenge, i er vel ikke kommet for at kigge på. :)  Jeg var målløs, sikken en humor den pige havde.

Det er de bedste 2000.- jeg nogensinde har smidt ud på et gangbang. Pigerne var søde ekxtrem frække, og de tændte virkelig meget på det.

Den mindste blondine var anal jomfru, så vi fandt en fyr, efter hun var suttet lidt bagi og havde fået en finger op, han havde ikke den største lem i byen, men den var god til første gangs anal. Senere i forløbet, var jeg med til at lave en sandwish på den lille blondine. Jeg var der alle 3 timer, fik 4 udløsninger, en i røven på den høje blondine, en i fissen på brunetten, en i røven på den lille blondine, og sidst var vi 3 fyre der samtidig sprøjtede den høje smukke blondine i mund og ansigt.

På et tidspunkt holdt jeg pause med en kold øl, her snakkede jeg med den høje blondine, som hed nadja, det var hende der stod for det hele. Jeg spurgte hende selvfølgelig om de ikke ville holde noget igen, da det jo var en kæmpe succec, hun fortalte at de blev nødt til at aflyse med folk, da de nåede max på 20 deltagere, der kom 18 ialt, det var flot. Hun sagde de vidste ikke om de ville igen, det var jo rigtig frækt at lave. Men de havde problemer i starten, der var en fyr der blev ved med at chikanere dem, fordi de havde afvist ham. Han havde påstået at han havde 7 venner og de ville komme til gangbang, men nadja synes det lød urealitisk, så de takkede nej. Så gik denne fyr amok, og truede med alt muligt, så det var tæt på de havde aflyst det. Men jeg kunne forstå på hende at hun havde en ven der var it/hacker nørd, han fik opsporet fyren, og de fik fred til at genneføre gangbanget.

Jeg håber inderligt at pigerne får mod på et nyt gb engang ude i fremtiden, for det skal man simpelhen opleve.

Kære Nadja, jeanette og jannie, hvis i læser med her, så vil jeg bare sige tak for en kæmpe mega lækker oplevelse idag, i er bare for seje og lækre.

Mvh Søren 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig at der hverken i annoncen eller i anmeldelsen er skrevet om det er med eller uden gummi. Normalt vil man da ikke holde et GB uden at præcisere det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det undrer mig at der hverken i annoncen eller i anmeldelsen er skrevet om det er med eller uden gummi. Normalt vil man da ikke holde et GB uden at præcisere det?

Den er fake :-) er mit bud -

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er pigerne i forhold til de billeder der var på annoncen. Det blev jo hurtigt påvist at det var fake fotos, hvilket kan virke useriøst. 

Evt andre som var med??

Redigeret af Petro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja - jeg vil også meget gerne høre noget fra flere deltagere - jeg synes det virker meget tvivlsomt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en super anmeldes og ganske detaljeret som "elsker GB" kommer med. Og tak for dette. Men set i lyset af at du næsten er nyoprettet, så vil det være rart at høre andres oplevelse fra GBet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læg mærke til at jeg starter med at rose dig for din anmeldelse. Du skriver selv i var mange flere til GB. Derfor efterspørges der respons fra flere af disse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Hmmm...., jeg synes i grunden at det er fuldstændig lige meget med flere anmeldelser af et arrangement der er overstået!

for mig er det vigtigt. :) for hvis pigerne igen holder et GB. så er det rart at vide de eksistere. Bla også hvis det næste gang bliver slået op med forudbetaling. Så jeg ikke betaler kører fra Sjælland til Jylland og har forudbetalt og så står og er til grin. Og at det så var det dem selv som havde anmeldt dem herinde. For at vinde folks tillid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...